quote:
Tnx, ga hem meteen bestellenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Je kan sowieso ook splitscreen co-op doen btw.
Ah dan snap ik t. Zou toch aanraden sowieso voor die 2e controller te gaan, als je een beetje grote tv hebt is t toch wel leuk splitscreen bepaalde games te doen. (ook cod)quote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klopt, maar 2 man op de pc is niet relaxed, en 2 man op de ps3 nog onmogelijk -> slechts 1 controller
Ik heb verschillende berichten gehoord, ik zal t straks als psn t weer doet ff testen, dan weten we het 100% zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef Tain het volgende:
Je krijgt de volledige PC-versie bij de PS3 versie en de PC versie koppel je aan een ander Steam account. Dus ja je kan gewoon coopen tussen PS3 en PC met de PS3 versie
Ja joh, Noem bioware. Met mass effect 2 en Dragon age 2quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga weg man. Dragon age, Mass effect, Portal alles is op de PC beter dan consoles, en Valve, Bioware en Bethesda zijn één van de weinige die nog hun best doen voor een PC versie. Zelfde geldt voor DICE. En die erkenning krijgen ze ook. Kijk naar een CSS, Bad Company 2, Battlefield 3, TF2, Oblivion, Fallout 3 en ook Portal, allemaal goed ontvangen door PC gamers. Komt vooral door mods, graphics, dedicated servers etc etc. En geen mappacks van 15 euro voor 4 maps
Ga maar lekker op je console spelen. En de minderheid zeikt over Portal voor de PC. Het fiasco wat MW2 en Black ops heet en ook bijv. crysis heeft PC Gamers terecht telerugesteld. Terwijl CoD4 nog werd geprezen, en nu nog steeds door veel en veel meer PC gamers wordt gespeeld vergeleken met MW2 en Black ops. Zelfs CoD2 wordt nog meer gespeeld.
Dat wou ik, maar was ik helaas te laat mee..quote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef Tain het volgende:
http://forums.steampowere(...)852505&highlight=ps3
Dat je verschillende berichten leest kan kloppen en bij Delano zal het standaard ook niet gaan werken. Je moet het PSN account eerst linken met het Steam account waarop je Portal 2 wilt hebben en daarna je PSN account linken aan een nieuw/ander Steam account. Je bent anders namelijk ingelogd met hetzelfde account wat Steam niet accepteert.
Lijkt me wel dat je je PSN account aan een ander Steam account kan koppelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat wou ik, maar was ik helaas te laat mee..
Want volgens mij kan ik mijn ps3 niet overnieuw koppelen aan een ander account, toch?
Ik denk dat ik op mijn ps3 op een nieuw psn account moet gaan maken, en dan gewoon online gaan tegen mijn pc account, toch?
Ga straks alles ff proberen als psn weer werkt.
Ben bang van niet, maar ik denk dat het heel simpel is:quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je je PSN account aan een ander Steam account kan koppelen.
Lees idd wel veel topics dat mensen per ongeluk op "Create new Steam-account" hebben geklikt en dit niet ongedaan kunnen makenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben bang van niet, maar ik denk dat het heel simpel is:
-log in op psn
-maak via psn een steam account
-gebruik dat steam account om op de pc portal2 te downloaden
-log op je ps3 in met een compleet nieuw psn account
-speel op pc via dat eerste account tegen het nieuwe psn account.
Weet vrijwel zeker dat dit gaat werken, maar kan t dus nog ff niet proberen.
Ja dat had ik dus ook gedaan, terwijl ik me later bedacht dat ik liever een toffe naam wou ipv dx11_psnquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Lees idd wel veel topics dat mensen per ongeluk op "Create new Steam-account" hebben geklikt en dit niet ongedaan kunnen maken
Bevat zeker spoilers als je het nog niet gespeeld hebt?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Kennen jullie iJustine? Ze speelt voor de eerste keer portal (2), en snapt het nog niet helemaal, hilarisch om naar te kijken!
Dan heb je de 2e nog niet gezien denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:41 schreef koffiegast het volgende:
Bij eerste van min7-9.. ik zat echt van 'dit meen je niet'.
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minutenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Bevat zeker spoilers als je het nog niet gespeeld hebt?
Dan wacht ik nog ff met kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minuten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef Ireyon het volgende:
Daar ben ik nu ongeveer, en ik moest echt zo hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de humor van dit spel echt waarderen!das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
2e gezien, een hele 10 mins en ze snapt er niks van desondanks ze al door wat portals liep. Zuchtquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je de 2e nog niet gezien denk ik?
[..]
Uiteraard, dit is ongeveer de eerste 10 minuten van het spel (gespeeld in 20 minuten)
mijn hemel wat een irritante klotebitch is dat. Nog niet eens de eerste minuut kunnen doorkijken. Gadverdamme. zum kotsenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Kennen jullie iJustine? Ze speelt voor de eerste keer portal (2), en snapt het nog niet helemaal, hilarisch om naar te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |