Ik denk dat je hier wel antwoord op zult hebben ondertussen, maar misschien dat er meer met dezelfde vragen zitten. Er staat in de overeenkomst een stukje over de duur van de leveringsovereenkomst:quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Perzikvrucht het volgende:
Zou iemand trouwens misschien het RENDO contract online kunnen zetten? Ik vraag mij vooral af wat de opzegtermijn van het RENDO contract is, aangezien er in het Nijestee contract staat dat de opzegtermijn Van RENDO af kan wijken van Nijestee (1 maand).
En beide contracten zijn voor onbepaalde duur toch?
Verhuurder = Nijestee, Afnemer ben jij.quote:Duur van de Leveringsovereenkomst
3.1 Deze Leveringsovereenkomst gaat in op de eerste dag dat Afnemer de beschikking heeft over de Studio.
3.2 Deze Leveringsovereenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd.
3.3 De Leveringsovereenkomst kan door Afnemer worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van één maand en met inachtneming van lid 3.4, inclusief opgave van de meterstanden.
3.4 Deze overeenkomst eindigt zodra de huurovereenkomst tussen Verhuurder en Afnemer is beëindigd en Afnemer aan al zijn verplichtingen voortvloeiende uit deze Leveringsovereenkomst heeft voldaan.
Ik heb het contract inderdaad nu hier zelf liggen, maar toch bedankt! Had nog wel een vraagje over de checklist van het verhuizen: daarin staat dat je een parkeervergunning moet regelen voor de verhuiswagen. Waar kan ik deze regelen? Hoe duur is dit en is dit noodzakelijk? Kortom, hoe hebben jullie (blok A tm C) gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef toenie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel antwoord op zult hebben ondertussen, maar misschien dat er meer met dezelfde vragen zitten. Er staat in de overeenkomst een stukje over de duur van de leveringsovereenkomst:
[..]
Verhuurder = Nijestee, Afnemer ben jij.
Volgens mij hebben ze een krap schema voor blok D. De deuren van de badkamers zitten er nog niet in
Ik ga morgen maar eens naar de IKEA voor kasten, alle staat nu mooi in dozen en tassen, ook niet echt handig
Blok D gaat er pas de 29ste in he. Ze slaan nu een week over. Blok E is dan pas 15 mei?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef toenie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel antwoord op zult hebben ondertussen, maar misschien dat er meer met dezelfde vragen zitten. Er staat in de overeenkomst een stukje over de duur van de leveringsovereenkomst:
[..]
Verhuurder = Nijestee, Afnemer ben jij.
Volgens mij hebben ze een krap schema voor blok D. De deuren van de badkamers zitten er nog niet in
Ik ga morgen maar eens naar de IKEA voor kasten, alle staat nu mooi in dozen en tassen, ook niet echt handig
FBTO, met 2,50 per maand ben ik aardig goed verzekerdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Ik heb het contract inderdaad nu hier zelf liggen, maar toch bedankt! Had nog wel een vraagje over de checklist van het verhuizen: daarin staat dat je een parkeervergunning moet regelen voor de verhuiswagen. Waar kan ik deze regelen? Hoe duur is dit en is dit noodzakelijk? Kortom, hoe hebben jullie (blok A tm C) gedaan?
En waar hebben jullie je inboedelverzekering afgesloten? Nog een aan- of afrader?
Vandaar dat ik even een belletje had gedaan, normaal heb ik niet zo'n vertrouwen in Klantenservicequote:Op dit moment is het nog niet mogelijk om de glasvezeldiensten van KPN bij u thuis te installeren. Pas als dit technisch mogelijk is nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak met de monteur. Meer informatie over wat de installatie inhoudt kunt u vinden op www.kpn.com/installatie. Wij raden u aan deze site goed te bekijken.
Wilt u de overeenkomst annuleren, dan kunt u dit zonder verdere verplichtingen doen binnen de wettelijk vastgestelde termijn van 7 werkdagen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via 0900-0747 (¤ 0,10/min).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |