abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95343458
Moet ze nog langs Japan?
pi_95345650
Ik denk dat een volwassene er al moeite mee zou hebben om helemaal alleen in zo'n bootje te zitten, laat staan zo'n jong meisje. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze niet bang is als ze daar helemaal alleen op die grote oceaan dobbert. Ik vind het al eng als mijn 15 jarige dochter alleen naar huis moet fietsen in het donker.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 16:04:55 #28
137949 Disana
pi_95345718
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:03 schreef redflower het volgende:
Ik denk dat een volwassene er al moeite mee zou hebben om helemaal alleen in zo'n bootje te zitten, laat staan zo'n jong meisje. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze niet bang is als ze daar helemaal alleen op die grote oceaan dobbert. Ik vind het al eng als mijn 15 jarige dochter alleen naar huis moet fietsen in het donker.
Ik denk eerlijk gezegd dat het andersom is en dat een volwassene de gevaren beter kent en dus banger kan zijn dan een kind.
pi_95349802
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:03 schreef redflower het volgende:
Maar jij liet je kind toen het 10 was ook vast niet wekenlang alleen op vakantie gaan!!
En wat Disana zegt: ouderen zien meer gevaren dan kinderen. Dat is althans wel mijn ervaring met onze kinderen en dat zullen veel ouders hebben.
pi_95350688
Niet iedereen schrijft even poezelig over het wicht.
pi_95350774
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef spuitje het volgende:

[..]

Maar jij liet je kind toen het 10 was ook vast niet wekenlang alleen op vakantie gaan!!
En wat Disana zegt: ouderen zien meer gevaren dan kinderen. Dat is althans wel mijn ervaring met onze kinderen en dat zullen veel ouders hebben.
Daar hebben jullie natuurlijk gelijk in maar je kunt me niet zeggen dat dat kind niet bang is als ze tijdens een storm in haar eentje op dei boot zit.
pi_95351034
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:04 schreef redflower het volgende:

[..]

Daar hebben jullie natuurlijk gelijk in maar je kunt me niet zeggen dat dat kind niet bang is als ze tijdens een storm in haar eentje op dei boot zit.
Ze zal ongetwijfeld angstige momenten mee hebben gemaakt of nog gaan meemaken. Want als ze echt in een flinke storm terecht komt en ze krijgt serieuze averij aan haar boot zal het haar waarschijnlijk dun door de broek lopen!
Maar ik weet niet hoelang je hebt meegelezen, maar er zijn altijd andere Nederlanders in de buurt. Wat niet wil zeggen dat er niet iets flink mis kan gaan natuurlijk, maar zo heel alleen is ze niet hoor!
pi_95388261
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:04 schreef redflower het volgende:

[..]

Natuurlijk is ze bang. Ze twijfelt meer aan haar eigen vaardigheden dan haar vader en gezien de begeleiding die ze krijgt.. en haar arrogante gedrag. Als ze niet vreselijk onzeker was hoefde ze zich ook niet zo op te blazen.
pi_95407891
Op de website van Laura staan foto's van het Panamakanaal, maar of Laura zelf op Guppy zit valt niet te zien, te klein formaat. Guppy ligt aan een grotere boot vast, samen met nog een klein bootje.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:46:08 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95408409
Ze is er in ieder geval doorheen. En nu begint ze als het goed is weer aan een grote oversteek? In haar eentje, neem ik aan. Hoewel ik wel vermoed dat het oudere stel met wie ze regelmatig op de foto's was en bij wie ze ook als line-handler mee is gegaan door het Panamakanaal wel in de buurt zal blijven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_95419688
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Op de website van Laura staan foto's van het Panamakanaal, maar of Laura zelf op Guppy zit valt niet te zien, te klein formaat. Guppy ligt aan een grotere boot vast, samen met nog een klein bootje.
Nee, denk niet dat ze zelf op de Guppy is, denk dat ze met de trein is gegaan. :+
  woensdag 13 april 2011 @ 06:29:36 #37
3542 Gia
User under construction
pi_95429657
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze kan zo toch nooit meer claimen solo rond de wereld gezeild te hebben!!

Dat moet iedereen nu toch wel inzien, niet? Of de Dekkers nog steeds niet?
  woensdag 13 april 2011 @ 07:25:39 #38
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95429929
Nou, solo door het Panamakanaal behoort echt niet tot de opties, dat kun je Laura niet kwalijk nemen. Ik ben benieuwd naar de oversteek die nu moet komen en waar ze volgens mij niet al te lang mee zou wachten. Natuurlijk wel saai qua blog, maar het gaat dan hopelijk eindelijk weer eens om het zeilen voor Laura.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_95430716
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 07:25 schreef livelink het volgende:
Nou, solo door het Panamakanaal behoort echt niet tot de opties, dat kun je Laura niet kwalijk nemen. Ik ben benieuwd naar de oversteek die nu moet komen en waar ze volgens mij niet al te lang mee zou wachten. Natuurlijk wel saai qua blog, maar het gaat dan hopelijk eindelijk weer eens om het zeilen voor Laura.
Natuurlijk kun je haar dat wel verwijten. Ze had gewoon een andere route moeten nemen. Maar dat maakt toch allemaal allang niets meer uit want ze heeft ook 2-3 dagen op de motor gevaren, dus solo zeilen was het toch al niet meer.
pi_95433060
als mocht blijken dat ze niet eens aan boord was toen ze het kanaal doorvoer, dringt de vergelijking met het ballonjongetje zich wel op..
  woensdag 13 april 2011 @ 10:10:00 #41
3542 Gia
User under construction
pi_95433279
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 07:25 schreef livelink het volgende:
Nou, solo door het Panamakanaal behoort echt niet tot de opties, dat kun je Laura niet kwalijk nemen.
Dan is solo rond de wereld iets wat een 15-jarige niet aan kan. Of ze had inderdaad een andere route moeten nemen.

Moet trouwens nog zien wat ze gaat doen in en rond het suez-kanaal.
Lekker gebied daar, op dit moment. Geloof nooit dat het daar volgend jaar rustiger is.
pi_95489997
Had eigenlijk wel een verslag over het Panamakanaal verwacht op haar weblog, maar ze praat er amper over!
Raar kind is het ook.
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2011 @ 14:22:13 #43
137949 Disana
pi_95490590
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef spuitje het volgende:
Had eigenlijk wel een verslag over het Panamakanaal verwacht op haar weblog, maar ze praat er amper over!
Raar kind is het ook.
Ze had dus hulp aan boord. Ook die waren natuurlijk enorm lastig, want alles lag zomaar door elkaar en ze lopen je maar voor de voeten.

Verder is het niets dan lol. Wat een vakantie.
pi_95490664
Is ze nu nog niet klaar met varen? :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_95490742
ze is net pas weer begonnen
pi_95490769
Hmm oké.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_95491694
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is ze nu nog niet klaar met varen? :{
Ze heeft twee jaar uitgetrokken voor deze solo-zeiltocht vakantie en ze is nog niet op de helft. Gaat nog wel even duren dus.
pi_95491732
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ze heeft twee jaar uitgetrokken voor deze solo-zeiltocht vakantie en ze is nog niet op de helft. Gaat nog wel even duren dus.
Naja, ik wens haar veel succes :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_95492259
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

ik wordt toch steeds weer bijna jaloers als ik die verhalen op haar weblog lees.... dikke party's over de hele wereld....

wij moesten het vroeger gewoon doen met lauw euroshopper bier op het veldje naast school
pi_95499395
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef spuitje het volgende:
Raar kind is het ook.
En toch blijf je haar maar volgen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')