Tof dingquote:
En waarom niet? Een doorgetrokken streep kan je gewoon overheen hoor. Tenzij het druk is natuurlijk, dan heb je gelijk.quote:
hoezo? cabrio is altijd open... al die kut wind om je heen... het geluid... nou vond t niks aan.quote:
Dan relax je toch gewoon lekker achter zo'n slome en ga je erlangs als het kan.quote:
echt hequote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan relax je toch gewoon lekker achter zo'n slome en ga je erlangs als het kan.
Dat mensen zelfs zitten te stressen als ze willen relaxen.
een eos?quote:
Ja, maar ik vind het juist leuk om een beetje snel op te trekken en alles.quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan relax je toch gewoon lekker achter zo'n slome en ga je erlangs als het kan.
Dat mensen zelfs zitten te stressen als ze willen relaxen.
quote:
nou ik zie mannen deze auto nou niet kiezen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het juist leuk om een beetje snel op te trekken en alles.
[..]
[ afbeelding ]
Heul niet
leuke carquote:
Ach kom. Rijgedrag bekritiseren en dan met een VW op de proppen komenquote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het juist leuk om een beetje snel op te trekken en alles.
[..]
[ afbeelding ]
Heul niet
Jammer alleen dat 'ie niet van mij isquote:
Ja, precies, een beetje doorrijden mag ook welquote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef Yreal het volgende:
Mensen die met 50 de oprit op gaan / de afrit af![]()
![]()
Van
[ afbeelding ]
Tot
[ afbeelding ]
Mag je 120![]()
![]()
De Golf ja. Een Eos wordt alleen door middelbare huismoeders gebruikt die nog even een zakje aardappels bij de plaatselijke buurtsuper moeten ophalen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ach kom. Rijgedrag bekritiseren en dan met een VW op de proppen komen![]()
Toppunt van agressie en asociaal in het verkeer.VW
Je verwart hem met de Jetta.quote:Op zondag 10 april 2011 17:49 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
De Golf ja. Een Eos wordt alleen door middelbare huismoeders gebruikt die nog even een zakje aardappels bij de plaatselijke buurtsuper moeten ophalen.
Wat een frustratie zegquote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Ik zie toch wat ik zie of niet Kapitein hbokankerkoekie. Tof lopen doen met een eos
Na al die jaren nog steeds relevant.quote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef Geelman het volgende:
Gewoon van de weg afdrukken. Had je met rijles al geleerd moeten hebben.
Valt wel mee maar het enige wat ik van je zie zijn jouw huiltopics van m.b.t je proefwerkjes en nu zie ik dit gedrocht voorbij komen, trek ik even niet.quote:
Ik zou zelf voor het geld ook een andere kopen, maar nu hij hier toch voor de deur staat spuug ik er echt niet op. Het is echt wel een leuke auto om mee te rijden, zeker met dit weer.quote:Op zondag 10 april 2011 17:53 schreef -tape- het volgende:
Ik vind je auto wel tof hoor. Zou hem zelf niet kopen, maar hij is niet dat wat hierboven wordt beweerd.
Er is ook nog de normale middenweg. Wanneer mensen zo traag rijden tijdens hun examen slagen ze niet eens. Echt niet.quote:Op zondag 10 april 2011 17:56 schreef das_phantom het volgende:
Beter rustig rijden en zonder brokken dan snelle vaart en bloedtaart.
Volgende keer zal ik voor jou nog een witte broek aandoen, overhemd en mijn 8-euro-H&M-aviator-zonnebril.quote:Op zondag 10 april 2011 19:02 schreef Palomar het volgende:
Als ik zo'n Volkswagen Eos in mn spiegel zou zien met een jong gastje achter het stuur dan zou ik ook zo langzaam gaan rijden. Uit principe.
En ik maar denken dat EOS een OS van Eppel was.quote:Op zondag 10 april 2011 19:02 schreef das_phantom het volgende:
Ik maar denken dat de EOS een camera was van Canon
Dat is het ook.... en het is een vrouwenautoquote:Op zondag 10 april 2011 19:02 schreef das_phantom het volgende:
Ik maar denken dat de EOS een camera was van Canon
Ach, zij die het niet kunnen hebben dat er mensen zijn die het beter hebben als hen laten hun zondagse frustratie ook weer horen. Toevallig ook geen last van een slecht seksleven?quote:Op zondag 10 april 2011 19:02 schreef Palomar het volgende:
Als ik zo'n Volkswagen Eos in mn spiegel zou zien met een jong gastje achter het stuur dan zou ik ook zo langzaam gaan rijden. Uit principe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |