ik denk dat dat meer bedoeld is voor je oude kamer mocht dat nodig zijn.(bijv centrum buiten laden/lossen tijden) voor de studio is dat niet nodig, die weg is officieel nog niet eens open dus gewoon voor de deur parkeren en daarna op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Ik heb het contract inderdaad nu hier zelf liggen, maar toch bedankt! Had nog wel een vraagje over de checklist van het verhuizen: daarin staat dat je een parkeervergunning moet regelen voor de verhuiswagen. Waar kan ik deze regelen? Hoe duur is dit en is dit noodzakelijk? Kortom, hoe hebben jullie (blok A tm C) gedaan?
En waar hebben jullie je inboedelverzekering afgesloten? Nog een aan- of afrader?
sommige mensen die stampen nogal (alsjeblieft denk beetje om je buren!) dat is vooral snachts heel goed te horen. verder net als Sieglinde geen last van de trap omdat de tussendeur dit lawaai tegenhoud.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:00 schreef toenie het volgende:
Op de 1e verdieping. Hoeveel last de begane grond er van heeft, zou ik niet weten. Maar ik denk wel dat het daar ook te horen is.
Afhankelijk van hoe dicht je bij de trap zit natuurlijk
koken op 2 pits is best te doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef grutor het volgende:
Kan iemand vertellen hoe het koken gaat op de 2 pits? En hoe zit het met de afzuiging? Hebben mensen veel last van de lucht die niet weg wil?:)
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:08 schreef dynamiet het volgende:
Jullie gras kan ook elk moment aangelegd worden, iets verderop zijn ze nu bezig.
UTP kabeltje vanaf je buurvrouw leggen en op je eigen kamer een Wi|Fi repeater neerzetten als je persee draadloos wil internetten...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef loecje het volgende:
nou internet delen gaat dus voor geen meter.
ik probeerde te delen met de buurvrouw tegenover. maar kan het signaal alleen ontvangen met mijn deur open. dat is niet echt de bedoeling.
andere signalen kan ik alleen ontvangen met de ramen open. alles dicht en ik ontvang helemaal niets:(
Kan de deur nog dicht met een kabel eronder/ertussen oid dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
UTP kabeltje vanaf je buurvrouw leggen en op je eigen kamer een Wi|Fi repeater neerzetten als je persee draadloos wil internetten...
Anders prik je de kabel dan gewoon in je laptop
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:02 schreef LN17 het volgende:
[..]
Heeft iemand huurtoeslag al aangevraagd? Zo ja hoe heb je het ingevuld? Met name de ¤ 10,48 servicekosten
Je moet inderdaad de huismeesterkosten invullen. De proefberekeing van Nijestee staat hier: http://www.nijestee.nl/up(...)oeslag%20website.pdfquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef AnneGB het volgende:
Ik ben zo blij met onze keuken als ik die van het Damsterdiep weer zie. Je kan daar echt niks kwijt.
Nijestee heeft ergens uitgelegd wat je voor de huursubsidie moet invullen, weet niet precies meer wat en waar. In ieder geval dat je onder de 366 blijft op die manier. Volgens mij moest je iets van 3 nog wat bij de servicekosten invullen.
deur kan niet dicht met een kabel ertussen. dat heb ik natuurlijk al geprobeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
UTP kabeltje vanaf je buurvrouw leggen en op je eigen kamer een Wi|Fi repeater neerzetten als je persee draadloos wil internetten...
Anders prik je de kabel dan gewoon in je laptop
146 eu, 2de verdieping.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:39 schreef LN17 het volgende:
Hoeveel als ik vragen mag? en op welke verdieping zit je?
Kan het delen van internet ook niet met een sterkere draadloze router?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:33 schreef loecje het volgende:
[..]
deur kan niet dicht met een kabel ertussen. dat heb ik natuurlijk al geprobeerd.
en kabeltje via ventilatie rooster ofzo gaat opvallen. de complexbeheerder loopt regelmatig een rondje(heb al briefje op de deur gehad ivm kartonen dozen die niet van mij zijn) dat gaat niet lang ongemerkt blijven zo'n kabel.
nog andere ideeen? ik hoorde iets via stopcontact iemand enig idee of dat werkt?
anders moet ik na het weekend helaas toch zelf internetabbo(en tv die ik niet gebruik) bij ziggo bestellen
ik ontvang helemaal niets met de deur dicht. dus ik denk dat sterker niet veel beter gaat zijn. hooguit dat ik dan 1 of 2 streepjes ontvangst hebt. niet echt stabiel te noemen dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:00 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Kan het delen van internet ook niet met een sterkere draadloze router?
@RTS91: ik krijg als het goed is ook 146 euro per maand en ik ga wonen op de begane grond. Moet jij niet iets minder krijgen, aangezien je huur ook minder is?
zonder telefoon is nog goedkoper.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:24 schreef Renesite het volgende:
https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/basis/ ?
Klopt. Alleen alles in 1 is wel erg makkelijk en kost net iets meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:26 schreef loecje het volgende:
[..]
zonder telefoon is nog goedkoper.
internet is ¤ 19,95 + basisabonnement televisie van ¤16,95 p/mnd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |