Ze zijn begonnen om 15:28quote:Op zondag 10 april 2011 16:23 schreef Blackprinces het volgende:
Bijna uurtje voorbij dat ze staan nu?
Dit dus!quote:Op zondag 10 april 2011 16:23 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof ook niks meer van dat verhaal van Dennis. Dat was vast al uit voordat ze er in ging en ze hebben van te voren bekokstoofd dat Ma het erin zou gooien zodra ze het idee zou krijgen dat Jo aan populariteit zou verliezen.
Een heel voor opgezet plan volgens mij.
En het werkt!
En ik denk dat ma en Jo ook samen bedacht hebben welke rol Philip moet gaan spelen om het spannend te houden.
waar hebben ze t over?quote:Op zondag 10 april 2011 16:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Ga niet aan m'n hoofd zeiken,.... doe dat dan zelf ook niet psoriasis
klopt ook met het verhaal wat maJo in de uitzending vertelde........ze wist niet alle namen van de bewoners op Flipsuh sharon en die jongen met de tattoo op z'n borst.quote:Op zondag 10 april 2011 16:23 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof ook niks meer van dat verhaal van Dennis. Dat was vast al uit voordat ze er in ging en ze hebben van te voren bekokstoofd dat Ma het erin zou gooien zodra ze het idee zou krijgen dat Jo aan populariteit zou verliezen.
En het werkt!
En ik denk dat ma en Jo ook samen bedacht hebben welke rol Philip moet gaan spelen om het spannend te houden.
Juist, in de liveshow was mister blue eyes de mooiste en leukste man in het huis volgens mamajoquote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef bull1966 het volgende:
ze had het toch al eerder over mister blue eye's gehad
En daarom zet die moeder zichzelf enorm voor schut door te hebben gezegd dat Jo nooooit iets zou doen met Philip want zo'n soort meisje is zij niet?quote:Op zondag 10 april 2011 16:23 schreef Injetta het volgende:
En het werkt!
Over,.... god weet! Een kinderachtige discussie over iets wat Flip gezegd zou hebben en dat Flip niet zo ordinair is en niet voor de camera wil tongen,..... niet echt boeiend, wel heeeel kinderachtig van psoriasisquote:
oh oke, kijk hier heb ik wat aanquote:Op zondag 10 april 2011 16:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Over,.... god weet! Een kinderachtige discussie over iets wat Flip gezegd zou hebben en dat Flip niet zo ordinair is en niet voor de camera wil tongen,..... niet echt boeiend, wel heeeel kinderachtig van psoriasis
da's wel super snel dan na 1 zoenquote:Op zondag 10 april 2011 16:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna wil volgens mij gewoon horen van Philip: ja ik wil je, ik hou van jou.
quote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Stability het volgende:
dan maar echte standbeelden ....
[ link | afbeelding ]
superquote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
Joanna " Ik heb in 4 jaar maar 2 mannen gezoend "
Flip " Nou ik voel me gevleid "
Joanna " Ja dat moet je ook wel, ik stop ook niet overal m;n tong in"
Mooi gemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Very nice Stabquote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
zou haar bulletje nooooooooooit doenquote:Op zondag 10 april 2011 16:31 schreef bull1966 het volgende:
Flip heeft een beetje gegromt tegen het vrouwtje en daar houdt JoJo niet van
Niet zo gek als ze 3,5 jaar een vriend heeft gehad.......quote:Op zondag 10 april 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
Joanna " Ik heb in 4 jaar maar 2 mannen gezoend "
Flip " Nou ik voel me gevleid "
Joanna " Ja dat moet je ook wel, ik stop ook niet overal m;n tong in"
Mooi gedaaan!quote:Op [url= 10 april 2011 16:30[/url] schreef Stability het volgende:
[ [url= | [url= ]
De heeft beide oplettende vriend!quote:
Behalve als Dennis het doet.quote:Op zondag 10 april 2011 16:31 schreef bull1966 het volgende:
Flip heeft een beetje gegromt tegen het vrouwtje en daar houdt JoJo niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |