Foei wat een foute vraagquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef waxmask het volgende:
Oh Fen als je er nog bent...wat me vrouw zich afvroeg...nu al die die tijd alleen? Met de hand? tarzan? of klein trillertje? aaarghhh waarom typ ik het ook....ehmmmwil het eigenlijk ook wel weten trouwens....
waffen?quote:
Ze mogen d'r mond alleen wel duck-tapen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 10 april 2011 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
ze gaat lekker uit d'r dak, ja. En ze kan gelukkig wél dansen.
Trusten heks en tot morgenquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef Toverheks het volgende:
Mensen nog veel SSTreamplezier met zijn allen en tot morgen![]()
![]()
Neequote:
Gelukkig heb ik dat stukje gemist!quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
yuk ! Laura vind zichzelf het leukste ,en ze meent het nog ook !
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeech nie
Hij zeurt gewoon, hij lijkt wel op Mootje, of op Laura , ook zo'n partypooper
Uh zei ze dat dan?quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Hij lijkt eerder op Mo, gaat ook meteen janken als iets hem niet aanstaatquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeech nie
Hij zeurt gewoon, hij lijkt wel op Mootje, of op Laura , ook zo'n partypooper
Enige wat flip begrijpt is een Dubaise four by two tegen zijn slaap vrees ik.quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En Flipje begrijpt het weer niet... Wees dan ook duidelijker mens!!!
zei ze dat ??quote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ach, die komt toch weer terug. Het is net onkruid. Denk je dat je er vanaf bent, plopt het ineens weer tevoorschijnquote:
TV = Stream 3quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Stability het volgende:
wat me opvalt, als je de tv aanzet, zie je altijd flip of jo of flip en jo
doen ze het er nou om?? de mensen die dus via tv volgen zien nooit andere beelden dan die twee liefjes van de regie
Jo is leukkkkkquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef Stability het volgende:
wat me opvalt, als je de tv aanzet, zie je altijd flip of jo of flip en jo
doen ze het er nou om?? de mensen die dus via tv volgen zien nooit andere beelden dan die twee liefjes van de regie
Ze kan echt niet zingenquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat er nog een karaoke wedstrijd komt, ze "blaast" iedereen weg.
ja klopt, maar daar heeft jo zeker aandelen in want ze staat er altijd opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |