Liever een Mo en Jo die janken en niet kunnen zingen dan een Laura die helemaal niets toevoegt.quote:
dé kerkschoenen...quote:
idd, daar ergerde ik me ook al aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Die achterkant van die zwarte bh op haar rug! Met een jurkje met lage rug moet je géén bh aan Laura!
Mjammie ook lekker fout inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Gefrituurde paling lijkt me ook wel wat
ze kan zich echt niet kleden. en dat is dan een model???quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Die achterkant van die zwarte bh op haar rug! Met een jurkje met lage rug moet je géén bh aan Laura!
Ik neem hem wel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Laat Karim maar lekker vrijgezel blijven. Hij is veeeeel te goed voor Laura
lauw op de grilquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Gefrituurde paling lijkt me ook wel wat
En ze verkleedt zich wederom!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
hey lelijk spookquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
idd, daar ergerde ik me ook al aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |