Niks mis mee toch dat ze zich verdiept in haar eigen geslachtsdeel?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:50 schreef FUFR het volgende:
weet iemand een goede vieze plaatjes/site lock voor de sgs?
Mijn dochter van 8 heeft op kut gegoogled en heeft met veel interesse kut.com doorgenomen
Nee, maar je doet net alsof het niet mag.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
dacht je nu werkelijk dat ik er niet om moest lachen (als de vrouw niet kijkt?)
ze mag alles van de vag enzo weten, het hoeft alleen niet perse via dat soort sites...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar je doet net alsof het niet mag.
snap wat je bedoelt, heb even google voor je gebruikt en kwam dit tegenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze mag alles van de vag enzo weten, het hoeft alleen niet perse via dat soort sites...
Het stond er wel bij de vorige versie :/. Data kan je wel uitzettenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat synchronisatie niet onder Toggles staat, ik had nog wel even gekeken, maar is ook niet instelbaar he?
dank, ik was er ook een paar tegengekomen maar die deden hele andere dingen. ik ga deze testen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
snap wat je bedoelt, heb even google voor je gebruikt en kwam dit tegen
http://www.mostiwant.com/(...)-for-android-phones/
Vinnik verdomd jammer.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het stond er wel bij de vorige versie :/. Data kan je wel uitzetten
dank voor de tip, maar ik heb liever dat ze meekijken naar mijn pron dan dat ik denk dat ze zit te Angy birden terwijl ze naar grote negerfallussen kijktquote:Op woensdag 13 april 2011 12:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Wel even voorzichtig zijn FUFR waar je je appje vandaan haalt en van welke organisatie. Om zulke diensten te kunnen leveren moeten deze bedrijven je internet-verkeer checken.
Persoonlijk zou ik nooit, maar dan ook echt nooit zo'n app instaleren. Maar ik heb dan ook weer geen kinderen dus makkelijk praten
deze app laat eerst die pikken enzo zien en zegt dan dat het niet magquote:Op woensdag 13 april 2011 12:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Wel even voorzichtig zijn FUFR waar je je appje vandaan haalt en van welke organisatie. Om zulke diensten te kunnen leveren moeten deze bedrijven je internet-verkeer checken.
Persoonlijk zou ik nooit, maar dan ook echt nooit zo'n app instaleren. Maar ik heb dan ook weer geen kinderen dus makkelijk praten
checken!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef jampot het volgende:
Anders optie is om bijv de internet en zoeken app te verbergen uit je drawer (kan met de meeste launcher wel). En dan ergens neer te zetten waar ze hem niet kan vinden :p
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef Luco het volgende:
Die G7 batterijen waren in principe de OEM's toch?
Ik mis de Synctoggle in de notifibar, verder heb ik nu ADW geritseld en ben ik daarmee aan het kloten.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat je favoriet is,
Let the Lapo-hunt start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |