Zo flink ingeslagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kruidvat!! En ik heb een no-buy voor mezelf ingesteld voor de rest van de maand
Mooi issie hequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef electronique het volgende:
ik ben verliefddddd op mijn champagne & caviar palette van NYX. niet zo gepigmenteerd als MAC oogschaduws, maar het is irritant om al mijn MAC oogschaduws mee te nemen als ik ga logeren oid.
Die nagellak is echt mooi! En blijft ook nog eens supergoed zitten. Morgen maar even kijken of er nog een kleurtje van Catrice is wa ik graag wil hebben als ze toch maar ¤1,25 p.p. zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi issie heIk vind 'm ook helemaal geweldig
Oh, en ik ben echt goed geweest!Heb maar 2 dingen gekocht bij de kruidvat met die 50% korting actie!
![]()
Catrice gelliner-kwastje;
[ afbeelding ]
En Catrice nagellakje in Sir, Yes! Sir;
[ afbeelding ]![]()
Ja, betaalde totaal 2,50!quote:
Goed hequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef Sylvana het volgende:
Enfermera, wow, wat goed zeg dat je maar 2 dingen gekocht hebt bij het Kruidvat
Ik heb net als Lindytje en altootje aardig gefailed
Max Factor
[ afbeelding ]
Catrice
[ afbeelding ]
Catrice
[ afbeelding ]
Gosh
[ afbeelding ]
Essence
[ afbeelding ]
Rimmel
[ afbeelding ]
Voorlopig mezelf ook even een koopverbod opgelegd
Haha jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook gefaald
Heb wel de gelliner, maar de kwastjes waren opHeb hem toch alvast meegenomen voor de korting
Maar jeetje wat was er al veel weg....
Dat is balenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef deadly_kiss het volgende:
ik kwam gister bij kruitvat aan voor die 1+1 gratis...
waren ze bezig met die winkel verbouwen en alle make-up lag in de opslag
Ja hequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef Finland. het volgende:
Die rode mascara van Maybelline is echt zoooo fijn! Ik ga vanmiddag maar weer even heen, ga nog even wat extra spul inslaan
Pfoe, gelukkig, ik was ook zo rond de 65 euro kwijt. Ben gelukkig niet de enigequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben blij met mijn falen ! (faal van 64euro)
Hahaha *haalt ook opgelucht adem*quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig, ik was ook zo rond de 65 euro kwijt. Ben gelukkig niet de enige
Mijn vriend weet wel dat ik make-up heb gekocht omdat het 50% korting was, maar wat ik allemaal gehaald heb en hoeveel ik totaal kwijt was heb ik gewoon niet verteldquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hahaha *haalt ook opgelucht adem*Kunnen we het in ieder geval wat verantwoorden; toch
Haha... Ik dus ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijn vriend weet wel dat ik make-up heb gekocht omdat het 50% korting was, maar wat ik allemaal gehaald heb en hoeveel ik totaal kwijt was heb ik gewoon niet verteld
Eigenlijk best ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha... Ik dus ookIk heb gezegd dat ik nu wat ga kopen want er is zoveel korting ! Verder heb ik niet gezegd wat ik heb gekocht en voor hoeveel
Wat ben je goed gefaald!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. Vanmorgen ook nog even naar het kruidvat geweest hier in het dorp. Hier hebben ze wel veuuuul minder; maar er was nog veel meer aanwezigO.a. nieuwe rock you collectie van essence.
Mijn gefaal
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mijn vriend weet wel dat ik make-up heb gekocht omdat het 50% korting was, maar wat ik allemaal gehaald heb en hoeveel ik totaal kwijt was heb ik gewoon niet verteld
Hoe bedoel je? Leeg palette om oogschaduws in te doen met magneetjes of een palette met leuke kleurtjes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef Debsterr het volgende:
Iemand tips voor een leeg palette? Ik word gek van al die losse doosjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |