Je komt net uit een zwangerschap! Dan hoef je toch niet gelijk naar de plastische chirurgie te grijpen!quote:
Oh ,toch wel?quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Oh jezus, met de regenboogauto van fiets wil ik dus mee.
Hier leek W ook geen huisslaaf.
Zeg dat dan.quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Oh jezus, met de regenboogauto van fiets wil ik dus mee.
Ik wilde inderdaad eerst dit plaatje postenquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je komt net uit een zwangerschap! Dan hoef je toch niet gelijk naar de plastische chirurgie te grijpen!
GMTAquote:Op maandag 11 april 2011 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad eerst dit plaatje posten
Ik mag dat van mijn lief als t nodig blijkt na de borstvoedingquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je komt net uit een zwangerschap! Dan hoef je toch niet gelijk naar de plastische chirurgie te grijpen!
Nou ja, dat zou ook wel heel raar zijn he? Ik kan mezelf ook niet voorstellen als hetero eigenlijk... En volgens mij is het voor een man nog veel vreemder, voor zover ik dat in kan schatten.quote:Op maandag 11 april 2011 19:48 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat is het "probleem" dus. Dat zou de enige manier zijn om het weer te laten werken.
Ja, logischquote:
Ik neem het hem ook niet kwalijk. Ik vind het alleen wel jammer.quote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef lezzer het volgende:
Met heel Lesbeau in die auto, en Fiets aan het stuur
[..]
Nou ja, dat zou ook wel heel raar zijn he? Ik kan mezelf ook niet voorstellen als hetero eigenlijk... En volgens mij is het voor een man nog veel vreemder, voor zover ik dat in kan schatten.
Ja, dat is begrijpelijk dat je dat jammer vindt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem het hem ook niet kwalijk. Ik vind het alleen wel jammer.
Ja, je kunt moeilijk boos worden op wie iemand is. Zou van hem ook niet pikken als ie het mij wel kwalijk zou nemen, maar hij snapt ook dat ik niet anders kan, en hij heeft me nooit tegengehouden.quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is begrijpelijk dat je dat jammer vindt.
Gelukkig neem je het hem niet kwalijk. Dat zou vooral voor je zelf heel zwaar zijn.
Neu.quote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Is jouw gevoel voor hem ook veranderd door het hele proces? Buiten de gebruikelijke ontwikkeling?
Moeilijke vraag eigenlijk..
Ja, hij moet waarschijnlijk deze herfst weer weg. Ik houd je op de hoogte want de doos op wielen is nu definitief van mijquote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Kusje op de Wonderer.
[..]
Volkswagen!
Moet je 'm in het najaar weer kwijt? Ik ga deze zomer waarschijnlijk lessen, dus misschien heb je dan al een potentiėle klant.
Eerste auto?quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, hij moet waarschijnlijk deze herfst weer weg. Ik houd je op de hoogte want de doos op wielen is nu definitief van mij
Ja, die heb ik dan alweer een poosje niet gehad IRL, dat vind ik wel jammerquote:
Awesome! Succes met je eerste bekeuringquote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, hij moet waarschijnlijk deze herfst weer weg. Ik houd je op de hoogte want de doos op wielen is nu definitief van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |