Ik heb van de week bij oma wel al 15 minuten onder de zonnebank gelegen.. Ik ben nu bijna witquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maar![]()
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?quote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aangebrande missEvil moeten we niet hebben dus smeren maar![]()
[..]
Mac.. Om je daarna Kut, Smerig en Opgeblazen te voelen.. en na een kwartier alweer honger hebtquote:
quote:
uhm.. Als ik dan al opgegeten wordt he.. mag ik dan op zn minst wel kiezen wie me marineert?quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?
Tijn is meesterchef, jeweetsquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. Als ik dan al opgegeten wordt he.. mag ik dan op zn minst wel kiezen wie me marineert?
Ja, maar gun me nog een paar leuke ogenblikken voor ik sterfquote:
Gewoon vaker naar buiten gaan als de zon schijntquote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week bij oma wel al 15 minuten onder de zonnebank gelegen.. Ik ben nu bijna wit
Jij niet dan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wilt GvE wel eventjes lekker marineren?
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar gun me nog een paar leuke ogenblikken voor ik sterf
Doe maar niet dan krijg ik straks ook de slappe lachquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!
Zeker welquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel een goede wijnbar te vinden in Utrecht![]()
Trek je je zomerjurkje aan, heb je nog gratis drank ook nog
quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zal heul veel garpjes vertellen terwijl hij je klaar maakt!
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar niet dan krijg ik straks ook de slappe lach
werkt niet bij mijquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon vaker naar buiten gaan als de zon schijnt
[..]
Jij niet dan?
quote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.
Vast wel, attitude is de sleutel!quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker wel
Alleen dat laatste betwijfel ik
Ik zie er maar 3quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of hun met zn vieren ofzo?
Hahahquote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is genoeg tijd voor bulderend en schuddebuikend lachen terwijl GvE de thijm in laat trekken.
blinde vinkquote:
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benenquote:
Naast mij zal je vast wel bruin lijkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren had ik een zomerjurkje aan, werden er alleen maar flauwe grappen gemaakt over m'n witte benen
wie dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |