Beste allemaal,
Ik heb het forum m.b.t. overmatige transpiratie met veel aandacht gelezen en heb zelf ook al jarenlang vreselijk last van overmatig transpireren onder mijn oksels. Ik hoef maar een uur op mijn werk te zijn en het zweet zit al tot halverwege mijn zij. Echt heel erg vervelend en storend. Op den duur gaat het in al mijn shirtjes zitten en gaat het ook erg stinken. Ik word er doodongelukkig van.
Ik heb een paar goede ideeen opgedaan op dit forum en ben begonnen met Odorex Extra Dry. 's Avonds opgedaan, goed laten drogen, en de dag erna geen druppel gezweet onder mijn oksels. De dag erna ook nagenoeg niet en een week later werkte het nog. Ik heb meteen voor meer dan 300 euro aan gekleurde t-shirts gekocht!!!!! Wat een feest.
Het idee dat IETS hielp, gaf een grandioos gevoel. Ik voelde mij een stuk zelfverzekerder en gelukkiger. Na ongeveer 3 weken werkte het iets minder, begon ik weer een beetje (wel minder dan voorheen) te zweten toen ben ik begonnen aan Syneo 5.
Sinds 3 weken werkt dit bij mijgeweldig goed, mits ik het op de volgende manier gebruik:
Dag 1 's ochtends oksels scheren, 's avonds voor slapen gaan 3 keer elke oksel Syneo 5 opspuiten.
Dag 2, 3, 4 en 5 gewoon normaal douchen + deo opdoen. Meestal laat ik mijn oksels eerst heel droog worden na het douchen, daarna deo op en op laten drogen en daarna pas shirt aan.
Dag 6 zie dag 1 etc etc.
Volgens de gebruiksaanwijziging mag je Syneo 5 na het ontharen van de oksels minimaal 2 dagen niet gebruiken, maar als ik dat doe dan zweet ik meteen weer wel (wel minder dan normaal) na het scheren onder mijn oksels. Door het op deze manier te doen heb ik maar 1 dag na het onharen dat ik ietsje meer zweet.
Ik zou graag via dit nieuwe topic in contact willen komen met mensen die ervaringen hebben met Syneo 5 (dus geen andere middelen om overmatige transpiratie tegen te gaan). Ik hoor zowel positieve en negatieven verhalen en ik zou jullie ervaringen
Groetjes,
Marleno