Nooit van gehoord, gewoon.. op mijn oksel deppen?quote:
Dat was wel mijn plan als hier geen concrete oplossing van zou komen ja.quote:
Oh altijd al gedacht dat zulke dingen wel zouden bestaanquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef n0ir het volgende:
Ik zweet ook aardig wat en ik gebruik Syneo-5, 's avonds voor het slapen onder de oksel sprayen en dan heb je vijf dagen lang geen zweetplekken meer.
Zo'n flesje kost ongeveer 20 euro, en je hebt ook varianten van Odoban of Therme enzo.
Topic even doorgelezen en het klinkt toch wel erg goed dat spul. Ik ga het morgen gelijk halenquote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef GotC het volgende:
Zweten - Ervaringen met Syneo 5 gezocht!!!
Oud topic, geweldig spul5 dagen nergens meer last van.
Je kan t volgens mij krijgen bij de DA+ Kruidvat, Etos weet ik niet zeker..
Ja, is heel goedkoop bij drogist. Paar euro maar. En het neemt vocht op.quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, gewoon.. op mijn oksel deppen?
[..]
Dat was wel mijn plan als hier geen concrete oplossing van zou komen ja.
Erg fijn spulquote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef -tape- het volgende:
[..]
Oh altijd al gedacht dat zulke dingen wel zouden bestaan
[..]
[..]
Topic even doorgelezen en het klinkt toch wel erg goed dat spul. Ik ga het morgen gelijk halenBedankt!
Ik ga morgen sowieso langs een drogist en zal beide gaan bekijken. Syneo-5 ga ik proberen en dat het 20 euro kost dat maakt me niet zoveel uit. Het scheelt voor een hoop geld aan kleding, wat ik elke keer na 2 maanden weg kan doen door de gele vlekken.quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, is heel goedkoop bij drogist. Paar euro maar. En het neemt vocht op.
Ik zal het topic omhoog schoppen als ik weet of het werkt of niet. En die okselpads komen er sowieso ook wel ja.quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef LasTeR het volgende:
Veel succes TS. Bij mij werkt het niet.
Een okselpad dragen wanneer je wat lichtere / vlekgevoelige kleding draagt werkt wonderen.
Scheer jij je oksels? Dat kan namelijk ook iets helpen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef -tape- het volgende:
Hallo Fok!ers,
Ik heb sinds een paar jaar (eigenlijk al sinds de brugklas) een probleem gehad met zweten. Ik zweet eigenlijk nergens behalve onder mijn oksels waardoor ik dus vaak zweetplekken heb in mijn kleding. Ik douche mij 2x op een dag en ook heb ik wel Odex anti transpirant gebruikt, maar dat werkt toch niet optimaal want die zweetplekken krijg ik toch wel. Ik heb verschillende soorten deoderant gebruikt, zelf gebruik ik nu L'Oreal anti-zweet ofzo.
Nu is mijn vraag of hier iemand is die hetzelfde probleem heeft gehad en mij hierbij kan helpen. Overhemden kan ik wel aan, maar moet daar wel een t-shirt onder. Nu met de zomer op komt wil ik natuurlijk gewoon alleen een overhemd aan kunnen doen, maar zweetplekken vind ik het lelijkste/smerigste wat je kan hebben.![]()
PS, Ik stink niet. =)
Zal per persoon wel verschillend zijn, maar hey, gewoon ff aankijken de aankomende dagenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:37 schreef -tape- het volgende:
Eergister opgedaan, gister helemaal niet gezweetTop spul.
Maar gebruiken jullie dagelijks, of 1x per 5 dagen? Er staat dat het 5 dagen werkt maar dat geloof ik toch eigenlijk niet zo
\quote:Op donderdag 14 april 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zal per persoon wel verschillend zijn, maar hey, gewoon ff aankijken de aankomende dagenGewoon gebruiken wanneer je merkt dat je weer gaat zweten
![]()
Wel andere manieren zoeken nu om je lichaam af te koelen he, en veel drinken en plassen want je zweet voert afvalstoffen weg en nu je onder je oksels niet meer zweet moet je die op een andere manier lozen.
sluit syneo5 je poriën niet af dan? (wat weer schadelijk kan zijn)quote:Op donderdag 14 april 2011 13:37 schreef -tape- het volgende:
Eergister opgedaan, gister helemaal niet gezweetTop spul.
Maar gebruiken jullie dagelijks, of 1x per 5 dagen? Er staat dat het 5 dagen werkt maar dat geloof ik toch eigenlijk niet zo
Ik denk niet dat het een soort kurk in je poriën stopt maar meer dat het je zweetklier verlamt ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:48 schreef Yoewie het volgende:
[..]
sluit syneo5 je poriën niet af dan? (wat weer schadelijk kan zijn)
Misschien iets meer op m'n rug maar dat is altijd nog een stuk beter dan natte plekken onder de oksel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:10 schreef Ninilith het volgende:
Hebben jullie nooit dat als je zo'n middel gebruikt, dat je dan op een andere plek op je lichaam gaat zweten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |