abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95306336
Hallo Fok!ers,

Ik heb sinds een paar jaar (eigenlijk al sinds de brugklas) een probleem gehad met zweten. Ik zweet eigenlijk nergens behalve onder mijn oksels waardoor ik dus vaak zweetplekken heb in mijn kleding. Ik douche mij 2x op een dag en ook heb ik wel Odex anti transpirant gebruikt, maar dat werkt toch niet optimaal want die zweetplekken krijg ik toch wel. Ik heb verschillende soorten deoderant gebruikt, zelf gebruik ik nu L'Oreal anti-zweet ofzo.

Nu is mijn vraag of hier iemand is die hetzelfde probleem heeft gehad en mij hierbij kan helpen. Overhemden kan ik wel aan, maar moet daar wel een t-shirt onder. Nu met de zomer op komt wil ik natuurlijk gewoon alleen een overhemd aan kunnen doen, maar zweetplekken vind ik het lelijkste/smerigste wat je kan hebben. :(

PS, Ik stink niet. =)
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 17:14:55 #2
236264 crew  capricia
pi_95306424
Talkpoeder gebruiken?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95306449
Even langs de dokter gaan :Y
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_95306544
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef capricia het volgende:
Talkpoeder gebruiken?
Nooit van gehoord, gewoon.. op mijn oksel deppen?
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Sam-x het volgende:
Even langs de dokter gaan :Y
Dat was wel mijn plan als hier geen concrete oplossing van zou komen ja.
pi_95306687
Je hebt van die okselpads:

Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_95306734
Ik zweet ook aardig wat en ik gebruik Syneo-5, 's avonds voor het slapen onder de oksel sprayen en dan heb je vijf dagen lang geen zweetplekken meer.
Zo'n flesje kost ongeveer 20 euro, en je hebt ook varianten van Odoban of Therme enzo.
  zondag 10 april 2011 @ 17:22:20 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_95306742
Zweten - Ervaringen met Syneo 5 gezocht!!!

Oud topic, geweldig spul _O_ 5 dagen nergens meer last van.
Je kan t volgens mij krijgen bij de DA+ Kruidvat, Etos weet ik niet zeker..
pi_95307092
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:20 schreef Lutte het volgende:
Je hebt van die okselpads:

[ afbeelding ]
Oh altijd al gedacht dat zulke dingen wel zouden bestaan :)
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef n0ir het volgende:
Ik zweet ook aardig wat en ik gebruik Syneo-5, 's avonds voor het slapen onder de oksel sprayen en dan heb je vijf dagen lang geen zweetplekken meer.
Zo'n flesje kost ongeveer 20 euro, en je hebt ook varianten van Odoban of Therme enzo.
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef GotC het volgende:
Zweten - Ervaringen met Syneo 5 gezocht!!!

Oud topic, geweldig spul _O_ 5 dagen nergens meer last van.
Je kan t volgens mij krijgen bij de DA+ Kruidvat, Etos weet ik niet zeker..
Topic even doorgelezen en het klinkt toch wel erg goed dat spul. Ik ga het morgen gelijk halen :) Bedankt!
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 17:32:18 #9
236264 crew  capricia
pi_95307132
quote:
Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef -tape- het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, gewoon.. op mijn oksel deppen?

[..]

Dat was wel mijn plan als hier geen concrete oplossing van zou komen ja.
Ja, is heel goedkoop bij drogist. Paar euro maar. En het neemt vocht op.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 10 april 2011 @ 17:34:33 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_95307215
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef -tape- het volgende:

[..]

Oh altijd al gedacht dat zulke dingen wel zouden bestaan :)

[..]

[..]

Topic even doorgelezen en het klinkt toch wel erg goed dat spul. Ik ga het morgen gelijk halen :) Bedankt!
Erg fijn spul :Y Kost idd wel 18 euro, maar je doet er gerust 3/4 maanden mee..
pi_95307364
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja, is heel goedkoop bij drogist. Paar euro maar. En het neemt vocht op.
Ik ga morgen sowieso langs een drogist en zal beide gaan bekijken. Syneo-5 ga ik proberen en dat het 20 euro kost dat maakt me niet zoveel uit. Het scheelt voor een hoop geld aan kleding, wat ik elke keer na 2 maanden weg kan doen door de gele vlekken. :')
  zondag 10 april 2011 @ 17:39:30 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_95307413
Veel succes TS. Bij mij werkt het niet.

Een okselpad dragen wanneer je wat lichtere / vlekgevoelige kleding draagt werkt wonderen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_95307589
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef LasTeR het volgende:
Veel succes TS. Bij mij werkt het niet.

Een okselpad dragen wanneer je wat lichtere / vlekgevoelige kleding draagt werkt wonderen.
Ik zal het topic omhoog schoppen als ik weet of het werkt of niet. En die okselpads komen er sowieso ook wel ja. :)
pi_95309643
Nog een voordeel van syneo5. Heb het een lange tijd gebruikt omdat ik er ook erg veel last van had. De plekken gingen er na een tijdje niet meer uit en soms na 2x dragen kon ik het wegmikken.

Ik heb toen een jaar syneo gebruikt, daarna vergat ik het eigenlijk steeds meer en toen heb ik een jaar zonder gekunt :) dat was wel fijn.

Nu merk ik alleen dat ik soms toch meer ga zweten, kan door de periode komen, maar ach heb nog een flesje staan dus gebruik het af en toe.
pi_95485664
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef -tape- het volgende:
Hallo Fok!ers,

Ik heb sinds een paar jaar (eigenlijk al sinds de brugklas) een probleem gehad met zweten. Ik zweet eigenlijk nergens behalve onder mijn oksels waardoor ik dus vaak zweetplekken heb in mijn kleding. Ik douche mij 2x op een dag en ook heb ik wel Odex anti transpirant gebruikt, maar dat werkt toch niet optimaal want die zweetplekken krijg ik toch wel. Ik heb verschillende soorten deoderant gebruikt, zelf gebruik ik nu L'Oreal anti-zweet ofzo.

Nu is mijn vraag of hier iemand is die hetzelfde probleem heeft gehad en mij hierbij kan helpen. Overhemden kan ik wel aan, maar moet daar wel een t-shirt onder. Nu met de zomer op komt wil ik natuurlijk gewoon alleen een overhemd aan kunnen doen, maar zweetplekken vind ik het lelijkste/smerigste wat je kan hebben. :(

PS, Ik stink niet. =)
Scheer jij je oksels? Dat kan namelijk ook iets helpen.
pi_95485757
Voor gele plekken glansspoelmiddel erop doen even in laten trekken en dan gewoon in de wasmachine.
pi_95487558
Ahja ik heb hier ook heel lang last van gehad maar het is in ene weg gegaan bij mij. De dokter heeft er spul voor maar dat Syneo5 is ook geweldig ja.
pi_95488646
Eergister opgedaan, gister helemaal niet gezweet :) Top spul.

Maar gebruiken jullie dagelijks, of 1x per 5 dagen? Er staat dat het 5 dagen werkt maar dat geloof ik toch eigenlijk niet zo :@
pi_95488898
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:37 schreef -tape- het volgende:

Maar gebruiken jullie dagelijks, of 1x per 5 dagen? Er staat dat het 5 dagen werkt maar dat geloof ik toch eigenlijk niet zo :@
Zal per persoon wel verschillend zijn, maar hey, gewoon ff aankijken de aankomende dagen ;) Gewoon gebruiken wanneer je merkt dat je weer gaat zweten :)

Wel andere manieren zoeken nu om je lichaam af te koelen he, en veel drinken en plassen want je zweet voert afvalstoffen weg en nu je onder je oksels niet meer zweet moet je die op een andere manier lozen.
pi_95489552
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Zal per persoon wel verschillend zijn, maar hey, gewoon ff aankijken de aankomende dagen ;) Gewoon gebruiken wanneer je merkt dat je weer gaat zweten :)

Wel andere manieren zoeken nu om je lichaam af te koelen he, en veel drinken en plassen want je zweet voert afvalstoffen weg en nu je onder je oksels niet meer zweet moet je die op een andere manier lozen.
\

Ja ik zal het wel gewoon even aankijken. :) Bedankt
pi_95705397
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:37 schreef -tape- het volgende:

sluit syneo5 je poriën niet af dan? (wat weer schadelijk kan zijn)
pi_95706149
Hebben jullie nooit dat als je zo'n middel gebruikt, dat je dan op een andere plek op je lichaam gaat zweten?
pi_95707538
Ik krijg alleen mega gele vlekken bij witte shirts omdat ik altijd uitbundig sta te dansen als ik bier op heb........ Maar met dat syneo 5 zweet je dus helemaal niet? Nog nooit van gehoord eigenlijk.

Verder heb ik overdag niet meer last van zweet dan anderen, natuurlijk altijd plekjes als het echt heet is maar dat is niet abnormaal. Die gele plekken op je lievelingsshirts is wel wat minder :P Heb er laatst weer een stuk of 4 weg moeten gooien.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:53:29 #24
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_95709545
Vlekken krijg je er gewoon uit door de kledingstukken een nacht in de soda te laten weken
Ok stelletje hokboeren
pi_95717507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:48 schreef Yoewie het volgende:

[..]

sluit syneo5 je poriën niet af dan? (wat weer schadelijk kan zijn)
Ik denk niet dat het een soort kurk in je poriën stopt maar meer dat het je zweetklier verlamt ofzo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:10 schreef Ninilith het volgende:
Hebben jullie nooit dat als je zo'n middel gebruikt, dat je dan op een andere plek op je lichaam gaat zweten?
Misschien iets meer op m'n rug maar dat is altijd nog een stuk beter dan natte plekken onder de oksel. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')