Het gaat dan niet..ophopen enzo, dat je van die randjes krijgt en het dus niet mooi blijft zittenquote:Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik had nog nooit van een primer gehoord voordat ik in dit topic postteMaar dat is dus om onder bijvoorbeeld je oogschaduw te doen zodat het beter/langer blijft zitten? En is dat echt nodig of kan het ook gewoon zonder?
Thnx, dat klinkt idd wel goed dan ja. Waar koop je die en hoe duur is ie?quote:Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Het gaat dan niet..ophopen enzo, dat je van die randjes krijgt en het dus niet mooi blijft zitten. Wereld van verschil! Oogschaduw blijft ineens van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zitten
Ik zou de eye primer van Too Faced aanraden
Edit: Deze dus:
[ afbeelding ]
Bij Sephora in de V&D. Effe geen idee hoe duur het wasquote:Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx, dat klinkt idd wel goed dan ja. Waar koop je die en hoe duur is ie?
Via byBeautygloss? Ik ben ook benieuwd hoe de pigmentatie is en de kleurtjes zijn! Keep me postedquote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Heb de 28 Neutral palette via internet besteld. Ben heel benieuwd
Ja, maar in die V&D zit geen Sephora (kijk hier maar: http://www.sephora.nl/vestigingen.html )quote:Op maandag 11 april 2011 13:19 schreef Sylvana het volgende:
@GotC: Ik zal van de week wel eens kijken als ik in Enschede ga shoppen(Hier in Almelo is geen V&D
)
quote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef altootje86 het volgende:
make-up kan veel doen, ook zeker als je het naturel houdt!
zo kreeg ik van de week van mijnte horen dat ik er slecht/moe/ziekig uitzag. net op die éne dag dat ik geen make-up op had gedaan...
![]()
Dat zijn de mooiste complimentenquote:Op maandag 11 april 2011 15:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
make up kan zeker veel doen hoor, zonder dat je er geplamuurd uitziet.
Het is echt een misverstand dat je met veel make up een plamuurhoofd hebt, laatst zei iemand tegen mij: 'maar jij hebt toch nooit zoveel op?'
Genoeg maar blijkbaar op een niet opvallende manier.(tot ze mij make up loos zien dan, aangezien ik blonde wimpers heb ziet dát alleen er al heel anders uit dan
)
Yep! Zal ik doenquote:Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Beije het volgende:
[..]
Via byBeautygloss? Ik ben ook benieuwd hoe de pigmentatie is en de kleurtjes zijn! Keep me posted
quote:
Oeh. 3 maar?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef GotC het volgende:
Leuk vraagje: Wat is voor jullie echt onmisbaar in je make-up collectie geworden? En laten we er maar een top 3 van maken
Voor mij is het:
1) MAC Mineralize Skinfinish Natural
[ afbeelding ]
2) 88 warm palette
[ afbeelding ]
3) Too Faced Shadow Insurance
[ afbeelding ]
(al zou ik eigenlijk niks meer kunnen missen)
Nice!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst die oogschaduw van Essence opgedaanHad het kwastje iets nat gemaakt en het bleef de hele dag goed zitten. En het viel vriendlief na een week ook eindelijk op dat ik make-up op had
@Enfermera, dat 10-kleuren palet ziet er leuk uit, zijn ook wel kleuren die bij mij passen
Hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst die oogschaduw van Essence opgedaanHad het kwastje iets nat gemaakt en het bleef de hele dag goed zitten. En het viel vriendlief na een week ook eindelijk op dat ik make-up op had
@Enfermera, dat 10-kleuren palet ziet er leuk uit, zijn ook wel kleuren die bij mij passen
Pff, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, wat een slechte service zegquote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha![]()
@ Enfermera: ooooh die Caviar & bubbles palette is echt moooiecht helemaal mijn kleuren.
Pff, ik word een beetje moe van bybeautygloss.nlGeld van niet geleverde blush is nóg niet teruggestort, en ik krijg dus nu 2x de 28 neutral palette waarschijnlijk, ja wel mijn eigen domme schuld maar er wordt helemaal niet gereageerd op mijn mailtjes en ik kan de bestelling niet meer annuleren/aanpassen. Ben er nu nogal klaar mee
Zal ik ze nog een keer mailen?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pff, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, wat een slechte service zeg
Mooi he!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha![]()
@ Enfermera: ooooh die Caviar & bubbles palette is echt moooiecht helemaal mijn kleuren.
Pff, ik word een beetje moe van bybeautygloss.nlGeld van niet geleverde blush is nóg niet teruggestort, en ik krijg dus nu 2x de 28 neutral palette waarschijnlijk, ja wel mijn eigen domme schuld maar er wordt helemaal niet gereageerd op mijn mailtjes en ik kan de bestelling niet meer annuleren/aanpassen. Ben er nu nogal klaar mee
Ik zou zeker blijven mailen ja, en wellicht met een wat onaardigere toon/ titel, want dit kan echt niet hoor... Come on.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Zal ik ze nog een keer mailen?Pff, hoe moeilijk is het nou om dit even te regelen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |