abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95754092
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Perzikvrucht het volgende:
Zou iemand trouwens misschien het RENDO contract online kunnen zetten? Ik vraag mij vooral af wat de opzegtermijn van het RENDO contract is, aangezien er in het Nijestee contract staat dat de opzegtermijn Van RENDO af kan wijken van Nijestee (1 maand).

En beide contracten zijn voor onbepaalde duur toch?
Ik denk dat je hier wel antwoord op zult hebben ondertussen, maar misschien dat er meer met dezelfde vragen zitten. Er staat in de overeenkomst een stukje over de duur van de leveringsovereenkomst:

quote:
Duur van de Leveringsovereenkomst

3.1 Deze Leveringsovereenkomst gaat in op de eerste dag dat Afnemer de beschikking heeft over de Studio.
3.2 Deze Leveringsovereenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd.
3.3 De Leveringsovereenkomst kan door Afnemer worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van één maand en met inachtneming van lid 3.4, inclusief opgave van de meterstanden.
3.4 Deze overeenkomst eindigt zodra de huurovereenkomst tussen Verhuurder en Afnemer is beëindigd en Afnemer aan al zijn verplichtingen voortvloeiende uit deze Leveringsovereenkomst heeft voldaan.
Verhuurder = Nijestee, Afnemer ben jij.

Volgens mij hebben ze een krap schema voor blok D. De deuren van de badkamers zitten er nog niet in :P

Ik ga morgen maar eens naar de IKEA voor kasten, alle staat nu mooi in dozen en tassen, ook niet echt handig :)
:: Toenie ::
pi_95754918
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef toenie het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel antwoord op zult hebben ondertussen, maar misschien dat er meer met dezelfde vragen zitten. Er staat in de overeenkomst een stukje over de duur van de leveringsovereenkomst:

[..]

Volgens mij hebben ze een krap schema voor blok D. De deuren van de badkamers zitten er nog niet in :P

Ik ga morgen maar eens naar de IKEA voor kasten, alle staat nu mooi in dozen en tassen, ook niet echt handig :)
Ik heb het contract inderdaad nu hier zelf liggen, maar toch bedankt! Had nog wel een vraagje over de checklist van het verhuizen: daarin staat dat je een parkeervergunning moet regelen voor de verhuiswagen. Waar kan ik deze regelen? Hoe duur is dit en is dit noodzakelijk? Kortom, hoe hebben jullie (blok A tm C) gedaan?

En waar hebben jullie je inboedelverzekering afgesloten? Nog een aan- of afrader?
pi_95755573
Parkeervergunning is niet nodig, volgens mij had niemand die.

Ik heb een (studenten) inboedelverzekering via Rabobank geregeld. Deze sluit je dan af bij interpolis. Is iets minder dan ¤3 per maand.
pi_95764055
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef toenie het volgende:

[..]

[..]

Blok D gaat er pas de 29ste in he. Ze slaan nu een week over. Blok E is dan pas 15 mei?
pi_95765650
13 mei krijgen de mensen van blok E de sleutels :)

Ik heb vandaag al mijn huursubsidie gekregen, valt me mee, ik had er al op gerekend dat dat nog heel lang zou duren voordat dat allemaal geregeld zou zijn :P
pi_95766910
Oh, wat snel al inderdaad! Hoeveel kreeg je? Iets van ¤141,-? Hoe bevalt het jullie tot nu toe qua wonen?
pi_95769960
Heb er net één nachtje geslapen, het was in principe wel stil. Het enige nadeel waren de mensen die 's nachts met alle kracht de trap op sprongen. Dat dreunt behoorlijk door in het de gangen.
pi_95770130
Op welke verdieping zit je dan?
pi_95771469
Op de 1e verdieping. Hoeveel last de begane grond er van heeft, zou ik niet weten. Maar ik denk wel dat het daar ook te horen is.

Afhankelijk van hoe dicht je bij de trap zit natuurlijk :P
pi_95771577
Ik ga op de tweede zitten, maar daar zal het ook wel hoorbaar zijn dan ;)
pi_95771721
Het is overal hoorbaar.
pi_95772673
Ik zit net achter die tussendeur op de BG en hoor die trap helemaal niet. Alleen als mensen via de brandtrap gaan maar dat gebeurt niet zo vaak.
Ik heb soms alleen 'last' van de tv van de buurman. Die was laatst voetbal aan het kijken en ik hoorde in mijn kamer dat gejuich van het publiek, maar ik kon het geluid niet plaatsen dus ik overal zoeken. Stond net met de waterkoker aan mn oor toen ik me realiseerde wat het was :@
pi_95774389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Ik heb het contract inderdaad nu hier zelf liggen, maar toch bedankt! Had nog wel een vraagje over de checklist van het verhuizen: daarin staat dat je een parkeervergunning moet regelen voor de verhuiswagen. Waar kan ik deze regelen? Hoe duur is dit en is dit noodzakelijk? Kortom, hoe hebben jullie (blok A tm C) gedaan?

En waar hebben jullie je inboedelverzekering afgesloten? Nog een aan- of afrader?
FBTO, met 2,50 per maand ben ik aardig goed verzekerd :)
pi_95794218
Vandaag contact gehad met de Klantenservice van zowel Lijbrandt als KPN over glasvezel.
Beiden zeggen te verwachten dat het aansluiten hiervan nog minimaal 6 maanden tot waarschijnlijk zelfs een jaar gaat duren.. Niet zon succes dus als dit waar is, iemand toevallig op de informatiemiddag geweest 18 april die hier meer over kan vertellen?
pi_95794672
Ik heb net glasvezel abonnement afgesloten waar ik dus niks aan heb :o Ga ze zelf ook nog maar even bellen, want kan 'm nu nog gratis annuleren.
Zou wel heel erg balen zijn :o
pi_95795442
Ooo serieus? Maar wat vreemd, toen ik mijn kpn abbo afsloot stond er gewoon dat het beschikbaar was op ons adres? En voor Linda-88 komt er volgende een mannetje die haar aansluit e.d. Volgens mij. Als het nog niet werkt dan zouden ze toch ook niet langs komen? Dat horen ze te weten lijkt me :p
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95795539
Ik kreeg na bestelling bij KPN mailtje, waarin o.a. het volgende stond:
Professionele aansluiting door KPN monteur
quote:
Op dit moment is het nog niet mogelijk om de glasvezeldiensten van KPN bij u thuis te installeren. Pas als dit technisch mogelijk is nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak met de monteur. Meer informatie over wat de installatie inhoudt kunt u vinden op www.kpn.com/installatie. Wij raden u aan deze site goed te bekijken.

Wilt u de overeenkomst annuleren, dan kunt u dit zonder verdere verplichtingen doen binnen de wettelijk vastgestelde termijn van 7 werkdagen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via 0900-0747 (¤ 0,10/min).
Vandaar dat ik even een belletje had gedaan, normaal heb ik niet zo'n vertrouwen in Klantenservice ;) , maar bij Lijbrandt en KPN zeiden ze allebei dat dit nog niet binnen enkele maanden te leveren was.
pi_95797214
HUH nou bij mij komt dus volgende week iemand langs!:S
Klantenservice is natuurlijk onbereikbaar..irritant!
pi_95798016
Het blijft vreemd. In de mail staat inderdaad dat het technish nog niet mogelijk is, maar zodra dat mogelijk is wordt je gebeld voor een afspraak met de monteur. Dus en als Linda-88 al gebeld is voor de afspraak lijkt me dat het moet kunnen? Ik heb het maandag besteld dus ben benieuwd of ik ook gebeld word de komende dagen. Klantenservice zegt dat het wel gewoon mogelijk is..
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_95799688
Heb je gebeld met de klantenservice dan?
Bij mij begonnen ze over een voorinschrijving voordat er echt iets zou worden aangelegd en dat ze gingen kijken hoeveel mensen glasvezel wilden hebben. Maar dat er sowieso niet binnen enkele maanden geleverd kon worden.
pi_95801110
Mag ik trouwens vragen waarom jullie voor glasvezel willen gaan ipv Ziggo? Glasvezel (in je eentje) is namelijk wel veel duurder dan Ziggo.
pi_95802360
@ Elran: Nee, ik heb niet gebeld maar Linda-88 heeft gebeld! En die vonden het vreemd dat er gezegd werd dat het nog niet goed zou zijn, het werkt namelijk wel!

@ Perzikvrucht: Opzich valt het qua kosten best mee. Ik heb het goedkoopste abbo genomen, 50,- in de maand voor snel internet en tv! Je krijgt de eerste 3 maand gratis, dus je komt neer op 9 maanden x 50,- = 450. Als je het gemiddeld zou nemen zou je neerkomen op 450: 12 = 37.50,- in de maand.

Als je Ziggo Z1 zou nemen met het tv abbo betaal je in de maand 36.95 x 12 = 443.40,-
Voor die 7 euro meer in het jaar neem ik liever glasvezel, gezien dat veel sneller is dan Z1 Ziggo!
pi_95812232
Heeft iemand hier misschien interesse in 1 of 2 van die 'lack' tafeltjes van de Ikea?

Ik had er 2 gekocht om de caviakooi op te zetten maar heb vandaag een prachtige nieuwe tafel gekocht waar ik ze op ga zetten (Jansen & Jansen leegverkoop! *O*) dus ik moet ze kwijt.
Anders zet ik ze op marktplaats of desnoods bij mn ouders in de schuur maar als iemand hier interesse heeft is het wel zo makkelijk :)
Oja ze kosten een paar euro ofzo :P
pi_95812481
Welke kleur zijn ze? En wat zijn de afmetingen?
pi_95812612
De hoogte van de bovenkant tafelblad tot aan de grond is 45 cm en het tafelblad is 55 bij 55 cm. Het is donkerbruin hout zoals op de foto (al zie je op de foto de houtstructuur niet echt meer).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')