Ik vind het vooral veelzeggend dat er van Joanna zoveel "strategie" nodig is om haar er maar in te kunnen houden.quote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bij zoveel strategie van Joannais Gerat dan toch maar een sukkeltje.
De Gerat die van te voren hele boeken heeft gelezen en afleveringen van eerdere RLS-en heeft teruggekeken. (Over nep en manipuleren gesproken).
Ja dat gaat dus niet werkenquote:Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou hebbie 2 slaafjes dan. Jo was toch ook zo slaaf die 3,5 jaar?
quote:Op zondag 10 april 2011 16:44 schreef Flashbox het volgende:
Hehe ze staan er eindelijk allemaal op nu
tnx Flashquote:Op zondag 10 april 2011 16:44 schreef Flashbox het volgende:
Hehe ze staan er eindelijk allemaal op nu
Ja is weer interessant aan het doen, gewoon jaloersquote:Op zondag 10 april 2011 16:45 schreef Blackprinces het volgende:
Mo denkt dat diegene die dit wint ook secret story wint?
Tja skattie, je was er net zo goed niet bij dat Joannaquote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon verlakkerij, punt.![]()
En Geer heeft alleen gesproken met Eric en Sylvia, goeie vrienden van hem, lang voordat hij wist van SST. En dat ging nooit over DGK of een andere RLS.
quote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef bull1966 het volgende:
ik krijg zo langzaam het vermoeden dat de enige manier om die JoJo d'r kop te laten houden "een ferme tik op d'r neusbrug"is.
Niksquote:Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat zeiden ze over fok? Had reclame
Dat is waar maar ik ben toch eerder geneigd om Geer te geloven dan Djoon. Die is nog niet gestikt in haar eerste leugen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:46 schreef akveor het volgende:
Tja skattie, je was er net zo goed niet bij dat Joannahaar zogenaamde plannen zou hebben gemaakt als dat je bij de gesprekken tussen Gerat, Eric en Silvia was.
Het blijven hersenspinsels en verdachtmakingen. Niet meer niet minder.
wie zegt dat dat vrienden van hem zijn? volgens mij lult die maar watquote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon verlakkerij, punt.![]()
En Geer heeft alleen gesproken met Eric en Sylvia, goeie vrienden van hem, lang voordat hij wist van SST. En dat ging nooit over DGK of een andere RLS.
Ach, je weet niet wat ze zegt of hoe lang ze al bezig is.quote:
wow welk programma was dat dan mtv zie ik wel maar verderquote:
Ze zaten te scheldenquote:Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat zeiden ze over fok? Had reclame
Dat zeggen ze zelf. Eric is blij met Gerard als vriend.quote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
wie zegt dat dat vrienden van hem zijn? volgens mij lult die maar wat
Ohquote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze zaten te scheldenfokkerdefok etc
er is nog zoiets als respect en handen thuisquote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, je weet niet wat ze zegt of hoe lang ze al bezig is.
Geen idee. Ik zag hem op Twitter. Volgens mij was die van Bommiequote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef Gamey het volgende:
[..]
wow welk programma was dat dan mtv zie ik wel maar verder
ok en waar kennen ze elkaar van?quote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zeggen ze zelf. Eric is blij met Gerard als vriend.
Jersey shorequote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef Gamey het volgende:
[..]
wow welk programma was dat dan mtv zie ik wel maar verder
Normaal gesproken wel. Maar er is ook nog zoiets als druppel en emmerquote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
er is nog zoiets als respect en handen thuis
oooo ja dat was ook een voltreffer..quote:Op zondag 10 april 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 10 april 2011 16:46 schreef mazaru het volgende:
Ik moest hier aan denken mazaru.
[ afbeelding ]
Dat zou je aan Eric moeten vragen. Volgens mij hebben ze elkaar in Spanje ontmoet.quote:
dan maar met scheenbeen of elleboogquote:quote:
Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, je weet niet wat ze zegt of hoe lang ze al bezig is.
er is nog zoiets als respect en handen thuis
quote:Op zondag 10 april 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 10 april 2011 16:46 schreef mazaru het volgende:
Ik moest hier aan denken mazaru.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |