Dies ist. Ich bin froh, dass du das gesagt Linienquote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Kanker jij maar op van dit forum, newbie
Ik neem geen orders aan van moffenquote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Kanker jij maar op van dit forum, newbie
NSBer is net zo goed een mof...quote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander, probeer niet grappig te doen man.
quote:
JA inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef nathanchunkie het volgende:
[ afbeelding ]
wir haben es nicht gewusst
okquote:
jijquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef das_phantom het volgende:
Het is mij opgevallen dat er twee kampen zijn op fok. Het ene kamp heeft een hekel aan zelfs de Duitse taal, terwijl het andere kamp juist zeer te spreken is over het Duitse Land en zijn Kultuur.
middagquote:
Post ik een leuk duits filmpje is het ook niet goedquote:Op zondag 10 april 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kanst du opflikkeren auf meinen Topik? Tanke.
welk account?quote:Op zondag 10 april 2011 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haha wat leuk dus zeg eens staat je account al op inactief?
Dat account met dat kutmerk in de naamquote:
BMW, Mercedes, Porsche, Audi of Ferrari?quote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat account met dat kutmerk in de naam
wieso nicht?quote:
Die van jou ook niet.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van jou ook niet.Het is Blöd ipv blod. De spelling van TS is ook niet super, hij gebruikt geen hoofdletters voor zelfstandige naamwoorden.
Mooi he die taal, ik zie dat je er verstand van hebtquote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van jou ook niet.Het is Blöd ipv blod. De spelling van TS is ook niet super, hij gebruikt geen hoofdletters voor zelfstandige naamwoorden.
Ich habe nicht gewusst die O mit Umlaut zu gefinden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |