Nein! Ben je helemaal gek. Verander van gedachten zoals een bipolaire ex-vriendin van ex veranderd. En ze bezuinigen nu ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga je nou in september in het leger?
- van dan maarquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nein! Ben je helemaal gek. Verander van gedachten zoals een bipolaire ex-vriendin van ex veranderd. En ze bezuinigen nu ook.
quote:
Nee, ik heb nog wel steeds dezelfde klas als in oktober, maar dat wordt nu weer langzaam afgebouwd omdat diegene die ik vervang weer terugkomt. Dus voor na de meivakantie en volgend schooljaar is het weer afwachten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met jouw werk? Heb je inmiddels vast baan als leraar? Of was dat iemand anders?
zekers, de passie die die man legde in wezenloos voor zich uitstaren is ongeevenaard!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deed die vent met een drums al, buiten Hoogh Catherijne.
Zo is het goed jaquote:
Nee joh, helemaal niet, ik sta al sinds oktober fulltime voor de klas, ik heb er wel vertrouwen in dat als ik straks weer weg moet bij m'n huidige klas er snel wat nieuws komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm ja balen wel. Is er echt zo weinig werk voor leraren op basisscholen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zekers, de passie die die man legde in wezenloos voor zich uitstaren is ongeevenaard!
2 maanden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Rauzer het volgende:
Nou het bier roept mij dus tot over twee maanden dan maar![]()
.
Kusje op je pilsener! Joe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Rauzer het volgende:
Nou het bier roept mij dus tot over twee maanden dan maar![]()
.
geef haar al je geld, dan houdt ze wel opquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik word via Skype gestalkt door een Algarijnse
Zeg dat als ze niet ophoudt er misschien ook wel een oorlog komt in haar land. Die mensen zijn super bijgelovig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik word via Skype gestalkt door een Algarijnse
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geef haar al je geld, dan houdt ze wel op
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg dat als ze niet ophoudt er misschien ook wel een oorlog komt in haar land. Die mensen zijn super bijgelovig.
Eigenlijk niks boeiends... en begrijp het ook niet helemaalquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of Algerije wel of geen pokemon is
Wel toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of Algerije wel of geen pokemon is
ja, Algerije is de evolutie van Saharaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel toch?
Nu ben ik toch benieuwd, snap je.
heee benny, hoe was het ?quote:
heb je gegeten ?quote:
Ja. Of bedoel je wat ik heb gegeten?quote:
dat bedoel ik. ben wat kort van stofquote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Of bedoel je wat ik heb gegeten?
want in dat geval kan ik je vraag beantwoorden met... tapas én mexicaans
Ach, we begrijpen elkaar.. dat scheelt alquote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef crv het volgende:
[..]
dat bedoel ik. ben wat kort van stof![]()
Lekker
das mooi.quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, we begrijpen elkaar.. dat scheelt al
Jazeker. En het was gezellig, dus een leuke avond
Dan heb je het nodig..quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef crv het volgende:
[..]
das mooi.
ik kwam niet verder dan bankhangen, maar was dan ook enorm moe en dus in slaap gevallen
ik ook eindelijkquote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij dat ik morgen lekker uit kan slapen zeg, geen kerk meer voor mij de komende tijd.
bij mij nietquote:
uitslapen op maandagquote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij dat ik morgen lekker uit kan slapen zeg, geen kerk meer voor mij de komende tijd.
Klopt.. zal een enorme leegloop zijn bij RTL als John alles meeneemt.quote:Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef Bellatrix het volgende:
Linda de Mol zal het sterk overwegen mee naar SBS te gaan als haar broer daar heen gaat. Dus die is RTL mogelijk al kwijt, de grootste ook meteen.
Yup... en SBS6 gewoon een familiezender.quote:Op zondag 10 april 2011 12:24 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hij moet Net 5 gewoon terugbrengen naar wat het is, een zender gefocust op vrouwen. Veronica ditto maar dan voor mannen. Dat is alvast een begin.
quote:
dan naturel chips, de saus erbij en verkruimelenquote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe maar liever echt en niet de chips versie.
Er komt een dag dat Lay's mij belt om m'n idee uit te werken.quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hou je maar mooi binnen de Almeerder grenzen.
Erin is wel een goed idee..quote:Op zondag 10 april 2011 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit dat zakje dan binnen de zak, of er opgeplakt?
Ik zie het voor me. "Hallo, met Barry Lays, u kent mij wel van de chips. Via mijn bronnen in Almere heb ik gehoord dat u een revolutionair idee heeft. Een idee waar wij wel chips in zien."
Die van looney Toonsquote:Op zondag 10 april 2011 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet het niet meer, de eerste mappen waren siewosie vol.
Doe ik ook wel, trouwens mijn lamp in de slaapkamer krijgen we met geen mogelijkheid aan de praat, dus waarschijnlijk ligt het aan de toevoerdraad, boven mijn plafond, kan ik dus een electriciën voor bellenquote:
Maar.. je hebt overbelaste handen en dan ga je klussen en knutselen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, trouwens mijn lamp in de slaapkamer krijgen we met geen mogelijkheid aan de praat, dus waarschijnlijk ligt het aan de toevoerdraad, boven mijn plafond, kan ik dus een electriciën voor bellen
Nou zo extreem nu ook weer niet, wat schroeven hier en daarquote:Op zondag 10 april 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar.. je hebt overbelaste handen en dan ga je klussen en knutselen.
Das geen rust pakken he
het kan ook later he..quote:Op zondag 10 april 2011 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou zo extreem nu ook weer niet, wat schroeven hier en daar
Maar als ik het niet doe, doet niemand het he
Nee, ik stel het al lang genoeg uit allemaal, en ik ben nu vastbesloten om te gaan beginnen dus en sommige dingen kunnen niet wachtenquote:
Maar gezondheid gaat voorquote:Op zondag 10 april 2011 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik stel het al lang genoeg uit allemaal, en ik ben nu vastbesloten om te gaan beginnen dus en sommige dingen kunnen niet wachten
Als het niet gaat dan stop ik echt wel hoorquote:
quote:
Maar doe ook een beetje verstandig..quote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het niet gaat dan stop ik echt wel hoor
Maar het gaat best wel, ik let meer op hoe ik mijn handen hou zeg maar.
Ja boeien hahaquote:Op zondag 10 april 2011 16:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je durfde me nog uit te nodigen voor wordfeud![]()
Zegquote:
Overbelast en mijn gewrichten zitten nogal losjes waardoor ik overstrek enzo.quote:
oh shit, da's klotequote:Op zondag 10 april 2011 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Overbelast en mijn gewrichten zitten nogal losjes waardoor ik overstrek enzo.
Je weet best hoe ik het bedoelquote:Op zondag 10 april 2011 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg![]()
Ik weet wel tot hoe ver ik kan gaan hoor...ik heb geen rare dingen gedaan, en nu ben ik gestopt
Ik ga weer pizza maken met eigen deegquote:
Ja, rust en oefeningenquote:
Nietus, ik beloof je plechtig dat ik doe wat de dokter zei, ieder kwartier even rust en als ik voel dat het niet gaat doe ik iets niet, oke?quote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet best hoe ik het bedoel
Je bent gewoon een beetje eigenwijs
Zo lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ga weer pizza maken met eigen deeg![]()
Ik probeer de pizzeria pizza na te maken, maar het is me nog niet gelukt
Ik koop ze dan weer kant en klaar die bodemsquote:Op zondag 10 april 2011 16:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De perfecte bodem maken is moeilijk, vind ik. Maar het is ook een leuke uitdaging
Ja, dat kan ook.quote:Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik koop ze dan weer kant en klaar die bodems
Ik ga het een keer proberenquote:Op zondag 10 april 2011 16:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook.
Maar het is niet echt veel werk hoor, zelf een bodem maken. Het is een simpel recept.
Jaquote:
Best wel hahaquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga het een keer proberen
O en Benny
Ik heb net buiten gezeten... dat was keiengquote:
Echt welquote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik moet nog stemmen voor de fok!idols
Ik kan niet kiezen
Nee ben aardig bijgekleurdquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel grappig dat de Ajacieden weer hoop krijgen. Ze verprutsen het toch weer.
...hele seizoen heb ik ze niet horen klagen over Rutten en dan gaat het een paar wedstrijden mis en dan heeft Rutten het gedaanquote:
Dan kom je nooit in het PSV-topic. Genoeg klachten over hem. Maar gewoon het hele team presteert gewoon flink ondermaats het hele seizoen. Dat is Rutten aan te rekenen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Dit vind ik dan weer grappig...
[..]
...hele seizoen heb ik ze niet horen klagen over Rutten en dan gaat het een paar wedstrijden mis en dan heeft Rutten het gedaan
Klopt, kom ik ook niet.quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kom je nooit in het PSV-topic. Genoeg klachten over hem. Maar gewoon het hele team presteert gewoon flink ondermaats het hele seizoen. Dat is Rutten aan te rekenen.
Ja mijn post is een beetje hard. Okee, ze winnen regelmatig en kunnen nog kampioen worden. Maar op de een of andere manier lukt het Fred niet om het maximale uit de spelers te halen. Ligt ook deels niet aan hem hoor, dat geef ik toe. Maar toch zie ik volgend jaar liever iemand anders, een frisse wind ofzo, als trainer.quote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, kom ik ook niet.
Maar wat ik zie valt het toch best mee.
Oh heet hij dan anders?quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
Omdat media nogal snel dingen van elkaar overnemen
quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
MiAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWW![]()
Nee, dat niet. Maar eigenlijk mag je in Nederland niet de volledige naam noemen van een dader(of als het nog niet zeker is), uit bescherming voor familie.quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
HaiJa gaat wel goed.
Ben een tijdje niet of FOK! geweest en...ik herken het bijna niet meer
Redelijk. terugvalletje gehad de laatste week. Maar komt goedquote:
Ja okee. Maar de naam is nu wel bekend. Vind het dan een beetje achterbaks om het terug te draaien.quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar eigenlijk mag je in Nederland niet de volledige naam noemen van een dader(of als het nog niet zeker is), uit bescherming voor familie.
Dat werd dus wel gedaan, omdat primeur enzo... en dat is vandaag dus weer teruggedraaid
Het mag niet, dus neequote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee. Maar de naam is nu wel bekend. Vind het dan een beetje achterbaks om het terug te draaien.
Ja zoiets ja, maar nu weer een stukje rustigerquote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Druk bezig met van alles?
Komt altijd weer goedquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. terugvalletje gehad de laatste week. Maar komt goed
Ja okee, dat snap ik wel dat het tegen de wet is, maar de wet is dan dus een beetje raar.quote:
Moooiquote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zoiets ja, maar nu weer een stukje rustiger
Oh die leeft nogquote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moooi
Hoe is het met je scriptie afgelopen?
Ach, tegenwoordig is de naam zo bekend op internet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, dat snap ik wel dat het tegen de wet is, maar de wet is dan dus een beetje raar.
Zeker nu de naam van de daders sneller door kunnen lekken door het internet en zo.
Ik vind dat als de naam eenmaal bekend is, je het niet tegen kan houden dat men de naam gewoon weet. Dus vind het gewoon een beetje raar om het nu opeens om te draaien, daar ben je dan te laat mee enzo.
Dat zeg ik ook. Dus waarom was het gisteren wel Van der Vlis en is het nu opeens Van der V.quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is de naam zo bekend op internet.
Bescherming en privacy.quote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook. Dus waarom was het gisteren wel Van der Vlis en is het nu opeens Van der V.
Aanpassen die wet
Say what?quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zijn er dus nog zekerheidjes in het leven. Al die verandering ineens zou ik ook niet aankunnen!
Hmm, andere prioriteiten. Laten we het daar op houdenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, andere prioriteiten. Laten we het daar op houden
Ja niets eigenlijk.quote:
Meer zuipenquote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja niets eigenlijk.Werd er wakker mee. Misschien verkeerd geslapen. zit namelijk ook in mijn nek.
Ja ik sla er dadelijk nog wat achterover.quote:
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee.. andere dingen doen, buiten FOK! gok ik.
Goed idee! Heb net een appelsap naar binnen gewerkt, sterk spul.quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik sla er dadelijk nog wat achterover.
Appelsap, krijg ik altijd zo'n ontiegelijke dorst van. Net alchohol dus.quote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed idee! Heb net een appelsap naar binnen gewerkt, sterk spul.
Ehm.. hoe zeg je dat?quote:Op zondag 10 april 2011 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook![]()
Hoe is het met jou en Lutte
Ik ben er niet zo van, had het voor een vriendin gekocht die hier laatst was maar die moest het ook niet meer....quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Appelsap, krijg ik altijd zo'n ontiegelijke dorst van. Net alchohol dus.
Ohwquote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm.. hoe zeg je dat?
Een weet nadat we hadden gemeet ging het uit, vanwege afstand enzo
Jij meelezertquote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Maar het blijft een schatje en we kunnen het nog steeds heel goed vinden.
En nou ben ik er weer weg van, ik zal de dooddoeners en clichés meenemen.
Ja okee snap ik. Maar gisteren zei de radio gewoon van de Vlis, had er dan meteen van de V. van gemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bescherming en privacy.
Als je overal noemt dat hij van der Vlis heet, of dat het alleen op sommige plekken op internet te vinden is.... breder publiek enzo.
Ja, geen ideequote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee snap ik. Maar gisteren zei de radio gewoon van de Vlis, had er dan meteen van de V. van gemaakt
Miejouwquote:
Goed of fout stormachtig?quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef crv het volgende:
[..]
Miejouw![]()
tja wat zal ik zeggen.
Een stormachtig, chaotisch begin van het jaar
beidequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd! - u heeft deze trekking ¤110,- gewonnen
*bam*
quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd! - u heeft deze trekking ¤110,- gewonnen
*bam*
ziets ja elke paar dagen gebeurt er wel iets positiefs/negatiefs.quote:
Hmm dat klinkt wel heel heftigquote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
ziets ja elke paar dagen gebeurt er wel iets positiefs/negatiefs.
En alles tegelijk dat maakt het zo moeilijk
kort opgesomt:quote:
ze krijgt een terugslag en concentratie problemen.quote:
Oh gecondoleerd zegquote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef crv het volgende:
[..]
kort opgesomt:
- Nieuwe baan begonnen die enorm druk is (12 uur per dag is niks)
- 2 maanden nodig om busniess visa aan te vragen
- Schoonvader weer eens ziekenhuis in met extreem hoge suiker
- Ellende in Ziekenhuis wegens slechte verzorging
- meerdere soorten kanker worden vastgesteld, Long, hersens, bot en waarschijnlijk nog meer
- gaat dus bergafwaarts en na escalatie schoonpa naar huis gehaald
- Ons huis in NL krijgt bezichtiging
- Schoonpa lijdt extreme pijnen en euthanasie kan niet (Duitsland)
- Huis wordt verkocht
- Schoonpa overlijdt
- Moeten ander huurhuis hier zoeken
- Begrafenis en zo
- Krijgen grondstuk aangeboden
- Moeten dus bouw firma's langs e.d.
- Grondstuk nu in optie
- moet mensen in proeftijd ontslaan
- Vrouw krijgt aanrijding
- en tussendoor nog de laster van een oom van mijn vrouw die probeert iedereen geld afhandig te maken in verband met een erfenis van een oudtante (hij is crimineel en heeft haar ontvoerd meegenomen naar Bulgarije waar ze onder verdachte omstandigheden is overleden
en nog veel meer
Zoals boven ze heeft een terugslag.quote:Op zondag 10 april 2011 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gecondoleerd zeg![]()
Wat een narigheid allemaal. Hoe gaat het nu met je vrouw?
Doe maar rustig aan
hmm.. sterkte en hopelijk komt het wel weer goed.quote:Op zondag 10 april 2011 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
ze krijgt een terugslag en concentratie problemen.
Is vanavond wel met vrienden uit eten geweest dus ben benieuwd
Nou ja veel sterkte dan!quote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
Zoals boven ze heeft een terugslag.
Rustig aan doen kan helaas niet
we moeten 7 juli het huis opleveren
dank jequote:
McMuisquote:
wel erg rustigquote:
Nou ja, tegenwoordig zit iedereen in KSCquote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
wel erg rustig![]()
ow ja zou nog foto's postenb
quote:
Ik wordt misschien grootgrondbezitterquote:
Nicequote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ik wordt misschien grootgrondbezitter![]()
tis 2750 m2
huis op zettenquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice
Maar wat gaan jullie er dan mee doen?
Als het allemaal lukt wel ja.quote:
Dat is dus de uitdaging, mag maximaal bebouwd worden tot 50 meter uit de openbare wegquote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar zo groot.. dan heb je max. de helft nog over
De opritquote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
en is dat straatje naar je grond toe openbare weg of prive?
quote:
ik zie emquote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
De oprit![]()
Dorp heet ranspach-le-haut kun je op google maps kijken
gaaf he ook met streetviewquote:
ja ik zie het, en je gaat inderdaad een flinke achtertuin hebben als je max tot aan 50m mag bouwenquote:
het stuk is 25 meter breed dus zo'n 100 meter langquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik zie het, en je gaat inderdaad een flinke achtertuin hebben als je max tot aan 50m mag bouwen
Gewoon een groot zwembad. Opgelostquote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
het stuk is 25 meter breed dus zo'n 100 meter lang![]()
Ik heb dus wel een grotere grasmaaier nodig
Ik ben er nog, afgelopen dagen geen tijd overgehad voor fok.quote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig zit iedereen in KSC
kan makkelijk een 50 meter bad inquote:
Thais echtpaar.quote:
Met happy... nja, laat maar. Duidelijkquote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
Thais echtpaar.
Hij kan de tuin doen en zij het huishouden en massage
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met happy... nja, laat maar. Duidelijk
Enige probleem is de grootte van het huis.quote:
De hele grond?quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
Enige probleem is de grootte van het huis.
Mijn vrouw wil het op maximale grootte, maar ja ... Budget
hij mag maximaal 20 meter van de grond bebouwen gok ik, als ze de oprit niet tot openbare weg rekenenquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hele grond?
En het wordt een huis voor jullie tweeen?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met happy... nja, laat maar. Duidelijk
Vrouwen, je weet welquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
De hele grond?
En het wordt een huis voor jullie tweeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Vrouwen, je weet wel
Dat moet er allemaal in natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Vrouwen, je weet wel
Maar dan nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14 meter bij 18 meterquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij mag maximaal 20 meter van de grond bebouwen gok ik, als ze de oprit niet tot openbare weg rekenen
de mijne is echt lastigquote:
nee dan had ik wel wat anders gekochtquote:
alsnog een lekker oppervlak danquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
14 meter bij 18 meter
moet 4 meter uit alle buren blijven
maar goed als dit alles lukt zoals we willen dan heb ik wel een "paleisje"quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
maar goed als dit alles lukt zoals we willen dan heb ik wel een "paleisje"
quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker weten
Heb je ook al een idee hoe het eruit komt te zien?
Zal de plaatselijke gemeenteraad blij mee zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je moet werken met de vierkante meters die je hebt!
Ik denk dat crv dan op zolder leeft en de kleren van z'n vrouw op de overige verdiepingenquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je moet werken met de vierkante meters die je hebt!
als je een architectonisch hoogstandje als het seagram building oplevert wel jaquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal de plaatselijke gemeenteraad blij mee zijn.
dat zeker.quote:
Onder het huis?quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeker.
De uitdaging zit hem ook bij de oprit.
We hebben het nu zo bedacht dat de garageinrit links onder het huis komt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker weten
Heb je ook al een idee hoe het eruit komt te zien?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat crv dan op zolder leeft en de kleren van z'n vrouw op de overige verdiepingen
quote:
quote:
netjesquote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeker.
[ afbeelding ]
Dus jullie hebben het huis 'achterstevoren gepland? Met de 'voorkant' richting weiland?quote:Op zondag 10 april 2011 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeker.
[ afbeelding ]
quote:
nee dusquote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het huis 'achterstevoren gepland? Met de 'voorkant' richting weiland?
1 kelder, 1 begane grond en 1 bovenverdiepingquote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al tig verdiepingen in mijn hoofd en dan gaan we ook al kelders doen..
daar moet ik nog eens goed over nadenken.quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
netjes![]()
heb je al een idee wat je met de rest van de grond wilt in de toekomst?
Oooohw...quote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
1 kelder, 1 begane grond en 1 bovenverdieping
quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw...
Klinkt wel als een leuk huisje
Dat meende ik uit dat plattegrondje te halen.quote:
we hebben een optie.quote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat meende ik uit dat plattegrondje te halen.
Ziet er knap uit hoor.
Je weet zeker dat het die gaat worden ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |