Ze draagt wibrahemdjes, pofjasjes, roezelrokjes en kerkschoenen!quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Pfff nou uhm laura....
Ze zegt geen lieve dingen
Ze maakt geen grappige opmerkingen
Ze ziet niet dingen vanuit aparte invalshoeken
Ze toont geen initiatief
Ze toont geen bewondering
Ze kan niet eens raar uit de hoek komen
Ze toont geen levenslust
Ze heeft geen passie
Zo kan ik nog wel even doorgaan
quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Chuckster het volgende:
"En dit is drrrrrrrrrrrrrrriieee.... bonnnggggggg boooooooooooooooooongggggg"
Aldus Baas Gerard
Als je maar geen froezelrokjes en kerkschoenen draagtquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef Niki.P het volgende:
Yeeeh iedereen vind me nog wel aardig ondanks dat ik heb zegt dat ik me het meest herken in Laura!!!!!
En je vergeet erbij te vermelden dat ze heel goed mee kan bewegen op "jij bent de zon" van Jopquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze draagt wibrahemdjes, pofjasjes, roezelrokjes en kerkschoenen!
en niet lacht als een piepende caviaquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je maar geen froezelrokjes en kerkschoenen draagt
ja een keer en had ze veeeel te weinig gemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Iedereen druk met eten behalve Luira weer eens niet.
Is zij ooit wel eens in de keuken geweest?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt ik lig wel wat minder... het is gewoon dat ik me zoizo niet herken in een van de andere vrouwen..
Ben wel heel blij dat je me nog lief vind!!
Saaier dan Luira kan niet! Maar ik begrijp je punt maar ik vind Sharon ook een gewone nuchtere meid met veel meer initatief!quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt ik lig wel wat minder... het is gewoon dat ik me zoizo niet herken in een van de andere vrouwen..
Ben wel heel blij dat je me nog lief vind!!
Ik heb een tijd lang Alex lief gevondenquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef Niki.P het volgende:
Yeeeh iedereen vind me nog wel aardig ondanks dat ik heb zegt dat ik me het meest herken in Laura!!!!!
Ben je vandaag al 1 keer opgestaan om iets te doen eigenlijk?quote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef Niki.P het volgende:
Niet heel onbelangrijk, we hebben nog geen tieten gezienquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik allebei niet in mijn kast liggen (en er ligt toch aardig wat)quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je maar geen froezelrokjes en kerkschoenen draagt
Hoe ze gister ook overdreven reageerde tegen Joanne na haar opmerking dat ze gevoelens voor Flip heeft... Als dat haar humor is dan snap ik waarom ze naast haar familie en vrienden geen fans heeftquote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Pfff nou uhm laura....
Ze zegt geen lieve dingen
Ze maakt geen grappige opmerkingen
Ze ziet niet dingen vanuit aparte invalshoeken
Ze toont geen initiatief
Ze toont geen bewondering
Ze kan niet eens raar uit de hoek komen
Ze toont geen levenslust
Ze heeft geen passie
Zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik heb dat niet gezien...quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En je vergeet erbij te vermelden dat ze heel goed mee kan bewegen op "jij bent de zon" van Jop
ja want ze is gierig , dan hou je geen rekening met anderen hequote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja een keer en had ze veeeel te weinig gemaakt
Waarom vind ik dat niet raar?quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja een keer en had ze veeeel te weinig gemaakt
wat herken je in jezelf van lau dan ?quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb ik allebei niet in mijn kast liggen (en er ligt toch aardig wat)
quote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
als laura hard lacht, piept ze als een caviaquote:
Kijkt altijd chagerijnig.quote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ontevreden is een beter woord.quote:
Ik ook met af en toe een zwak momentje voor Joquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang Alex lief gevondenMaar na dat gehang, gezoen, gefriemel, geroddel ben ik afgehaakt
Nu is en blijft het voor mij GERARD!! ( dat was hij al in week 2) daarna Kariempie en sharonneke
Volgens mij is een nog grote angst van haar: optreden in het openbaar.quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Stability het volgende:
wel heel toevallig dat laura's grootste angst opeens dansen in een grote groep is...
zou ze de beelden van gisteravond hebben gezien?
Achzo...Ja dat komt natuurlijk omdat ze dan al haar kaakspieren moet gebruiken..Normal gaapt ze alleenquote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef Stability het volgende:
[..]
als laura hard lacht, piept ze als een cavia
of dat ze niet kan liggen...quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Volgens mij is een nog grote angst van haar: optreden in het openbaar.
Wat een dom wicht is het, bah
dan zit echt in het juiste programmaquote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Volgens mij is een nog grote angst van haar: optreden in het openbaar.
Wat een dom wicht is het, bah
Dat heb ik ook met Jo, een soort van haat liefde verhoudingquote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ik ook met af en toe een zwak momentje voor Jo
Hey, mijn sst echtgenote XXXXXquote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat herken je in jezelf van lau dan ?
Ze hadden het daar vanmorgen ook al over dat ze dat had aangeven voor het programma, en dat ze het misschien daarom hadden gedaan, ze hadden ook in het huis al eerder gezegd (zeiden de mede-bewoners)quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Stability het volgende:
wel heel toevallig dat laura's grootste angst opeens dansen in een grote groep is...
Heeft ze het al eerder over gehad, toen ze het hadden over wat ze opgeschreven hadden als grootste angsten tijdens de casting.quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Stability het volgende:
En die wordt me toch een portie waarheidquote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura's grootste angst is dat Alex haar op staat te wachten op Schiphol
Tja toch moeilijk zoiets!quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Jo, een soort van haat liefde verhouding
quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Ben bang dat ook die angst gaat uitkomen... (of het moet niet mogen van de productie, maar ik denk dat ze Alex een camera laten meenemen)quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Met haar ketting om!quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Met zo'n grote bos helium ballonnen in de vorm van hartjes en een hele fanfare bandquote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Die mag ze waarschijnlijk niet af doen, net zoals ze gister die achterlijke broek moest aanhouden voor de continuïteit van de beelden ( redactie heeft zelf nog niet door dat hun knip en plakwerk heul niet deugt, maar dat terzijde)quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is wel gek op AlexZe draagt nog steeds zijn trouwring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |