Dat is hij.quote:
Ik kan er eigg gelijk van aflezen dat hij psygisch gestoord is wat een rotkop ..quote:
hello captain hindsightquote:Op zondag 10 april 2011 08:55 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik kan er eigg gelijk van aflezen dat hij psygisch gestoord is wat een rotkop ..
Leer eens Nederlandsch.....quote:Op zondag 10 april 2011 08:55 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ik kan er eigg gelijk van aflezen dat hij psygisch gestoord is wat een rotkop ..
Wat kan ik zeggen... Ooggetuigen zijn niet altijd even betrouwbaar, of: deze foto is niet zo heel goed van kwaliteit.quote:Op zondag 10 april 2011 08:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Het zou toch om een gozer gaan met lichtblond haar en blauwe ogen?
Maar is hij ook werkelijk een nerd ?quote:Op zondag 10 april 2011 09:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen... Ooggetuigen zijn niet altijd even betrouwbaar, of: deze foto is niet zo heel goed van kwaliteit.
Hoe het ook zij, dit is de foto van rtl nieuws.
Kijk dan naar hem!quote:Op zondag 10 april 2011 09:06 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Maar is hij ook werkelijk een nerd ?
OF Waar haal je die bronnen vandaan?
Overdrijven is ook een vak, ik schiet toch ook niet iedereen neer.quote:Op zondag 10 april 2011 09:09 schreef fidi het volgende:
Tja, gescheiden ouders, te weinig liefde gehad, aandacht gebrek, met als resultaat...
Nog niet. Maar het wachten is nu wel op het PVV voorstel om je preventief op te sluiten.quote:Op zondag 10 april 2011 09:10 schreef Kittl het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, ik schiet toch ook niet iedereen neer.
De oogkleur kan ik niet aflezen uit deze foto, teveel schaduw. Bovendien is de foto van een jaar of 3 geleden, dus zijn kapsel kan behoorlijk veranderd zijn in de tussentijd.quote:Op zondag 10 april 2011 09:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen... Ooggetuigen zijn niet altijd even betrouwbaar, of: deze foto is niet zo heel goed van kwaliteit.
Hoe het ook zij, dit is de foto van rtl nieuws.
Hoi, is jouw wereldje heel klein? Of is het ineens zoveel erger als er in Nederland 6 mensen doodgaan i.t.t. de duizenden die elke dag in de rest van de wereld door geweld om het leven komen en waar je niemand over hoort? Deze dingen gebeuren.quote:Op zondag 10 april 2011 09:46 schreef Afwazig het volgende:
Leuk man. Haha. Ho ho. Je kind zal maar door hem afgeknald zijn, mafkees.
Hoi. Ja het is wat, in Afrika gaan ook elke dag nog meer mensen dood. Lekker alles kapot relativeren. Dooddoener.quote:Op zondag 10 april 2011 09:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hoi, is jouw wereldje heel klein? Of is het ineens zoveel erger als er in Nederland 6 mensen doodgaan i.t.t. de duizenden die elke dag in de rest van de wereld door geweld om het leven komen en waar je niemand over hoort? Deze dingen gebeuren.
En als je die 10 euro niet aan bier maar aan Unicef ofzo gegeven had waren er misschien wel 3 Afrikaantjes minder doodgegaan. Jij moordenaar. Bier belangrijker vinden dan mensenlevens.quote:Op zondag 10 april 2011 09:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoi. Ja het is wat, in Afrika gaan ook elke dag nog meer mensen dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |