Eerstelijnsquote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vragen stellen is heel belangrijk, de juiste vragen stellen is nog veel moeilijker
Ik weet er alles van, ik werk o.a. op een helpdesk voor computer ondersteuning.
MyBackup Pro.quote:Op maandag 11 april 2011 08:39 schreef rumiii het volgende:
een programma dat ook van je apps een backup maakt, iemand?
securewave.quote:Op maandag 11 april 2011 08:39 schreef rumiii het volgende:
een programma dat ook van je apps een backup maakt, iemand?
Nee, je kan gewoon kiezen. Wel weer ff je backup backuppen natuurlijk naar je pc of dropbox.quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef rumiii het volgende:
[..]
Moet dat op je externe sd? Heb ik namelijk niet
Nee, die G geeft aan dat je een emailadreslink hebt met dat contact volgens mij.quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef RiKe het volgende:
Drivers opnieuw laten installeren, Kies opnieuw gestart, daarna de telefoon opnieuw aangesloten, en Kies herkende m'n telefoon weer en kon bij m'n contacten komen.
Waar kan ik zien dat al mijn contacten nu ook op m'n google account staan?
Moet er dan een G achter staan?
Ik was ook tempted die te flashen, ziet er wel vet uit allemaal. Ik mis vooral de shortcut knopjes in het notificationmenu van CM, en zag dat miui ook iets dergelijks had. Is er zeker geen optie om de knopjes te editten bij een stock rom? Bijv bluetooth zit daar, en dat gebruik ik niet.quote:Op maandag 11 april 2011 00:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Al bijna een week MIUI,.. vastigheid
Ja, 2.3? Welke lettercode, weet je dat toevallig?quote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef hierissieweer het volgende:
Ik probeerde telkens de galaxy te updaten. Vandaag de service cetnrum gebeld, omdat het niet lukte.
Moest ik microsoft .net framework 3.5 hebben, anders ging het niet lukken. Die is nu aan het installeren. en dan gaat het om een update naar android 2.3
quote:
Kan wel kloppen, ik had ook Froyo eerder op mijn telefoon toen hij terugkwam van reparatie (scherm was stuk).quote:Op
maandag 11 april 2011 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb heul geen update naar 2.3 in Kies
Zijndes komt niet weer van reparatie.quote:Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Kan wel kloppen, ik had ook Froyo eerder op mijn telefoon toen hij terugkwam van reparatie (scherm was stuk).
Zijn veel meer knopjes nog, een complete eigen tab op notificatie schermquote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef jampot het volgende:
[..]
Ik was ook tempted die te flashen, ziet er wel vet uit allemaal. Ik mis vooral de shortcut knopjes in het notificationmenu van CM, en zag dat miui ook iets dergelijks had. Is er zeker geen optie om de knopjes te editten bij een stock rom? Bijv bluetooth zit daar, en dat gebruik ik niet.
edit: trouwens vandaag mn witte achterkantje binnen gekregen, vette shit :p
Wel van service centrum, daar reparen ze ook vaak telefoonsquote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijndes komt niet weer van reparatie.
Toch lees ik dat hij alleen maar gebeld heeft.quote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wel van service centrum, daar reparen ze ook vaak telefoons
Datquote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch lees ik dat hij alleen maar gebeld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |