Nicequote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb net nog gereden![]()
(maar okeeee de echte laatste keer was deze zomer)
[ afbeelding ]
Jep. Ik ben nu ook eigenaar van die deuk daar.
En ik reed nog wel een automaatquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik was ook heus nerveus.Ik had de hele dag al lopen denken "Koppeling zit links, toch?"
@lezzer: thanks, geficksed.
Da's vast niet per ongelukquote:
Thought so.. Made me lolquote:
quote:
Nawwwquote:
Hahahaha, ik heb er bewust een met deuken en krassen gekocht, maakt het niet zo veel meer uit waar ik allemaal tegenaan rijdquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik reed nog wel een automaatNu veel oefenen, he?
Vooral parkeren
Zo bekend waren ze volgens mij ook niet, maar achquote:
Vond je t wat? Ik vind t chille muziekquote:
Memorize the city is ook wel vetquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Nooit verder geluisterd, maar ik vond brother wel tof.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar het duurt even voor je dat aan jezelf durft toe te geven natuurlijk.
Oh, vind ik juist welquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
![]()
Ik ken het Wonderer. En het is moeilijk. En het kutte is, wanneer de kogel door de kerk is, is het niet ineens makkelijk(er).
Mja, dat had ik zonder testo ook al. Ben nu nog minder emotioneel, alsof die hormonen een soort buffer vormen of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:43 schreef Vanyel het volgende:
Uiteraard ben je dat met je mannenemoties
Waarom zou ik?quote:
Ja nou ja, niks. Geen pieken of dalen. Lastig uitleggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:55 schreef lezzer het volgende:
Ok
Als het je niet raakt heb je ook geen medeleven nodig denk ik.
ik vraag me dan af waarom je ooit naar de andere kant van de wereld bent gegaan voor een man, als je er niks bij voelt.
Dat klinkt als geen echte verliefdheid, maar meer als een 'met jou kan ik het goed vinden dus ach, laat ik dan maar de gok wagen'quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja nou ja, niks. Geen pieken of dalen. Lastig uitleggen.
Dus je was niet waanzinnig verliefd toen je dat deed?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja nou ja, niks. Geen pieken of dalen. Lastig uitleggen.
Ja, als je ongenuanceerd wil doen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat klinkt als geen echte verliefdheid, maar meer als een 'met jou kan ik het goed vinden dus ach, laat ik dan maar de gok wagen'
En ja ik tik het even cru en val gewoon met de deur in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |