quote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef Boelii het volgende:
het kan ook zijn dat je wasmachine niet helemaal waterpas staat.. soms trilt ie dan iets harder. Ik heb zelf internet en tv van ziggo besteld. Moet nog even wachten tot 15 april en dan kan ik het in gebruik nemenIk weet niet of het veel trager wordt als je deelt, weet een van jullie dat?
Ik vond het wel heel erg gehorig trouwens.. ik kon bijna letterlijk het programma op tv van mn buurjongen horen. Zou dat zijn omdat het inderdaad zo gehorig is, of omdat hij hem extreem hard heeft staan of omdat ie hem misschien wel tegen de wand aanheeft, zodat het extra te horen is?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Boelii het volgende:
Ik denk zelf niet dat dat gaat lukken.. Maar jij gaat toch in blok D wonen Perzikvrucht? Ik weet wel iemand die er ook gaat wonen op de beganegrond en vast ook graag internet ofzo wil delen, of bedoelde je dat niet?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef RTS91 het volgende:
Natuurlijk wordt internet trager als je het deelt, zeker met het Z1 pakket van Ziggo als je er tegelijkertijd op zit. Mijn levering staat op 14 april van Ziggo.
Als je de TV kan horen van je buurman dan staat ie zeker wel hard, natuurlijk speelt het ook mee of hij de tv tegen jouw wand heeft staan, zeker als je kamer nog niet helemaal vol is en als een soort klankkast werkt.
Ik op 458, zitten dus sowieso niet naast elkaar. Misschien tegenover elkaar? Heb de plattegrond er niet bijquote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef Perzikvrucht het volgende:
@Boelii: ik heb je een pm gestuurd over het delen van internet.
@lurb: ik ga ook wonen op de begane grond van blok D. Op welke nummer ga je wonen? Ik ga wonen op nr442.
Van die gehorigheid vind ik wel erg jammer. Wat heb jij afgesproken met je buurman? Tot 12 uur is "hard" geluid maken toegestaan, maar daarna niet meer? Tenzij er toestemming wordt gevraagd voor bijv een feestje.
je hebt ook geen last gehad van mijn muziek vandaag? ik was pc en bassbox aan het aansluiten en testen.quote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef Sieglinde het volgende:
De gehorigheid valt me nu toch best mee, komt misschien omdat ik nu kleden op de grond heb enzo, of ik heb hele stille buren. Bij die huisregels staat wel dat het tussen 20:00 en 7:00 stil moet zijn ofzo, dat vind ik een beetje overdreven
.
Zo nu weer verder met mn boekenkast inrichten
ja.. maar niet hier en ik heb bij de studio nog geen internet.quote:Op zondag 10 april 2011 18:04 schreef Janett het volgende:
Heb je misschien ook een foto van de constructie loecje? Hoe en waar je het opgehangen hebt.
Dan maak je toch zelf even een geaarde stekker aan je lamp?quote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef loecje het volgende:
[..]
je hebt ook geen last gehad van mijn muziek vandaag? ik was pc en bassbox aan het aansluiten en testen.
ik heb ook nog niet veel last gehad van mijn buren. tv geluid enzo vind ik niet erg. dat is een constant geluid. maar met de deuren gooien zou ik wat minder vinden.
achja alles went
bijna helemaal klaar hier met inrichten. nog 1 doos te gaan...
als badkamerverlichting heb ik een lamp van ikea opgehangen met dubbelzijdig tape. ff afwachten of dat blijft hangen.
enige nadeel is dat de lamp geen geaarde stekker heeft. dus mocht iemand nog een andere oplossing met geaarde stekker hebben dan hoor ik het graag
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |