Emotionele trut, stel je niet aanquote:Op zondag 10 april 2011 16:27 schreef showme het volgende:
mijn gedachten zijn bij een jongen waar ik dacht overheen te zijn.
Neuk zijn beste vriend zou ik zeggenquote:Kan iemand mij helpen om mijn gedachten te verzetten?
Dit is wel een pijnlijke, confronterende opmerking.quote:Op zondag 10 april 2011 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Emotionele trut, stel je niet aan.
Daar dient dit forum toch ook voor ?quote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef Crutch het volgende:
Aandachttopic, ik ben zielig boehoe en heb geen Ben&Jerry's meer dus kom hier huilliehuillie doen.
Valt wel mee hoor.. ik denk steeds terug aan het begin van mijn relatie, zo'n kleine 8 jaar geleden. Toen alles nog niet f*cked up was en wij elkaar net leerden kennen voelde ik mij zo ontzettend goed bij haar.. damnquote:Op zondag 10 april 2011 16:51 schreef MisterSqueaky het volgende:
En TS: ja en nee. Dingen slijten, zodat er op een gegeven moment dagen en weken achtereen zijn dat je er geen seconde meer aan denkt - maar ikzelf merk dat ik af en toe zelfs nog aan dingen van meer dan 10 jaar terug denk. Dus helemaal over gaat het nooit.
Of ik ben raar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |