Dit dus.quote:
Never nooit niet fan. HOu niet van pruilende meiden die 18 uur per dag horizontaal gestrekt gaan en dan nog klagen dat ze moe zijnquote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Wie is hier eigenlijk nog Laura fan? Volgens mij niet zoveel meer
Hoe vaak hebben ze al gekibbeld over dat ze minder klef moesten zijn, en was er niet veel later van dat soort caps te vindenquote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef Chuckster het volgende:
Hebben ze het weer goedgemaakt ofzo?
[ afbeelding ]
Je herkent veel van jezelf in Luie Laura?quote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik en volgens mij ben ik niet de enige en heeft ze er meer dan Mo en Maik..
Flipse wil wel knuffelen en kroelen en geil kijken in de camera maar zoenen gaat hem te ver. Vindt hij ordinair. Zoals hij naar Jo kijkt is fatsoenlijk bedoelt ie?quote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef Chuckster het volgende:
Hebben ze het weer goedgemaakt ofzo?
[ afbeelding ]
plus 1quote:Op zondag 10 april 2011 18:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Never nooit niet fan. HOu niet van pruilende meiden die 18 uur per dag horizontaal gestrekt gaan en dan nog klagen dat ze moe zijn
quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Flipse wil wel knuffelen en kroelen en geil kijken in de camera maar zoenen gaat hem te ver. Vindt hij ordinair. Zoals hij naar Jo kijkt is fatsoenlijk bedoelt ie?
Juuuuulius, juuuuuuulius die staat z'n mannetje wel... Juuuulius, juuuuliusquote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef muzas het volgende:
NA-NA-NA-NA-NA POLION![]()
Juliuuuss...
NA-Na-NA-POLEON
SSEEESSSAAAR!!!!![]()
Ik denk inderdaad dat Laura de gene is waar in ik me het meest herken, ze is teminste een beetje gewoon...quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je herkent veel van jezelf in Luie Laura?
nee dan hoorde je dit:quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt hè, dat zouden die anderen niet voor elkaar krijgen, na weet ik veel hoelang (uren? ) nog elkaar weten te vermaken.
Oe en ik een Sharonquote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Laura de gene is waar in ik me het meest herken, ze is teminste een beetje gewoon...
quote:10 april 2011 om 18:11
Philip is gewoon bang voor zijn reputatie van vrijgezelle barman. Als hij voor de tv-camera's een relatie met Joanna zou krijgen is hij natuurlijk niet meer interessant voor 15/16jarige pubermeisjes die op vrijdag- of zaterdagavond door de knietjes willen zakken om de bon te voldoen.
procenten, nominatities, me moeder, tyfus, ik ben moequote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dan hoorde je dit:
ja ja ja ja jank.........kla kla kla klaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |