maakt niet uit ik heb de primeurquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hij zat er wel lekker als een middelbaar scholiertje bij he
quote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Maik en Mo zijn op hun retour...
Die zijn zooooooo week drie!
Kreten als Nazi verpesten voor mij echt het volgen van de COS.quote:Op zondag 10 april 2011 02:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en toen zei hij ook, als ze niet door willen dan wil ik zoo mijn handboeien afdoen om hun te beschermen als ze dat zelf niet durven
En toen zei Karim, NOU DOE HET DAN
maar Nazi Flip bleef alleen doorjammeren
Nazi Flip heeft een wijvenkarakter
quote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef schurk65 het volgende:
m&m liggen te vozen op de bank, gooi daar ook ff een stream op ipv de blauwe slaapkamer!
en dat heeft 1 reden die is niet bang voor lul te staan of dingen te slopen.quote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef spikey08 het volgende:
GAMEY JE HEBT GELIJK. MIJN DCHTER VAN 12 HEEFT MEER VERSTAND VAN COMPUTERS DAN MIJ.
IKquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef spikey08 het volgende:
GAMEY JE HEBT GELIJK. MIJN DCHTER VAN 12 HEEFT MEER VERSTAND VAN COMPUTERS DAN MIJ.
ja beetje wel, maar ik denk dat hij dacht dat het er nooit van zou komen, Jo heeft wat gedronken dus hij schrok er wel van denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hij zat er wel lekker als een middelbaar scholiertje bij he
Precies, en hij voelt aan z'n water dat dat gaat gebeuren als hij doorzet, Jo niet, die lult nu alweer over zichzelf en hoe slecht ze het wel niet heeft gehad en dat ze zooo blij is met Flip.quote:Op zondag 10 april 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan houden ze ook geen vriendschap meer over denk ik.
Dat vind Philip vast zwaar kut, want zo'n hechte band als deze was zeldzaam voor hem zei die.
Als het klinkt als een nazi, eruit ziet als een nazi, en doet als een nazi...tsja...quote:Op zondag 10 april 2011 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Kreten als Nazi verpesten voor mij echt het volgen van de COS.
quote:Op zondag 10 april 2011 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Betty Bitch het nu over...
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef schurk65 het volgende:
m&m liggen te vozen op de bank, gooi daar ook ff een stream op ipv de blauwe slaapkamer!
Ik zag het al aankomen toen hij dr in slow motion neerzette en ze niet los liet, wat romantischquote:Op zondag 10 april 2011 02:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja beetje wel, maar ik denk dat hij dacht dat het er nooit van zou komen, Jo heeft wat gedronken dus hij schrok er wel van denk ik
ik denk dat ze alle 2 met een hoofd vol hieruit komenquote:Op zondag 10 april 2011 02:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja beetje wel, maar ik denk dat hij dacht dat het er nooit van zou komen, Jo heeft wat gedronken dus hij schrok er wel van denk ik
quote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze moest altijd strijden. nou dat doet ze nu nog.
ik zat al een minuut of 5 met de "cap" knop te wachtenquote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik zag het al aankomen toen hij dr in slow motion neerzette en ze niet los liet, wat romantisch
quote:Op zondag 10 april 2011 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze moest altijd strijden. nou dat doet ze nu nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |