quote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
i know v.... vond het wel grappig zat meteen in de stress
dat was hetquote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je zat al een half uur te wachten om de lapo te pakken bedoel je?
ik wist echt geen titel, had de streams nog niet aanstaan nog niks bijgelezen niksquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij nog stressen omdat je lapo pakt geloof ik niets van
nee, ze rijden pas rond 20 uur aan dus zullen vanacht rond 3 uur aankomen ivm de druktequote:
is jhet vakantie ergens danquote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ze rijden pas rond 20 uur aan dus zullen vanacht rond 3 uur aankomen ivm de drukte
en toch meteen zo goed weten samen te vatten in een TTquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wist echt geen titel, had de streams nog niet aanstaan nog niks bijgelezen niks
dat stonden ze een uur terug ookquote:Op zondag 10 april 2011 17:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en toch meteen zo goed weten samen te vatten in een TT
jup belgie heeft vakantie en mijn nichtje zit daar op schoolquote:Op zondag 10 april 2011 17:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
is jhet vakantie ergens dan![]()
Heb je in ieder geval goed excuus om weer door te halen op fok
kijk aan, internationaal georiënteerdquote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ninja edet, ik zal nog wel zien hoelang ik het trek vandaag
en dat houd in ???quote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb zojuist op het terrasje besloten 2.0 te gaan
ja die wonen net aan de grensquote:Op zondag 10 april 2011 17:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk aan, internationaal georiënteerd
ik ga een blackberry aanschaffen en twatterenquote:
ik ga kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb zojuist op het terrasje besloten 2.0 te gaan
Heb je geen zwarte bes voor nodig hoorquote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga een blackberry aanschaffen en twatteren
zoooooo doe maar luxe.... kep ook een nieuwe foon besteld eentje die wel onder water kanquote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga een blackberry aanschaffen en twatteren
ik vind de zwarte bes wel mooi hoor...quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb je geen zwarte bes voor nodig hoor
quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoooooo doe maar luxe.... kep ook een nieuwe foon besteld eentje die wel onder water kan
Oj, jij twatterde nog terwijl je al met je foon onder het gemalen water stond en kwam erachter dat dat geen goede combinatie was ?quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoooooo doe maar luxe.... kep ook een nieuwe foon besteld eentje die wel onder water kan
jup ben al 3.0quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oj, jij twatterde nog terwijl je al met je foon onder het gemalen water stond en kwam erachter dat dat geen goede combinatie was ?
quote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup ben al 3.0
twitter: ik ga douche
four square: hier douche ik
facebook: pffff heerlijk gedoucht
Youtube: kijk dat is mijn douche
quote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup ben al 3.0
twitter: ik ga douche
four square: hier douche ik
facebook: pffff heerlijk gedoucht
Youtube: kijk dat is mijn douche
quote:
dan bij jij al verder dan ik.... ik was nog bij stap 1. twitter... four square komt volgende week of zo welquote:
hey niks tegen mijn steen hequote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
komt er ook weer een onder de steen vandaan
![]()
wij hebben pas sinds vorig jaar ADSL daarvoor was het nog gewoon inbellen. en door het ongeluk heb ik nu alle tijd gehad om de social media op te zoekenquote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan bij jij al verder dan ik.... ik was nog bij stap 1. twitter... four square komt volgende week of zo wel
loop ik zomaar voor met twatter. Ik als digibeetquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
wij hebben pas sinds vorig jaar ADSL daarvoor was het nog gewoon inbellen. en door het ongeluk heb ik nu alle tijd gehad om de social media op te zoeken
ik heb de laatste paar jaar bewust een beetje onder een steen geleefd, maar heb wel al drie jaar glasquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
wij hebben pas sinds vorig jaar ADSL daarvoor was het nog gewoon inbellen. en door het ongeluk heb ik nu alle tijd gehad om de social media op te zoeken
volg ik jou ook??quote:
ik weet het..... ik ben te lang op 1.0 blijven zitten * mompeld iets met fosiel zijn *quote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
loop ik zomaar voor met twatter. Ik als digibeet![]()
![]()
quote:
Met MaryMouse 1.1quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Nobodies het volgende:
Goeiemiddag, met wie heb ik allemaal het plezier hier vanavond te zijn?
ik heb me daar een week of wat geleden al aan gewaagd, duurde ook even voor ik dat beetje door hadquote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ik heb ook nog niets getweet hoor
met mijquote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ik heb ook nog niets getweet hoor
quote:Op zondag 10 april 2011 17:43 schreef Nobodies het volgende:
quote:
gebeurtquote:
ik wil je ook wel volgen maar moet je eerst nog vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |