Dat vind ik wel verwonderlijk, hoe ze dat ene punt gehaald hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind het ook niet verwonderlijk dat Heerenveen maar 1 punt uit de laatste 5 wedstrijden heeft gehaald. Wat slecht...
Grote kans voor Bakkal, verder niets...quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Swomp het volgende:
schakel weer net in, was ff eten...
Nog belangrijke dingen gemist bij psv ?
Je hebt de 0 - 0 gemist.quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Swomp het volgende:
schakel weer net in, was ff eten...
Nog belangrijke dingen gemist bij psv ?
Voor de bal langsvliegen ene grote kans?quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grote kans voor Bakkal, verder niets...
Hmm... hopen dat heerenveen er iets moois van kan maken !quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grote kans voor Bakkal, verder niets...
Vrouwen en voetbal :Squote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef starla het volgende:
[..]
Voor de bal langsvliegen ene grote kans?
Nee, maar als je de bal net mist na een goede voorzet vlak voor de goal dan is het een behoorlijke kans.quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef starla het volgende:
Of mannen die elke actie, hoe onbenullig dan ook, in de 16 een grote kans noemen.
Was niet net mis mi.quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Nee, maar als je de bal net mist na een goede voorzet vlak voor de goal dan is het een behoorlijke kans.
Netjes toch, puntje tegen Heerenveenquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente laat punten liggen en dan ga je met 0-0 de rust in
Met appel en stroop graag.quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef starla het volgende:
[..]
Was niet net mis mi.
Ik ga pannenkoeken bakken!
QFT.quote:
Zoon van Erik.quote:
Collega's irriteren is altijd leuker, dan zie je de reactie tenminste.quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hmm, ik zit me te bedenken wie ik de tweede helft moet supporteren..
H'veen om de PSV-ers hier te trollen
PSV om morgen een paar collega's (weer) lekker te zieken..
Dilemma, dilemma....
Hup PSV:D
Jouw collegas zijn voor... ?quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hmm, ik zit me te bedenken wie ik de tweede helft moet supporteren..
H'veen om de PSV-ers hier te trollen
PSV om morgen een paar collega's (weer) lekker te zieken..
Dilemma, dilemma....
Hup PSV:D
En na 34?quote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk na 33e speelronde:
1 Ajax 68
2 Psv 68
3 Twente 67
Ajax PSV ingehaald op doelsaldo?quote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk na 33e speelronde:
1 Ajax 68
2 Psv 68
3 Twente 67
Niet te zeggen,quote:
Care dat doelsaldo. Psv kan in die theorie op doelsaldo kampioen worden als ze netjes winnen in Groningen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |