Dat zeggen Geer, Fenneke en Eric. Zo is pablolaatje op FOK! terecht gekomen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef Darklight het volgende:
wie zegt dat dat vrienden van hem zijn? volgens mij lult die maar wat
Ja klopt,volgens mij hoorde ik Gerard zoiets zeggen toen die met zn boot daar wasquote:Op zondag 10 april 2011 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou je aan Eric moeten vragen. Volgens mij hebben ze elkaar in Spanje ontmoet.
Jersey shore hahaha geweldigquote:Op [url= 10 april 2011 16:49[/url] schreef Gamey het volgende:
[..]
wow welk programma was dat dan mtv zie ik wel maar verder
Dank, want ik snapte er echt geen hol vanquote:Op zondag 10 april 2011 16:53 schreef Candyfreak het volgende:
Ze hebben het over Jessica Simpson en Nick Lachey
en als het bij jou gebeurd aangifte doen van mishandelingquote:Op zondag 10 april 2011 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Maar er is ook nog zoiets als druppel en emmer
The newlyweds (tv-serie op MTV)..quote:Op zondag 10 april 2011 16:53 schreef Candyfreak het volgende:
Ze hebben het over Jessica Simpson en Nick Lachey
Het is vrij duidelijk met alle aanwijzingen bij elkaar dat MamaJo een lijntje heeft met Hummie, zelfs Joan heeft dat op de stream toegegeven. Ze mag ook zelf om Streamlocks vragen en krijgt duidelijk een voorkeurs-behandeling qua sancties, en toen Aafke vertelde dat Joan bij de casting al bij de SST crew achter de schermen zat kreeg ze gelijk een veelzeggende waarschuwing van de stem.quote:Op zondag 10 april 2011 16:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja skattie, je was er net zo goed niet bij dat Joannahaar zogenaamde plannen zou hebben gemaakt als dat je bij de gesprekken tussen Gerat, Eric en Silvia was.
Het blijven hersenspinsels en verdachtmakingen. Niet meer, niet minder.
Had ze het over haarzelf?quote:Op zondag 10 april 2011 16:55 schreef Sonera het volgende:
hmm Mo heeft het over een stelletje waarin de man alles doet voor de vrouw maar de vrouw waardeert dat niet... goh dat uit haar mond
kloptquote:Op zondag 10 april 2011 16:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk met alle aanwijzingen bij elkaar dat MamaJo een lijntje heeft met Hummie, zelfs Joan heeft dat op de stream toegegeven. Ze mag ook zelf om Streamlocks vragen en krijgt duidelijk een voorkeurs-behandeling qua sancties, en toen Aafke vertelde dat Joan bij de casting al bij de SST crew achter de schermen zat kreeg ze gelijk een waarschuwing van de stem.
Er is nog veel meer maar deze zaken zijn echt te duidelijk om te negeren maar droom lekker verder hoor.![]()
Laat ik het maar zo zeggen. De een kan de achter gebleven boze mama gebruiken en de andere het eenzame lieve huisvrouwtje. De ene heeft Bulletje, de andere Pablo en Lolaatje.quote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ben toch eerder geneigd om Geer te geloven dan Djoon. Die is nog niet gestikt in haar eerste leugen.
Maar ik hou wel van je hoor.![]()
en er is weer iemand de ogen open gegaan .quote:Het is vrij duidelijk met alle aanwijzingen bij elkaar dat MamaJo een lijntje heeft met Hummie, zelfs Joan heeft dat op de stream toegegeven. Ze mag ook zelf om Streamlocks vragen en krijgt duidelijk een voorkeurs-behandeling qua sancties, en toen Aafke vertelde dat Joan bij de casting al bij de SST crew achter de schermen zat kreeg ze gelijk een waarschuwing van de stem.
Er is nog veel meer maar deze zaken zijn echt te duidelijk om te negeren maar droom lekker verder hoor.
Gerard doet in ieder geval Pabloaatjequote:Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat ik het maar zo zeggen. De een kan de achter gebleven boze mama gebruiken en de andere het eenzame lieve huisvrouwtje. De ene heeft Bulletje, de andere Pablo en Lolaatje.
RLS 2.0 of zoiets.
BTW is Pabloaatje ook degene die SST_Gerard doet...?
Kan ook zijn dat Dennis heeft geklaagd dat wanneer het over hem gaat en heel persoonlijk wordt, ze dat niet mogen uitzenden. Maar Joan lijkt inderdaad wel wat betreft veel dingen een voorkeursbehandeling te krijgen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk met alle aanwijzingen bij elkaar dat MamaJo een lijntje heeft met Hummie, zelfs Joan heeft dat op de stream toegegeven. Ze mag ook zelf om Streamlocks vragen en krijgt duidelijk een voorkeurs-behandeling qua sancties, en toen Aafke vertelde dat Joan bij de casting al bij de SST crew achter de schermen zat kreeg ze gelijk een waarschuwing van de stem.
Er is nog veel meer maar deze zaken zijn echt te duidelijk om te negeren maar droom lekker verder hoor.![]()
Lijkt me wel dat hij dat heeft gedaan hij word me toch een partij zwart gemaakt op real life televisoquote:Op zondag 10 april 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Dennis heeft geklaagd dat wanneer het over hem gaat en heel persoonlijk wordt, ze dat niet mogen uitzenden. Maar Joan lijkt inderdaad wel wat betreft veel dingen een voorkeursbehandeling te krijgen.
zei ik net .quote:Die schoenen van Karim
Ja, zo lijkt het alsof er gewoon gezegd is: als je achterban wil ga naar Fok....quote:Op zondag 10 april 2011 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeggen Geer, Fenneke en Eric. Zo is pablolaatje op FOK! terecht gekomen.
nee iemand anders zit op SST_Gerard te tweeten, ene arnoldquote:Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat ik het maar zo zeggen. De een kan de achter gebleven boze mama gebruiken en de andere het eenzame lieve huisvrouwtje. De ene heeft Bulletje, de andere Pablo en Lolaatje.
RLS 2.0 of zoiets.
Kijken naar die 2 is ook wel vermoeiend natuurlijk, je MOET gaan liggen als ze druk bezig zijn met die bettelquote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
Flauwra ligt weer in haar favo houding...
Ze zal wel moe zijn vd battle tussen Karim & Geer...
Ah okay thanks.quote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee iemand anders zit op SST_Gerard te tweeten, ene arnold
Dus Arnold doet Gerardquote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee iemand anders zit op SST_Gerard te tweeten, ene arnold
Ik vind het nogsteeds moeilijk om te geloven dat die hele Dennis/relatie-breuk zelfs maar bestaat, iets met een verhaal met 2 kanten enzo.quote:Op zondag 10 april 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Dennis heeft geklaagd dat wanneer het over hem gaat en heel persoonlijk wordt, ze dat niet mogen uitzenden. Maar Joan lijkt inderdaad wel wat betreft veel dingen een voorkeursbehandeling te krijgen.
Als het niet klopt is het bijna Laster, dus dat lijkt me dan toch niet.quote:Op zondag 10 april 2011 17:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het nogsteeds moeilijk om te geloven dat die hele Dennis/relatie-breuk zelfs maar bestaat, iets met een verhaal met 2 kanten enzo.
Ik denk dat het voor sst al uit wasquote:Op zondag 10 april 2011 17:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het nogsteeds moeilijk om te geloven dat die hele Dennis/relatie-breuk zelfs maar bestaat, iets met een verhaal met 2 kanten enzo.
Ja zoiets zal het wss wel zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor sst al uit was
Gewoon eruit trappen!quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Blackprinces het volgende:
en nu heeft me man de tv ingejat, kan ook geen stream kijken....eigenlijk mag ik hier niet zijn
kan altijd nog naar de burenquote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Blackprinces het volgende:
en nu heeft me man de tv ingejat, kan ook geen stream kijken....eigenlijk mag ik hier niet zijn
Alles wat niet mag is juist leuk!quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Blackprinces het volgende:
Ja hij riep de eerste(?) dag al FOK!Forumquote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, zo lijkt het alsof er gewoon gezegd is: als je achterban wil ga naar Fok....
En mensen hier trappen er met open ogen in...
Fenneke een eenzaam, lief huisvrouwtje? Nu moet ik heel hard lachen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
RLS 2.0 of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |