Ja, als hij dat digitaal niet kan ontvangen kan je met die alles in 1 altijd nog gewone TV nemen. Zou best die digitale ontvanger willen overnemen van jou voor een goede prijs. Meer winst voor jou!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:33 schreef loecje het volgende:
ik weet niet wat er makkelijker aan moet zijn. internet+tv of internet+tv+telefoon verder is er weinig verschil.
vaste telefoonaansluiting is ook niet nodig. met mobiel heb ik toch abbo daaraan heb ik genoeg. ouders bellen betalen net zoveel naar mobiel als vast dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.
camping tv kan geen digitaal signaal aan dus daar heb ik ook niets aan.
internet is trager maar ik zou niet weten waar ik in mn eentje die extra snelheid voor moet hebben. tja ik kan dan sneller downloaden maar of ik een film nu in een uur of in een nacht binnen heb boeit mij niet.
maargoed misschien is dat persoonlijk.
Linkjequote:Wanneer werkt de koeling van de studio?
Op dit moment kunt u de studio nog niet koelen met de ventilatorconvector.
De reden hiervan is dat de koeling nog niet in bedrijf is, in de loop van de maand mei zal dit operationeel zijn.
Hierna zal men collectief kunnen koelen of verwarmen, dit is dan afhankelijk van de buitentemperatuur e.e.a. zoals omschreven in de bewoners instructie.
HD recorder wou ik lieverquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:45 schreef Perzikvrucht het volgende:
Renesite, ik heb ook nog wek een humax kastje, afstandsbediening plus smartcard liggen. Werkt perfect. Pm maar wat je ervoor over hebt.
@loecje: het verschil is maar 4 euro he. Dan heb je dus 2x zo snel internet en een digitale tv decoder die je dus idd zou kunnen verkopen.
Misschien kan je een router lenen zodat je kan kijjen hoe het signaal is als het vanaf je buren komt.
Die zenders zijn tijdelijk. Daarna moet je er voor gaan betalen als je ze wilt houden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:37 schreef RTS91 het volgende:
Ik heb een HD Decoder gekregen van Ziggo, niet die interactieve. Echt heeeel fijnNed 1,2,3, Eredivisie Live, Sport1 allemaal in HD
Staat er toevallig ook in één van de mails hoe lang het duurt voordat diegene is aangesloten? Zo niet, zou je dit dan misschien ook dinsdag kunnen vragen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Linda-88 en ik hebben de mailtjes even vergeleken, die van KPN. Die is haar ook gewoon serieus anders. Bij mij staat er:
Professionele aansluiting door KPN monteur
Op dit moment is het nog niet mogelijk om de glasvezeldiensten van KPN bij u thuis te installeren. Pas als dit technisch mogelijk is nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak met de monteur. Meer informatie over wat de installatie inhoudt kunt u vinden op www.kpn.com/installatie. Wij raden u aan deze site goed te bekijken.
En bij Linda-88 staat er:
Professionele aansluiting door KPN monteur
Vanaf het moment dat uw woning klaar is om de bestelde diensten te installeren, nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak met de monteur. Meer informatie over wat de installatie inhoudt, kunt u vinden op www.kpn.com/installatie. Wij raden u aan deze site goed te bekijken
Ik vind het serieus heel vreemd, haha! Ik ga maar even bellen komende dinsdag!
Betaal er ook voor, alleen Sport1 is deze maand gratis.quote:Op zondag 24 april 2011 09:48 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Die zenders zijn tijdelijk. Daarna moet je er voor gaan betalen als je ze wilt houden.
quote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef loecje het volgende:
niet gezien maar ik ben dan ook niet thuis. vertel?
Nouja, ik denk dat ik je dat zo ook kan vertellen. Als je vandaag zou bestellen, heb je woensdag over 2 week internet. Althans, dan komt de monteur bij vriendin Linda. Dus lijkt me dat het dan bij iedereen zo lang duurt.. Maar ik ga morgen bellen, want zij is gelijk diezelfde week al gebeld voor een afspraak en ik niet. Beetje jammerquote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Staat er toevallig ook in één van de mails hoe lang het duurt voordat diegene is aangesloten? Zo niet, zou je dit dan misschien ook dinsdag kunnen vragen?
Bijvoorbeeld: stel je neemt nu het abonnement, wanneer heb je dan daadwerkelijk internet en TV?
Ja idd, misschien wil bij "fokker helpen fokkers" iemand die zaadjes wel hebben.quote:
Het is toch een leuk initiatief? Ik heb er ook nog over nagedacht om mee te doen met de guerilla gardeners!quote:Op zondag 24 april 2011 20:23 schreef dynamiet het volgende:
Hebben jullie ook die brief gehad over dat onzin tuintje wat ze hebben aangelegd tussen jullie en de jumbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |