Joanne heeft het wel,... en ja ik weet dat je psoriasis schrijft. Buiten dat is geen enkele bewoner medeposter.quote:Op zondag 10 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Medeposters beledigen, dacht dat dat uitdrukkelijk niet toegestaan is. Niemand van de bewoners heeft immers "psoriases" (overigen schrijf je het woord zo: psoriasis).
Slimquote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Gerard gaat spelen dat hij het niet meer redt. En als hij het niet meer redt dan zegt-ie niks
ik zei toch, tot morgenquote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat is een terechte constatering
Nee Joanna heeft geen psoriasis, heeft ze zelf uitgelegd.quote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Joanne heeft het wel,... en ja ik weet dat je psoriasis schrijft. Buiten dat is geen enkele bewoner medeposter.
Nogmaals, je kunt me negeren en doe dat ook gewoon als ik je irriteer.
Hmmm oke... slim.quote:
omdat hij verwacht veel te zweten, en bij zweten verlies je zout. dat moet aangevuld wordenquote:
Ja, overdag een nadeel, 's nachts voordeel.quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef ZaZoe het volgende:
Dat pak van Karim zit minder comfortabel dan dat luchtige pakje van Geer lijkt me
Lijkt mij ook..En dan nog die bontmuts erbij opquote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef ZaZoe het volgende:
Dat pak van Karim zit minder comfortabel dan dat luchtige pakje van Geer lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |