Volgens mij heb je echt een kutleven hier sinds je geen slotjes meer kunt zetten hequote:
Juist fijn, hij was nooit erg geschikt als modquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een kutleven hier sinds je geen slotjes meer kunt zetten he
Je hebt me helemaal door. Wat goed heyquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een kutleven hier sinds je geen slotjes meer kunt zetten he
Volgens mij heb ik stront aan mijn topics.quote:
True, maar om in elk topic in de eerste 10 comments 'Goed topic weerquote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Juist fijn, hij was nooit erg geschikt als mod
quote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik stront aan mijn topics.
Anders is het niet te verklaren dat je steeds weer je bek uitsteekt om er in te reageren.
Ach, weinig verschil tussen zijn posts en die van andere retards uit ONZquote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
True, maar om in elk topic in de eerste 10 comments 'Goed topic weer' te lezen is ook niet alles.
Nounou, wat een taal. Dat ben ik niet van je gewend heur.quote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik stront aan mijn topics.
Anders is het niet te verklaren dat je steeds weer je bek uitsteekt om er in te reageren.
quote:
Hmm alweer true, je zet me nog aan het denkenquote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ach, weinig verschil tussen zijn posts en die van andere retards uit ONZ
quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm alweer true, je zet me nog aan het denken
Volgens mij wil jij op je eigen crematie nog het laatste woord hebben.quote:
Dat lijkt me niet echt mogelijk, daar ik op dat moment niet meer in staat ben om te praten. Beetje vreemde opmerking dit.quote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij op je eigen crematie nog het laatste woord hebben.
2 keer dat en 1 keer dit. Blijft leuk die ditjes en datjes van SwJ.quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt mogelijk, daar ik op dat moment niet meer in staat ben om te praten. Beetje vreemde opmerking dit.
Als er 1 keer 'dit' staat, zijn het geen 'ditjes'.quote:Op zondag 10 april 2011 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 keer dat en 1 keer dit. Blijft leuk die ditjes en datjes van SwJ.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als er 1 keer 'dit' staat, zijn het geen 'ditjes'.
Beetje gedateerde opmerking.quote:Op zondag 10 april 2011 14:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon taalkundig onjuist.
Pedoquote:Op zondag 10 april 2011 14:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
zondag 10 april 2011 @ 14:24:33
Zo oud is ie anders nog niet.
Hoax, wormen kunnen zich niet voortplanten!quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn vrouw is 27 jaar. Dat lijkt me niet echt pedo-materiaal.
Snap jij het? Nee.quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoax, wormen kunnen zich niet voortplanten!
Tuurlijk wel. hermafrodiet en zo.quote:Op zondag 10 april 2011 14:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoax, wormen kunnen zich niet voortplanten!
Zei ik ook tegen haar toen ik over haar buik spoot.quote:Op zondag 10 april 2011 14:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn vrouw is 27 jaar. Dat lijkt me niet echt pedo-materiaal.
Jij hebt heul geen vrouw.quote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen haar toen ik over haar buik spoot.
De enige heul die jij van dichtbij hebt gezien is de venusheul van je moeder.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De enige heul die jij van dichtbij hebt gezien is de venusheul van je moeder.
Dat is zo mooi hier.quote:
Dit was uitverkocht.quote:
Ja, maar er was nog een watje op Fok!quote:
Aan mij zal het niet liggen.quote:
Jij ging als eerste off topic.quote:
Je hebt zo'n kleine lul dat je de grootste mierenneuker bent.quote:
Jij weet helemaal niet hoe groot mijn lul is. Bovendien lijkt het fysiek onmogelijk om een mier te neuken.quote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n kleine lul dat je de grootste mierenneuker bent.
Er gaan geruchten dat je een kippenneuker bent.quote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe groot mijn lul is. Bovendien lijkt het fysiek onmogelijk om een mier te neuken.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat je een kippenneuker bent.
Ook dat lijkt me fysiek onmogelijk. Bovendien heb ik hier helemaal geen kippen. Wel goudvissen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat je een kippenneuker bent.
Viezerikquote:Op zondag 10 april 2011 15:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me fysiek onmogelijk. Bovendien heb ik hier helemaal geen kippen. Wel goudvissen.
Met de slang in je anus ?quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend nog gedouched hoor.
Je mist veelquote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
He bah nee. Dat lijkt me helemaal niet prettig.
Het is een gave.quote:
Zoals kat en hond?quote:Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
Maar stiekem houden tong en swj enorm veel van elkaar!
Zoiets. Haat/liefdequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |