Andries Jonker hoofdtrainerquote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
Die oefenwedstrijd AZ - Bayern zal dr wel niet komen
Ach, of het nou een elftal bij Willem II is of Bayern, zelfde spelletje.quote:
Elf en Mr.Elf liepen zo te patsen over hun grote waterbed dat ze niet eens mochten blijven slapen van mijquote:Op zondag 10 april 2011 10:55 schreef Bluezz het volgende:
Morning, je ontbijtje klinkt goed Pee. Zijn alleen CF en Los blijven slapen en Elf & mr to house gegaan?
quote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Elf en Mr.Elf liepen zo te patsen over hun grote waterbed dat ze niet eens mochten blijven slapen van mij![]()
En het ontbijtje was errug goedEn ik zit me echt nokkievol nu
je was het helemaal met me eens menquote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Elf en Mr.Elf liepen zo te patsen over hun grote waterbed dat ze niet eens mochten blijven slapen van mij![]()
goeie basis om te wandelen!!quote:En het ontbijtje was errug goedEn ik zit me echt nokkievol nu
quote:
Ja. Zo eens even moed verzamelenquote:goeie basis om te wandelen!!
succes!
quote:
Bien! De Leuvenaars zijn vertrokken?quote:Ja. Zo eens even moed verzamelenMaar eerst even de laatste vaatwasser inruimen. Dan is mijn huisje weer netjes op orde
Je moet toch minimaal 1.43 m. zijn om in de achtbaan te mogen?quote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ben fan van Nick Heidfeld
Lengtegenoot
Ik kom vanuit het ziekenhuis, we kunnen wel op het OLV plein afsprekenquote:Op zondag 10 april 2011 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer waar spreken we vanmiddag af? ik heb geen idee welke toko we gaan meeten workshoppen of waar die precies zit
ik verdwaal nog altijd richting OLVquote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kom vanuit het ziekenhuis, we kunnen wel op het OLV plein afsprekenWant daar is die toko ook
Yup. Die hebben het plan opgevat om naar Scheveningen te gaanquote:
Thnx en donequote:Geniet van je wandeling en het zalige weer!
(en kroel voor de poezen!)
Maar wel gezellig gehad hequote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Tot laat naar The Masters kijken na een avondje bezoek en koken is best vermoeiend.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is de visite ook weer de deur uit. Was weer heeeel erg gezellig
En heerlijk gebbq'ed, muziekjes geluisterd, spelletjes gedaan en whiskytje gedronken. Perfecte avond
Een dag niet geklaagd, is een dag niet geleefd.quote:Op zondag 10 april 2011 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had gister een rotavond, lag heel vroeg in bed met knallende koppijn
quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijke pizza geluncht met gegrilde groenten en die zelfgemaakte chili olie
Zo eens een stukkie wandelen
Da's minderquote:Op zondag 10 april 2011 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had gister een rotavond, lag heel vroeg in bed met knallende koppijn
waar slaat dit nou weer op?quote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Een dag niet geklaagd, is een dag niet geleefd.
wat een bullshitquote:
Gaat dat ook via DUO?quote:Op zondag 10 april 2011 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh en gister lag de werkgeversverklaring op de matdus ik ga zo maar eens mijn studiebeursaanvraag weg sturen, hopen dat ik hem krijg dus
Tot zo dan hequote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat een bullshitamar ik ben hier wel weg van
Ben je van de afdeling lange tenen vandaag? Lees maar eens terug en beweer dat ik geen gelijk heb. Maar het was meer een constatering en geen beschuldiging. Jij voelt je aangevallen, in mijn wereld betekent dat dat er een kern van waarheid in zit, anders had je je ook niet aangesproken gevoeld.quote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een bullshitamar ik ben hier wel weg van
misschien voorheen ja maar laatste tijd echt niet, had alleen gisteravond weekend lekkere feta en prosecco gekocht maar lag al vroeg met enorme koppijn in bed dusja daar baalde ik nogal van ja maar te zeggen dat ik hier erg vaak klaag, flikker een end op
voor nu ben ik er weg van, geen zin in dit gezeik, enige dat ik kan bedenken is van gister op mn werk en nu dit, jij zeikt ook vaak genoegquote:Op zondag 10 april 2011 12:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je van de afdeling lange tenen vandaag? Lees maar eens terug en beweer dat ik geen gelijk heb. Maar het was meer een constatering en geen beschuldiging. Jij voelt je aangevallen, in mijn wereld betekent dat dat er een kern van waarheid in zit, anders had je je ook niet aangesproken gevoeld.
Maar ik vind het wel kinderachtig dat je zegt dat je niet meer terug komt.
Ik ben ook een zeikstraal. Dat zal ik niet ontkennen. Maar ik bijt niet gelijk iemand de kop eraf als er geconstateerd word dat je vaak ontevreden overkomt.quote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand zegt dat Lein geen enorme zeikstraal is hoor![]()
en dat is gewoon bullshit, grote bullshit maar goed selectief lezen zijn jullie wel goed in hier blijkbaarquote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeikstraal. Dat zal ik niet ontkennen. Maar ik bijt niet gelijk iemand de kop eraf als er geconstateerd word dat je vaak ontevreden overkomt.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeikstraal. Dat zal ik niet ontkennen. Maar ik bijt niet gelijk iemand de kop eraf als er geconstateerd word dat je vaak ontevreden overkomt.
Je hebt volledig gelijk, dat is een enorm goede reden om mij verrot te schelden. Het is allemaal mijn schuld, MeMo.quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je voorheen was ik idd negatief maar echt al tijden niet meer en dat dat hier dan toch wordt beweerd maakt me pissig
waar scheld ik?quote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt volledig gelijk, dat is een enorm goede reden om mij verrot te schelden. Het is allemaal mijn schuld, MeMo.
Ik ben voor Team Peequote:
Team Pee blijft neutraalquote:Op zondag 10 april 2011 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou: meng je er dan snel in!! Anders heeft dat niet veel zin he
Ach.. over een week of 2 ben jij weer aan de beurt om te kattenquote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Team Pee blijft neutraalAnders krijg ik daar weer gezeur over
Oe...ik ga me vast voorbereidenquote:Op zondag 10 april 2011 12:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach.. over een week of 2 ben jij weer aan de beurt om te katten![]()
Goed planquote:Op zondag 10 april 2011 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Onderwerp bedenken, draaiboekje maken![]()
Lein legde prima uit wat ik bedoelde.quote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Bovendien vroeg ik aan golfer wat hij bedoelde dus lein had helemaal niet hoeven reageren maar goed, t zal wel allemaal weer aan mij liggen, as always
ik zeg toch voorheen was het zo, laatste tijd is het echt wel veranderd, maar goed ik viel altijd al een beetje buiten de kliek hierquote:Op zondag 10 april 2011 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Lein legde prima uit wat ik bedoelde.
Je moet je eigen bijdrages maar eens teruglezen.
Echt: vrijwel geen enkele dag zonder een klaagpost van je. Dat begint ook op te vallen en niet alleen mij.
En het feit dat je zo enorm fel reageert geeft misschien ook wel aan dat je jezelf er ook nog wel van bewust bent ook.
Maar reageer je verder vooral af op ons, hoor.
Dat.quote:Op zondag 10 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
En ik doe lekker wel een knuffel voor MeMo, want je kut voelen is gewoon kut, zéker op je vrije zaterdagavond![]()
Oh, dus het valt jou ook wel op dat ze vaak klaagt?quote:Op zondag 10 april 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
Goh, ben ik dan de enige die denkt: MeMo heeft best vaak hoofdpijn of is niet lekker, wat vervelend voor haar en hoe zou dat komen?
Meem mag zovaak melden als ze wil hoe ze zich voelt en als ze een kutavond heeft gehad kan ze dat ook gewoon zeggen zonder direct te moeten lezen dat ze een klager is. Als je geen zin hebt in kusjekroel of whatever (alsof ze daarom vroeg) dan lees je d'r maar lekker overheen
iets met dat je bij je pa ging eten, en dat we t niet mochten quoten omdat ze t ging verwijderen en dat je te weinig in t huishouden doet ofzoquote:
We klagen allemaal wel eens stevig hierquote:Op zondag 10 april 2011 12:58 schreef krakkemieke het volgende:
Dat.![]()
Ik vind niet dat Memo veel klaagt, volgens mij klaag ik meer.
mag hopen dat lein t ook wel in kaas' gezicht er nog over heeft gehad ipv alleen hier achter zijn rug omquote:Op zondag 10 april 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft ook niet in klikspaanmodus te gaan, Memo.
quote:Op zondag 10 april 2011 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
mag hopen dat lein t ook wel in kaas' gezicht er nog over heeft gehad ipv alleen hier achter zijn rug om
ik ben vooral een lezer, ik post überhaupt hier niet zo gek veel, vaak 1/2 posts en dan ga ik weer iets anders doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Zoals ik al zei: iedereen gebruikt de SC als uitlaatklep, dat is prima. Maar misschien dat het beeld vertekent omdat Memo (in mijn beleving althans) verder niet zo veel reageert op wat anderen schrijven, zich wat afzijdig houdt van de gesprekken en vooral even komt melden hoe het met háár is (zowel positief als negatief dus)?? Ik stoor me daar verder niet (meer) aan hoor, maar wellicht heeft dat er wel mee te maken..
Ja, dat.quote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
iets met dat je bij je pa ging eten, en dat we t niet mochten quoten omdat ze t ging verwijderen en dat je te weinig in t huishouden doet ofzo
quote:Op zondag 10 april 2011 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben vooral een lezer, ik post überhaupt hier niet zo gek veel, vaak 1/2 posts en dan ga ik weer iets anders doen
ja maar goed ik vnd van net geen klagen, P constateert dat iedereen een gezellige avond heeft gehad, dus ik post over mijn avond waar ik flink van baalde, klagen is imho iets anders, t was gewoon rot dat ik me zo voelde maar vandaag voel ik me primaquote:Op zondag 10 april 2011 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en daardoor lijkt het voor sommigen misschien dat je verder niet betrokken bent en alleen maar komt klagen.. denk ik..
Zeikstraalquote:
Ga je mij nou een beetje beschuldigen dat ik incontinent ben?quote:
Die van mij was bijzonder onsympathiek, dus heb ik m weg gehaald, ben blij dat je dat ook gedaan hebt. Was te laag voor woorden.quote:
Ben groot genoegquote:Op zondag 10 april 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik me maar achter team Pee ga verschuilen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:09 schreef golfer het volgende:
Ga je mij nou een beetje beschuldigen dat ik incontinent ben?
quote:
Boehoe...nou ik ga uit pure boosheid maar even de krant in het zonnetje op het balkon lezen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Vre-se-lijk.. die Golfer kan echt alleen maar zeuren he
*proest*quote:Op zondag 10 april 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Past ook wel bij je leeftijd! Alles boven de 40 is incontinent.
quote:Op zondag 10 april 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Doe dat maar! En kom daarna maar eens flink klagen over hoe warm het er wel niet wasquote:Op zondag 10 april 2011 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Boehoe...nou ik ga uit pure boosheid maar even de krant in het zonnetje op het balkon lezen.
Duurt bij jou ook niet zo lang meer danquote:Op zondag 10 april 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Bij jou ook niet. Liefje.quote:Op zondag 10 april 2011 13:11 schreef kaasplankje het volgende:
Duurt bij jou ook niet zo lang meer dan
Zullen we maar weer gewoon normaal doen tegen elkaar?quote:Op zondag 10 april 2011 13:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die van mij was bijzonder onsympathiek, dus heb ik m weg gehaald, ben blij dat je dat ook gedaan hebt. Was te laag voor woorden.
He? Dan loop ik achter!quote:Op zondag 10 april 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
die strakke fietsbroekjes he?quote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Ik heb er nu al last van
Goedquote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Zullen we maar weer gewoon normaal doen tegen elkaar?
Nee, ik ben 25quote:Op zondag 10 april 2011 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, schelen Lein en jij precies 10 jahre?
ik heb sowieso altijd al veel koppijn gehad. Maar verder voel ik me heel goedquote:Op zondag 10 april 2011 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
GoedMaar gaat t wel lekker met je? ZIt je wel goed in je vel? Want ik vind dat je veel lich. ongemakken hebt. Althans, zo komt het over.
quote:Op zondag 10 april 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus, ik kijk 30 minuten niet op fok en dan krijg je dit.
+1 met Sunny mee
Melden? Wil je er niet even over klagen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet gewoon nog even melden dat Lein zo aan het klagen was over de zon dat ik nu de gordijnen dicht heb
gelukkig.quote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zullen we maar weer gewoon normaal doen tegen elkaar?
Ja mens! Wat moet ik dan, gamen met een zonnebril op?quote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet gewoon nog even melden dat Lein zo aan het klagen was over de zon dat ik nu de gordijnen dicht heb
Sjeez, dan mag je ook wel eens aan je oude dag gaan denken zegquote:
Heh dit was nog soft ookquote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef AnneX het volgende:
gelukkig.
wat een schrik zo'n bruut geweld op fok op zondagmorgen in de cul sc
Je hebt helemaal gelijk, kan het bijna niet meer lezen met die rotzonquote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja mens! Wat moet ik dan, gamen met een zonnebril op?
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 10 april 2011 13:18 schreef TAV74 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, kan het bijna niet meer lezen met die rotzon!
(en nee, ergens anders gaan zitten is geen optie)
Ja klopt, vooral in de winter dan is het natuurlijk koud en dan moet je enorm vaak wateren. Die fietsbroeken hebben dan een bovenstuk met bretels eraan en dan heb ik ook nog eens 3 lagen aan tegen de kou. Eigenlijk moet je dan alles uittrekken en gaan zitten op de wc anders plas je de blaas & urinebuis niet goed leeg. Maarja dat kost zeeën van tijd natuurlijk en je hebt er niet altijd een toilet bij de hand.quote:
Neuh, ik zag ook nauwelijks iets, maar vond het net te zonde om de gordijnen te sluiten en was er een goede redenquote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
Melden? Wil je er niet even over klagen?
* krakkemiekehelft van haar zon naar Memo stuurtquote:Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dan weet ik t goed gemaakt, sturen jullie allemaal de zon maar hierheenhoe meer zon hoe beter
en alweer een klachtquote:Op zondag 10 april 2011 13:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemiekehelft van haar zon naar Memo stuurt
ik vind het iets te warm.
Ik bedoel er niks mee hoor, maar heb je je hoofd wel eens laten nakijken? In verband met die frequente hoofdpijn?quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb sowieso altijd al veel koppijn gehad. Maar verder voel ik me heel goed
Team Pee is gewoon groterquote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Team Sunny groeit ook, zie je dat Pee
![]()
Bijna on-Foks hequote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef AnneX het volgende:
wat een schrik zo'n bruut geweld op fok op zondagmorgen in de cul sc
Wat een ongelooflijke mallootquote:Dreigtweet
Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.
De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.
9/10 keer is het mijn eigen schuld (te weinig vocht) gister was gewoon n beetje drukke dagquote:Op zondag 10 april 2011 13:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik bedoel er niks mee hoor, maar heb je je hoofd wel eens laten nakijken? In verband met die frequente hoofdpijn?
Ik drink vaak (stelselmatig) te weinig vocht alcohol is een ander verhaalquote:Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
9/10 keer is het mijn eigen schuld (te weinig vocht) gister was gewoon n beetje drukke dag
ik juist wel, vrij vervelend, probeer er nu wel meer op te letten om mer te drinken,heb wel dagen gehad dat ik begon met ene kopje thee s ochtends en dan s avonds rond 8en pas weer iets anders, beetje weinigquote:Op zondag 10 april 2011 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik drink vaak (stelselmatig) te weinig vocht alcohol is een ander verhaal, maar krijg bijna nooit hoofdpijn. Typisch.
Herkenbaar. Ook de symptomen btwquote:Op zondag 10 april 2011 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik juist wel, vrij vervelend, probeer er nu wel meer op te letten om mer te drinken,heb wel dagen gehad dat ik begon met ene kopje thee s ochtends en dan s avonds rond 8en pas weer iets anders, beetje weinig
Oh god, tijdens de opleiding had ik van die aanstellerige wijven in de klas die tijdens de les aan zo'n enorme wandelaars-waterfles zaten te lurken. Vreselijk. Modelletje dit:quote:Op zondag 10 april 2011 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik juist wel, vrij vervelend, probeer er nu wel meer op te letten om mer te drinken,heb wel dagen gehad dat ik begon met ene kopje thee s ochtends en dan s avonds rond 8en pas weer iets anders, beetje weinig
Oh ik weiger met flesjes water rond te zeulen hoorquote:Op zondag 10 april 2011 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh god, tijdens de opleiding had ik van die aanstellerige wijven in de klas die tijdens de les aan zo'n enorme wandelaars-waterfles zaten te lurken. Vreselijk. Modelletje dit: [ afbeelding ]
*kuch kuch* wat is de lucht hier dróóg, zeg! Ik voel gelijk m'n huid trekkerig wordenquote:Op zondag 10 april 2011 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik weiger met flesjes water rond te zeulen hoorheb nooit iets bij me eigenlijk
of van die wijven die de hele dag labello lopen te smerenquote:Op zondag 10 april 2011 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*kuch kuch* wat is de lucht hier dróóg, zeg! Ik voel gelijk m'n huid trekkerig worden
Of: op werkweek in Londen:
'Ze eten wel erg ongezond in ons gastgezin, m'n mondhoeken gaan er stuk vanEven kijken of ze in Londen ook vitamientjes hebben!'
'De lucht is ook zo droog hier!'quote:Op zondag 10 april 2011 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
of van die wijven die de hele dag labello lopen te smeren
jullie mogen mijn huis ook wel aan de kant maken hoorquote:Op zondag 10 april 2011 13:48 schreef LieLie het volgende:
Haaaii!
Wat een gezellige boel hier
Wij hebben het huis en de tuin aan kant en zitten onder de parasol
Ander keertjequote:Op zondag 10 april 2011 13:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jullie mogen mijn huis ook wel aan de kant maken hoor
sommige wijvenquote:Op zondag 10 april 2011 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'De lucht is ook zo droog hier!'
Een grietje in mijn klas zei dat ze last van eczeem had rond haar ogen, dus ie-de-re 2 uur (elke les, dus) kwam de tube homeopatische creme van VSM uit de tas en ging ze demonstratief rond haar ogen die zooi zitten smeren. En als je er wat van zei dat was het: Ja maar het wérkt écht en ik wil er niet als een panda uitzien!
Nee, dan liever een mongool die iedere 2 uur zinloze nepzalf rond je ogen smeert
Klopt, heb het nogal druk op de stage, en dan heb ik s avonds ook niet altijd zin om hier veel te lezen, heb zoveel gemistquote:Op zondag 10 april 2011 13:52 schreef Sarabi het volgende:
Hey LieLie! Ik moest net aan jou denken....verder geen idee waarom eigenlijk
Behalve dat ik je hier niet zo heel veel meer zie
Bah, wat is het lekker buiten.quote:Op zondag 10 april 2011 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja! Doe dat maar! En kom daarna maar eens flink klagen over hoe warm het er wel niet was![]()
Begrijp ik hoorquote:Op zondag 10 april 2011 13:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klopt, heb het nogal druk op de stage, en dan heb ik s avonds ook niet altijd zin om hier veel te lezen, heb zoveel gemist
Ja, heel erg leuk!quote:Op zondag 10 april 2011 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begrijp ik hoor
Ik ben hier ook te weinig
Is het wel leuk op stage?
quote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou dat was even genieten heh, van je opgeruimde tuin en huis!
En ik heb me 4 dagen niet geschoren, 't ziet niet uit, waarom doe ik dit toch.quote:Op zondag 10 april 2011 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
goed ik heb 2 blikjes energydrink opsteer be prepared
dan ga je je eerst even scheren of duurt dat bij jou 3 uur?quote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik heb me 4 dagen niet geschoren, 't ziet niet uit, waarom doe ik dit toch.
Ik laat het even door jou beoordelen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ga je je eerst even scheren of duurt dat bij jou 3 uur?
Je bent reeds blauwquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijk vol in t zonnetje op ons dakterras, nu eens hopen dat ik een kleurtje krijg
Vanavond lekker bbq-en met vrienden.
waar spreken we dan af? OLV?quote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik laat het even door jou beoordelen.
Jah, ga er rechtstreeks heen en als ik de eerste ben plof ik wel aan een tafeltje.quote:
ja eerst OLV maar vinden, ik weet niet wat het is maar ik kan dat nooit in 1 keer vindenquote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jah, ga er rechtstreeks heen en als ik de eerste ben plof ik wel aan een tafeltje.Charlemagne is één van de café's rechts als je uit de stad komt, en een gedeelte van het plein daarvoor is van hun.
quote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou dat was even genieten heh, van je opgeruimde tuin en huis!
quote:
Terugquote:Op zondag 10 april 2011 13:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb aardig wat gemist tijdens mijn dutje, voel me weer helemaal thuis hier
11km P? Das een aardig rondje
Succes! Ben benieuwd hoe het bevalt met dit weer.
Blauwe lucht. Volle zon. Ik gok een graadje of 20. Licht windje.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blauwe lucht. Volle zon. Ik gok een graadje of 20. Licht windje.
quote:
Beslist, dus nu slotfase Twente kijkenquote:
Twente is anders hard op weg de kampioensstrijd weer open te gooienquote:
Ja ik ook. 0-1 Roda.quote:Op zondag 10 april 2011 16:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Twente is anders hard op weg de kampioensstrijd weer open te gooien
En Parijs Roubaix kijk ik de hele middag al op tv, voetbal op laptop![]()
Een probleem..... PSVquote:
Ja, leuke slotfase daar.quote:
Nog even Epke meepakkenquote:Op zondag 10 april 2011 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuke slotfase daar.
Prijs-Roubaix trouwens ook leuke finish.
Nu vanavond nog even The Masters en dan is mijn sportweekendje wel weer voldaan.
Oh ja.quote:
Als hij zijn ballen ook meepakt wel.quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
dan ga je je eerst even scheren of duurt dat bij jou 3 uur?
Nou, Steer is niet zo groot. Zijn ballen zullen dan toch ook niet zo groot zijnquote:Op zondag 10 april 2011 16:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als hij zijn ballen ook meepakt wel.
Bijna-mevrouw van Summeren is wel schoonquote:Op zondag 10 april 2011 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Johan van Summeren, em vraagt meteen zijn lief ten huwelijk
quote:Op zondag 10 april 2011 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, Steer is niet zo groot. Zijn ballen zullen dan toch ook niet zo groot zijn![]()
Abwoudseparkquote:
Wow nu zie je pas hoe ver het eigenlijk isquote:Op zondag 10 april 2011 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AbwoudseparkTussen Delft en Schiedam
http://maps.google.com/ma(...).111494&ie=UTF8&z=14
Ik zie alleen dat mijn GPS-ontvanger dit keer wat moeite heeft met de bebouwing
quote:Op zondag 10 april 2011 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow nu zie je pas hoe ver het eigenlijk is
Knap hoorquote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En ik heb het zonder pauze gedaan. Die 15 km volgende week wordt dus wel te doen als ik het zo zie
Eens kijken of we het in 2.5 uur kunnen lopen
Maar ik gok op 3 eigenlijk
Pee eet de restjes van gisteravondquote:Op zondag 10 april 2011 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat eet Pee?
Ik heb net mijn klavier afgestofd, en me bedacht dat ik dat vaker ga doen.
Hier ook kliekjesdag.quote:
die spiezen waren echt zo lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 18:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook kliekjesdag.
Ingevroren BBQ-spiezen van vorige week ontdooit en op de grilpan klaargemaakt en de restanten van de Thaise noodlesalade van gisteravond erbij.
Was meer dan genoeg nog en lekker ook.
Niks mee toch?quote:
Hopelijk ga je er ook nog een keertje op spelen danquote:Op zondag 10 april 2011 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb net mijn klavier afgestofd, en me bedacht dat ik dat vaker ga doen.
Ja, zowel de bief als de lam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zowel de bief als de lam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik hoor anders niksquote:Op zondag 10 april 2011 18:48 schreef z80 het volgende:
dat een klein vogeltje zoveel herrie kan maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had net nog een bakje semifreddo....wat is dat spul lekker zegquote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef Sarabi het volgende:
Hier was het een pizza en daarna een softijsje gehaald
Ik heb nog Ben and Jerry's Strawberry Cheesecake in de vriezerquote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had net nog een bakje semifreddo....wat is dat spul lekker zegEn simpel te maken
Ook lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog Ben and Jerry's Strawberry Cheesecake in de vriezermaar ben eigenlijk ook best vol
Dat komt alleen maar goed uit danquote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog Ben and Jerry's Strawberry Cheesecake in de vriezermaar ben eigenlijk ook best vol
quote:
Ja, dat is ook wel zoquote:Op zondag 10 april 2011 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sarabi, mensen zijn idioot bezig met het gewicht van anderen. Da's de maatschappij
Met de kleurstof gespeeld of teveel tjendol gesnoept?quote:Op zondag 10 april 2011 19:40 schreef Isabeau het volgende:
en ik heb groene vingers aan mijn rechterhand, Lein
En Indonesisch eten is de volgende dag zowaar nòg lekkerder
Nog bedankt voor je bezorgdheid om mijn flamoesquote:Op zondag 10 april 2011 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met de kleurstof gespeeld of teveel tjendol gesnoept?
Jij ook al aan de lekkere toetjesquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij ook al aan de lekkere toetjes
't Is wel grappigElke keer als ik aan mijn bureau ga zitten om wat te FOK-ken of photoshoppen, komt na een paar minuten Muffin aangelopen, springt op mijn schoot, dan op het bureau en gaat daar rustig verder liggen maffen
Ga maar in de rij staanquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik wil binnenkort weer komen knuffelen met je katten
quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nog bedankt voor je bezorgdheid om mijn flamoes
Youtube commetaren zijn dan ook het walhalla voor de ware internethelden.quote:Op zondag 10 april 2011 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar goed uit dan
Edit
Zit oude filmpjes van onze buikdansschool te kijken op youtube
Krijgen ze het commentaar dat de danseressen dik zijn.......sommige mensen begrijp je echt niet
Ik vrees nu dat ze uit ervaring spreektquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
ga meedoen aan een triathloncursus en heb een racefiets gekocht
Prompt hing Lein aan de telefoon om te zeggen dat ik a) een ander zadel moest kopen, b) altijd een fietsbroekje moest dragen, en ook nog wat c)'s en d)'s
en dat allemaal in het kader van flamoesbescherming
goedenavond allen, trouwens![]()
Haha.quote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Prompt hing Lein aan de telefoon om te zeggen dat ik a) een ander zadel moest kopen, b) altijd een fietsbroekje moest dragen, en ook nog wat c)'s en d)'s
je gaat voor de Ironman?quote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou nu heel stoer 'ja' willen zeggen, maar dat is natuurlijk compleet ongeloofwaardigquote:
ja, dat vrees ik ook! En inderdaad! Komende week dus een op zadeljachtquote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees nu dat ze uit ervaring spreekt
Maar wel lief
zo krijgt de term 'groene vingers hebben' een heel andere betekenisquote:En ja, teveel met m'n vingers in de bak met tjendol gezetenEcht groen. En het wil er niet af
Nee, ik had hele anders smeuïge details en verhalen verwacht.quote:
Sambal boontjesquote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
3 op een rij:
Nu ik hier toch ben:
Hier nog iemand ideeën voor frisse recepten voor maaltijden/salades met daarin sperzieboontjes? Niçoise is een van m'n eigen zeer creatieve ideeën...
Door een inschattingsfoutje ("nee, we hebben geen sperziebonen meer, nog even meenemen!") zit ik nu met héél veel sperziebonen, en daar moet ik deze week dan maar iets lekkers mee doen voordat ze niet lekker meer zijn. Vandaag zijn ze in pittige vorm bij een indiaas maaltje geserveerd
krieltjes koken, spercieboontjes kort koken. Alles af laten koelen en zorgen dat het nog een beet heeft. 2 blikjes tonijn op olie, de olie afgieten en opvangen, en de tonijn door aardappelen en boontjes heendoen. Van de olie, flink wat rode pesto, sinaasappelsap en zout en peper een dressing maken, en erdoorheen roeren. Eventueel wat kappertjes erbij, en een rood uitje. Het lekkerst als het een nachtje staat..quote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
3 op een rij:
Nu ik hier toch ben:
Hier nog iemand ideeën voor frisse recepten voor maaltijden/salades met daarin sperzieboontjes? Niçoise is een van m'n eigen zeer creatieve ideeën...
Door een inschattingsfoutje ("nee, we hebben geen sperziebonen meer, nog even meenemen!") zit ik nu met héél veel sperziebonen, en daar moet ik deze week dan maar iets lekkers mee doen voordat ze niet lekker meer zijn. Vandaag zijn ze in pittige vorm bij een indiaas maaltje geserveerd
klinkt goed *noteert voor donderdag*quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
krieltjes koken, spercieboontjes kort koken. Alles af laten koelen en zorgen dat het nog een beet heeft. 2 blikjes tonijn op olie, de olie afgieten en opvangen, en de tonijn door aardappelen en boontjes heendoen. Van de olie, flink wat rode pesto, sinaasappelsap en zout en peper een dressing maken, en erdoorheen roeren. Eventueel wat kappertjes erbij, en een rood uitje. Het lekkerst als het een nachtje staat..
Het recept van die makrelen (ze zagen er echt gewèldig uit!), heb je dat ergens digitaal?quote:
super!quote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef golfer het volgende:
Hier te vinden Moblo:
http://www.visrecepten.nl(...)ten_pi4[showUid]=183
B. zit even boven TV te kijken/te bellen met haar zoon. Het was niet makkelijk vandaag voor haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 10 april 2011 21:05 schreef golfer het volgende:
B. zit even boven TV te kijken/te bellen met haar zoon. Het was niet makkelijk vandaag voor haar.Wat moet dat zwaar zijn om op zoiets definitiefs te zitten wachten, terwijl je in wezen al jaren wacht, maar niet zo intens neem ik aan. Kus voor jullie beiden en ook de kracht toegewenst om het te kunnen trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, het was vandaag echt moeilijk om haar zo te zien.quote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet dat zwaar zijn om op zoiets definitiefs te zitten wachten, terwijl je in wezen al jaren wacht, maar niet zo intens neem ik aan. Kus voor jullie beiden en ook de kracht toegewenst om het te kunnen trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kom ik nu ook achterquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Youtube commetaren zijn dan ook het walhalla voor de ware internethelden.
Zie bij het antwoord aan isa, lief dat je er naar vraagtquote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef AnneX het volgende:
dag allen, wat een arbeidzaam weekend ! en morgen ook nog een mooie dag om het af te maken.
Zaterdag de tuintafel in de hammerite : ipv blauw nu donkerdonkergroen. Das wennen.
Pastinakensoep gemaakt ( ook in de vriezer 2 porties) en een groenteprut in een pasteitje.
Zondag ging Mn.X weer ferdinand uitlaten - mij te druk - en heb ik een tuinstel schoongemaakt en alvast 2 stoelen in de hammerite.
Vervolgens butterchicken gemaakt.
Ik ben gebroken van het intensieve lichamelijke werk.
Viel het mee of tegen, Bluezz?
YouTube is soms reuze mild maar soms zitten er ook gewoon kutopmerkingen tussen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het was vandaag echt moeilijk om haar zo te zien.Ik herken helemaal wat je beschrijft van mijn oma's toen ze bijna gingen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier nog éénquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik herken helemaal wat je beschrijft van mijn oma's toen ze bijna gingen..
Beetje als een langslepende film waarvan je hoopt dat die aftiteling eindelijk eens komt ipv nog een niets toevoegende laatste scene...quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop echt, voor haar maar ook voor ons, dat ik vlg week zondag niet meer 'gewoon' op bezoek hoef...
-knip/plak edit-
quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop echt, voor haar maar ook voor ons, dat ik haar de volgende week zondag, als ik dan weer zou gaan bijvoorbeeld, niet meer levend zie eerlijk gezegd.
Eeeeh dit staat er heel raar
Ze waren ook echt superquote:
Heel herkenbaar hoor! Toen mijn oma op sterven lag heb ik dat van heel dichtbij meegemaakt. En dan kan er gewoon een moment waarop je denkt 'zo is het genoeg geweest', als de kwaliteit van het leven niet meer aanwezig is en er geen zicht is op verbetering. Dan is het grootste goed wat je iemand toe kan wensen, vind ik dan, een waardig en 'fijn' einde. Niet alleen voor de stervende zelf, maar ook voor jezelf als familie, want een geliefde zijn of haar levenskwaliteit zien verdwijnen doet héél veel pijn!quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb die opmerking veranderd Steer, zo lastig om het goed over te laten komen hoe ik het bedoel
Maar idd.
ja zie hetquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
en dan wel nog stiekem het topic dichtgooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |