Uhm, kijk je nooit studio sport?quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Piebe het volgende:
En straks bij studio sport doen ze weer heel verbaast dat Ajax toch weer aanhaakt.
WTF is dat voor een kutovertreding danquote:
Hoe is het onverdiendquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Wel jammer. PSV onverdiend gelijkspel door die heaumeau van een Toivonen. Misselijk menneke!
Hardleers typje.quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
100x Toivonen in de herhalingZe willen gewoon dat KNVB een schorsing geeft, smeerlappen...
Omdat die goal niet had mogen tellen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is het onverdiend
Beter, 60% balbezit, 3x meer schoten op doel, wat is het?
In zijn geval is het niet echt slim.quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hartstikke slim. Maar een kutmanier om gelijk te maken.
Hij pakt er toch een punt mee?quote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
In zijn geval is het niet echt slim.
Onverdiend vanwege die goal van Toivonen. Dat hij maar snel een jarenlange blessure mag oplopen!quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is het onverdiend
Beter, 60% balbezit, 3x meer schoten op doel, wat is het?
Dus omdat die goal niet had mogen tellen wordt de rest van de wedstrijd maar vergetenquote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat die goal niet had mogen tellen?
Het resultaat telt.quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hartstikke slim. Maar een kutmanier om gelijk te maken.
Heeft PSV onterecht afgekeurde goals gehad dan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat die goal niet had mogen tellen wordt de rest van de wedstrijd maar vergeten
Het werd 2-2quote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef Gramulanion het volgende:
Degene met de meeste goals verdiend toch om te winnen?
Jij bent echt dom...quote:Op zondag 10 april 2011 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
PSV had een goal minder moeten hebben dus ze hebben onterecht gelijk gespeeld.
Jij hebt echt tunnelvisiequote:
Waar zeg ik dat de doelpunt wel gewoon teltquote:Op zondag 10 april 2011 19:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jij hebt echt tunnelvisieDoelpunt had gewoon afgekeurd moeten worden, en dan had PSV verloren. Het is inderdaad slim, en als ze het bij mijn clubbie zouden doen zou ik ook blij zijn, maar ga het alsjeblieft niet rechtlullen als het krom is..
Hij telt toch ook gewoon?quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de doelpunt wel gewoon telt
Waar zeg ik dat ik dat zegquote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de doelpunt wel gewoon telt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |