Bat joeoeoeoeoequote:
Oh, dat ik het niet meende wat ik zei gisteren maar toch wel enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
APK, wat bedoelde je nou met de 'it wasn't me' sms vandaag?
Awwwhquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat ik het niet meende wat ik zei gisteren maar toch wel enzo
Jezusquote:
Ah ja nee, stuk duidelijker zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Slash care, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja nee, stuk duidelijker zo
Nee snap 'm. Geloof ik
Gooi jij dan effe iets in de groepquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
je smsperikelen zijn nogal topickillend APK
Dat ie het wel meende van gister maar toch niet en toch weer wel.quote:
APK smsen is best leuk, die stuurt terugquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het sms'en met elkaar? Geheimen zeker
!!
Ik ook heurquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
APK smsen is best leuk, die stuurt terug
Ik heb gister helemaal geen sms van hem gehadquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie het wel meende van gister maar toch niet en toch weer wel.
Zoiets zal het wel zijn
een dag later jaquote:
Nietusquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
APK smsen is best leuk, die stuurt terug
Je blijft te veel hangen op incidenten.quote:
Je bent gewoon zonder mij op de Volendam foto geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeeeeee
Persdag 9 april - 3Js ontvangen buitenlandse concurrenten in Volendam
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je blijft te veel hangen op incidenten.
Greys snapt hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie het wel meende van gister maar toch niet en toch weer wel.
Zoiets zal het wel zijn
Eeeeeeeehquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Greys, GB, nog tips wat morgen mee moet naar de sauna?
Slippertjes!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Greys, GB, nog tips wat morgen mee moet naar de sauna?
Ik wil nog wel een keer hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent gewoon zonder mij op de Volendam foto geweest
Je zult wel moetenquote:
Te laat voor delete zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Slippertjes!
Minstens twee handdoeken (als je die daar niet huurt).
Elastiekje voor je haar evt.
Cremetje voor na afloop.
Een bijgewerkte bikinilijn
Wat is er mis met scheren?quote:
Als je een keer gedelete hebt/bent is het een stuk minder, scherenquote:
Wat?quote:
Hotel Restaurant Spaander was hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Goodbye het volgende:
Leuk verslag Greys!![]()
Ik heb een keer gegeten in dat restaurant, volgens mij!
Oh, wij stonden nog voor de Marken-expresssssquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Goodbye het volgende:
En ik was vandaag in Marken, dus ik heb over het IJsselmeer heen jullie bijgestaan heurrr!
No way!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat?
Jij hebt mij meer gesmst dan ik jou tot nu toe heur
Ik heb de Volendam-express zien wegvaren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, wij stonden nog voor de Marken-expresssss
Heb je nog een leuk youtube liedje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:29 schreef Goodbye het volgende:
Jullie met je gesmsIk bel en sms nu al buiten mijn bundel!
Dat bestond al ver voordat zij geboren waren hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigendom van Jan, of Jaap, of Simon?
Jij 7x naar mij, ik 6x naar jou, sorryquote:
Niet perse díe Jan, Jaap, of Simonquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bestond al ver voordat zij geboren waren hoor
Toen we in de kroeg zaten leek het wel een grap, zoveel mannen die elkaar daar gedag zeiden en 'Ha Jaap!' en 'Hey Jan!' tegen elkaar zeiden. We keken elkaar elke keer aan als er weer een Jaap of Jan genoemd werd hahaha.
Weer Adele gaat een beetje vervelen, hè? Ik ga wat leuks voor je verzinnen!quote:
Ah, my mistakequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet perse díe Jan, Jaap, of Simon
What a woman!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weer Adele gaat een beetje vervelen, hè? Ik ga wat leuks voor je verzinnen!
Wel komisch dat het zo'n beetje binnen Nederland bijna een apart land is met al hun naampjes, gebruiken en gedoetjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, my mistake
Dan zal je wel gelijk hebben idd!
Bij sommige vrouwen een minuut of anderhalf á tweequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Mannen, dat weten jullie vast: hoelang moet je iemand per sms negeren voordat je een wanhoops-sms krijgt?
Ah, jij kent vrouwen zoals ik?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen een minuut of anderhalf á twee
Trusten en geniet er van morgen, nóg mooier weer!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, veel plezier met dit gezapige filmpje (doch erg schattig af en toe)![]()
Ik duik m'n nest in, morgen lekker met het bootje weg!![]()
Tombo ignored mij nu al 3 minuten hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen een minuut of anderhalf á twee
Paar minuten ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Mannen, dat weten jullie vast: hoelang moet je iemand per sms negeren voordat je een wanhoops-sms krijgt?
quote:
Ja, ik heb Greys aan dat nummer en de mannen geintroduceerdquote:
Ja, het was meer dan 30 jaar geleden, die fotoquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Truste Volendampie
Je had trouwens toch ook zo'n soort baby-foto?
Hehe lekker wapperen met die manenquote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het was meer dan 30 jaar geleden, die foto
Deze is ook wel leuk. Met de organisatiemeneer:
[ afbeelding ]
Ik heb even geGoogled, maar ik zie het nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
Je lijkt op de brunette versie van Olivia in Fringe
Hij is rechtquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef APK het volgende:
Overigens wel dapper hoor, om zelf een pony te knippen
Echte spontane foto'squote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het was meer dan 30 jaar geleden, die foto
Deze is ook wel leuk. Met de organisatiemeneer:
[ afbeelding ]
Staan nog twee hele leuke van MissBliss in het persdagtopicquote:
Succes met spuitenquote:
Ik voel bijna de zomerzon door deze fotoquote:
Hij is leukquote:
Je had hier eergisteravond moeten zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ik vind mezelf én foto's van mezelf niet mooi
Maar dat is ook ERG!quote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hier mogen ze niet op het balkon, maar de deur stond op een kier... en dan passen ze er net niet door (das dus ook het idee)
Buffy net een partij dramatisch te mauwen of alsof d'r laatste uur geslagen had ofzomaar ze wilde gewoon naar buiten
Wat is spamalot?quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat is ook ERG!![]()
Moet je hier eens langskomen om de biatchfights tussen Juliet en Kate te aanschouwen. Arme Kate wordt al miewend en scheldend en spartelend telkens van de tet gemept.![]()
Ik ga trouwens naar Spamalot!Met een fokker!
Faalnerd.quote:
Doe nog es raden.quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ziet er leuk uit! Met wie ga je?
Baaf? UIO? Pagan?
Nope!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij is van de club van Erik dus neuh.quote:
Zal ik mijn ontgay-skills weer eens gaan toepassen?quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Issie ook fotograaf?Das toch juist leuk
![]()
Ik zie het al helemaal gebeurenCat en Mr. Blind Date sitting in a tree
You go make 'em an honest and straight guyquote:Op zondag 10 april 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik mijn ontgay-skills weer eens gaan toepassen?
Zit je weer te spelen met je Delicous?quote:Op zondag 10 april 2011 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik zit buiten onwijs te nerden![]()
Nee, het is wel enigszins nuttig voor huisquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je weer te spelen met je Delicous?
Netwerk?quote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, het is wel enigszins nuttig voor huis
Jij ook meteen wakker?quote:
Ja.quote:
Nog vaag gedroomd?quote:Op zondag 10 april 2011 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb afgelopen nacht met mijn hoofd op mijn telefoon geslapen![]()
In ieder geval die ene mms die ik gestuurd hebquote:Op zondag 10 april 2011 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel keer zou Tombo een piempie gezien hebben in de sauna vandaag?
Spannend! Dus je bent wel hoquote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
In ieder geval die ene mms die ik gestuurd heb
Of je he of ho bentquote:
En wat heeft dat met het sturen van een mms te maken?quote:
Ligt aan wie je hem stuurtquote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
En wat heeft dat met het sturen van een mms te maken?
Tombo dus.quote:
quote:
Als jij allemaal piempies rond zit te sturen denk ik dat je ho bent. Maar als het je eigen piempie was misschien niet.quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
En wat heeft dat met het sturen van een mms te maken?
Oh, ja, nu is het helemaal duidelijk!quote:Op zondag 10 april 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als jij allemaal piempies rond zit te sturen denk ik dat je ho bent. Maar als het je eigen piempie was misschien niet.
Nee? Je bent er zelf nog niet uit?quote:
Ik kan best van mooie mannen genieten hoorquote:
Ahhhquote:Op zondag 10 april 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan best van mooie mannen genieten hoor
Ik geil niet op vrouwenquote:
Maar dan kun je ze toch wel mooi vinden?quote:
Ik reageerde op de opmerking potquote:
Duifie zit nog te broeden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hey APK, watskebeurt met die 2 eieren, zijn ze al uitgebroed?Of heb je toch een omelet gebakken
Oehquote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Duifie zit nog te broeden.![]()
Volgens mij duurt het broeden 17 dagen, dus dan komen de jonkies over een dag of 5
quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die kerel is wel oke, mits de juiste foto
Ik denk omdat veel vrouwen sowieso al met mode, uiterlijk en make-up bezig zijn. En dus zie je andere vrouwen waarbij je iets mooi vindtquote:Op zondag 10 april 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
Da's inderdaad een leuke man
Het is altijd 'gek' als een man zoiets van een andere man zegt he?
Terwijl MissBliss en ik allebei 'Ohhhh wat is ze mooi!' riepen toen dat ene meisje van de persdag foto's (Wit-Rusland) langs kwam. Da's anders dan, op de een of andere manier. Geen idee waarom.
Is dat zo?quote:Op zondag 10 april 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
Het is altijd 'gek' als een man zoiets van een andere man zegt he?
Nou ja gek in de zin dat je het zelden hoortquote:
Dat vond ie een aap, meen ik mij te herinnerenquote:Op zondag 10 april 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
APK wat vind jij van Nick, de schaatser?Die is al eens voorbij gekomen hier toch, laatst?
Oh, das wel jammerquote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ie een aap, meen ik mij te herinneren
Nou ja, de meeste mannen zeggen dan bv dat 'het wel een toffe vent is'.quote:Op zondag 10 april 2011 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat zo?
Mannen hebben toch vaak helden, voetballers of autoracers enzo?
Of denk jij dat mannen dan doen of het om de prestatie gaat ipv het uiterlijk?
Kloptquote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Dat vond ie een aap, meen ik mij te herinneren
Noem nog eens een man waar je van kunt genieten dan?quote:
En wat vinden vrouwen dan eigenlijk van mannen die zeggen dat ze wel kunnen genieten van mooie mannen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Nou ja, de meeste mannen zeggen dan bv dat 'het wel een toffe vent is'.
En voornamelijk om de prestatie idd.
Niet dat ze hem 'mooi vinden'.
En al helemáál niet dat ze 'kunnen genieten van mooie mannen'
Die denken 'Oh grappig, die valt op zowel mannen als vrouwen!'.quote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
En wat vinden vrouwen dan eigenlijk van mannen die zeggen dat ze wel kunnen genieten van mooie mannen?
Ik vraag me dan wel als eerste af op wat voor manier je er van genietquote:Op zondag 10 april 2011 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
En wat vinden vrouwen dan eigenlijk van mannen die zeggen dat ze wel kunnen genieten van mooie mannen?
Ja dat dusquote:Op zondag 10 april 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die denken 'Oh grappig, die valt op zowel mannen als vrouwen!'.
Beckham vind ik een erg mooie man, maar dat dweilkarakter van hem moet ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
Noem nog eens een man waar je van kunt genieten dan?
Becks lust ik ook welquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Beckham vind ik een erg mooie man, maar dat dweilkarakter van hem moet ik niet![]()
En die ene acteur in closer
Ik zal de volgende keer mijn bril opzetten.quote:
Ik ken geen hetero man die geniet van mannen, sorryquote:
Niet nog een keer hoorquote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal de volgende keer mijn bril opzetten.
Dat is toch best raar?quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken geen hetero man die geniet van mannen, sorry
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef APK het volgende:
Dat is toch best raar?
Over mooie auto's kunnen mannen uren lullen maar over het uiterlijk van een andere man niet
Hoezo?quote:
Dat is waarschijnlijk gewoon instinct en inderdaad niet kortzichtig.quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
Hoezo?
Dat zie ik dan weer niet, hoezo dat kortzichtig zou zijn.
Er zijn zat mensen die op zowel mannen als vrouwen vallen en jij vraagt wat vrouwen denken als een man zegt dat hij ook van 'mooie mannen kan genieten'.
Dan is mijn eerlijke antwoord dat ik dat dan als eerste zou denken
En dan?quote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je het eens testen APK, op een feestje oid zeggen dat je kunt genieten van mooie mannen en dat je van het Songfestival houdt
Je wilde toch weten wat vrouwen dan denken?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon instinct en inderdaad niet kortzichtig.
Jeuh!
Ik geef een fout toe!
Misschien maakt dat mij wel heel erg mysterieusquote:Op zondag 10 april 2011 19:28 schreef Greys het volgende:
Je wilde toch weten wat vrouwen dan denken?
Bergen 'kortzichtige' vrouwen dan denk ik!
quote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je het eens testen APK, op een feestje oid zeggen dat je kunt genieten van mooie mannen en dat je van het Songfestival houdt
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je schrok even he?quote:
Nee, ik las van onder naar bovenquote:
quote:
Nou, dat valt vies tegen hoor. Genoeg wind, dus ik heb vaak een vestje aangehad, ofzoietsquote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
Gb![]()
Lekker met bootje weg geweest?
Ben jij zeker hartstikke bruin nu? Dan moet ik even dringend zonnebanken
Ja, dat was wel fijn hoor!! Vanaf een uurtje of half twee tot half acht! Ben nu helemaal slaperig, omdat het binnen zo lekker warm isquote:Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Ja, jij bent tenminste lekker buiten geweest vandaag!
Op de een of andere manier heb ik heel de dag binnen gezeten
Eeuwig zonde.
Ik was gister al de hele dag buiten in de zon gelukkig, dus dan is vandaag binnen niet zo ergquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat was wel fijn hoor!! Vanaf een uurtje of half twee tot half acht! Ben nu helemaal slaperig, omdat het binnen zo lekker warm is![]()
Heerlijk weekendje gehad, kortom. En volgend weekend word ook leukkk
Oh, ik dacht dat we het daar al lang over gehad hadden hierquote:
Gezelli!quote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het daar al lang over gehad hadden hier
Vrijdag gaan we sinds lang weer Marketieren met Ll en zondag gaan we weer saunaën!
O hai.quote:
Nog steeds altijd jaquote:
Dat vooralquote:
3 keer raden van wiequote:Veel plezier in de sauna, ben je al naakt?
En jij bent dus ook onder het motto 'Ik betaal voor die sauna, dus ik blijf tot die toko sluit' de hele dag gebleven?quote:
Nah Cat, wat puberaalquote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Echt, hoe puberaal kan een sms zijn:
[..]
3 keer raden van wie
Ll?quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Echt, hoe puberaal kan een sms zijn:
[..]
3 keer raden van wie
Dat is normaal hoor, een hele dag blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bent dus ook onder het motto 'Ik betaal voor die sauna, dus ik blijf tot die toko sluit' de hele dag gebleven?
Nope, we gingen om 18.00 wegquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bent dus ook onder het motto 'Ik betaal voor die sauna, dus ik blijf tot die toko sluit' de hele dag gebleven?
Of je nu thuis met een shirtje aan in de zon ligt of met je blote kont in de zon... tis toch allemaal net wat specialer.quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, een hele dag blijven
Je gaat je daar toch niet lopen haasten als de bedoeling is dat je er relaxed van wordt
Cat: DOUZE POINTSquote:
quote:
Ik ben meestal na een uur of drie wel klaarquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Dat is normaal hoor, een hele dag blijven
Je gaat je daar toch niet lopen haasten als de bedoeling is dat je er relaxed van wordt
Het is een talent.quote:
Bijna niet gedaan hoor, in de zon liggen!quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je nu thuis met een shirtje aan in de zon ligt of met je blote kont in de zon... tis toch allemaal net wat specialer.
Nee?quote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bijna niet gedaan hoor, in de zon liggen!
Maar we hadden:quote:
Valt vooralsnog heel erg meequote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
Heb je die onbeperkt sms bundel nog aan staan APK?
Dat zou verstandig zijn, namelijk
quote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar we hadden:
- dr Fish
- zoutsteensauna
- ijsgrot
- kruidenbad
- kruidensauna
- lunch
- zwembad
- scrubben
- infraroodsauna
- kleurensauna
- 90 graden sauna
- stoomcabine
- salounge
- top tot teen behandeling
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een flauwekul allemaalquote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar we hadden:
- dr Fish
- zoutsteensauna
- ijsgrot
- kruidenbad
- kruidensauna
- lunch
- zwembad
- scrubben
- infraroodsauna
- kleurensauna
- 90 graden sauna
- stoomcabine
- salounge
- top tot teen behandeling
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sms alleen 1000x per maand met mannen waar ik verliefd op ben meestal hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
Heb je die onbeperkt sms bundel nog aan staan APK?
Dat zou verstandig zijn, namelijk
Van die visjes die je dode huidcellen opetenquote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Maar dan wil ik eerst weten wie of wat dr Fish is.
Vooral veel verschil in temperatuur en wel/geen stoom en geur enzoquote:
Ik bedoel ook niet alleen jouquote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik sms alleen 1000x per maand met mannen waar ik verliefd op ben meestal hoor
Kriebelkrabbelknabbel!quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van die visjes die je dode huidcellen opeten
Oh sorryquote:
Ik ga dus écht niet in dat ijskoude dompelbad.quote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral veel verschil in temperatuur en wel/geen stoom en geur enzoMaar dat is juist wel lekker; steeds overal even in, dan in het dompelbad
en dan weer in iets anders
Ik heb alles in dat rijtje gedaanquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kriebelkrabbelknabbel!![]()
Hejje dat ook gedaan?
ijskoud, 10 graden johquote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dus écht niet in dat ijskoude dompelbad.
Stak mijn teen er in en besloot dat het vast dodelijk ging zijn.
Da's juist lekkerrrrrrrr.quote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dus écht niet in dat ijskoude dompelbad.
Stak mijn teen er in en besloot dat het vast dodelijk ging zijn.
Goed bezig geweest.quote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alles in dat rijtje gedaan
ijsgrotquote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik sms alleen 1000x per maand met mannen waar ik verliefd op ben meestal hoor
quote:
Zie hier de reden dat je geen 1000 smsjes per maand krijgtquote:
quote:
En jij maar hakken met het bijgeleverde bijltje.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ijsgrot veel fijner om af te koelen!
En de neveltuin! Dat klinkt ook veel prettiger
IJsgrot was ook heerlijk idd, daar gingen we met zijn 4en dansen (want we waren als enigen), dat was echt heerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind die ijsgrot veel fijner om af te koelen!
En de neveltuin! Dat klinkt ook veel prettiger
quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
En ik had die top tot teen behandeling toevallig als laatste
Je wordt helemaal ingesmeerd met amandelolie, dan in plastic gevouwen, handdoek erop en dan zo'n zware deken, dan krijg je een gezichtsmasker, alles mag 15 minuten intrekken en dan ben je daar na helemaal zacht en gehydrateerd
Kon daar ook ja, maar vond ik te duurquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zul je lekker ruiken nu.![]()
Ik heb ooit een chocoladepakking gehad, is ook njam!
Oh, dan moet je het niet doen neequote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik hou niet van die pakkingen, want stel dat je jeuk aan je knie krijgt dan lig je daar helemaal ingepaktVoel me er altijd een beetje 'opgesloten' door.
Plus het feit dat ik het niet prettig vind als een wildvreemde me met die zooi insmeert overal enzeau![]()
![]()
/zeikwijf
Ja, dat was even eenquote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik hou niet van die pakkingen, want stel dat je jeuk aan je knie krijgt dan lig je daar helemaal ingepaktVoel me er altijd een beetje 'opgesloten' door.
Plus het feit dat ik het niet prettig vind als een wildvreemde me met die zooi insmeert overal enzeau![]()
![]()
/zeikwijf
Volgens mij werd die area bij mij afgedekt met een strategisch geplaatst handdoekje. Wat op het allerlaatst natuurlijk weg moest maar toen ging FLOEP het plastic al om me heen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het niet doen nee
Ach, als je gedelete bent kan dat ook wel
Dan heb je een Choco-slipquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Het is heeerlijk Greys, maar dan liefst wel mét broekje
Je loopt de hele dag naakt, en DAN een broekje?quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Het is heeerlijk Greys, maar dan liefst wel mét broekje
Bij mij ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij werd die area bij mij afgedekt met een strategisch geplaatst handdoekje. Wat op het allerlaatst natuurlijk weg moest maar toen ging FLOEP het plastic al om me heen.
Ging altijd naar de bikinidagen en nu hebben vrienden een saunaquote:Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je loopt de hele dag naakt, en DAN een broekje?
[..]
Bij mij ookEn die bleef liggen, maar je borsten smeren ze wel in (na vragen hoor
)
Maar ik vind juist alles eromheen zo lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ging altijd naar de bikinidagen en nu hebben vrienden een sauna
Wij ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik vind juist alles eromheen zo lekker
Maar ook 10 verschillende sauna's, dompelbaden, zwembaden, scrubruimtes etc?quote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij ooker is een behandelruimte bij
quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ook 10 verschillende sauna's, dompelbaden, zwembaden, scrubruimtes etc?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ook 10 verschillende sauna's, dompelbaden, zwembaden, scrubruimtes etc?
Maar dan ben je toch lang niet overal in geweest enzo?quote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben meestal na een uur of drie wel klaar
Volgens mij blijft hij in het bubbelbad hangen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch lang niet overal in geweest enzo?
Dat kan nooit in drie uur.
Als ik Tombo's lijstje zag minimaal 2 dagenquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch lang niet overal in geweest enzo?
Dat kan nooit in drie uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |