abonnement Unibet Coolblue
pi_95278318

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops en bomen hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost jou en hen niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaald aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestoven zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Het is mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Eenmaal per 2 dagen kun je je varkens op jacht sturen naar truffels. Dit doe je door op de pigpen te klikken en dan per varken te klikken. Om truffels te kunnen jagen moet je je varkens 'voeren' met bushels (die je weer krijgt door het oogsten van gewassen).

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grootte dat je je voertuig kan laten ploegen is 4x4. Vehicles zijn Tractor (ploegen), Harvester (oogsten), Seeder (zaaien) en Combine (ploegen, oogsten en zaaien in één klik).Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 8 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Outpost76
Pindanoot
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
You dream it, I live it.
pi_95278351
You dream it, I live it.
pi_95278640
ik heb je er een gestuurd :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95278845
Bedankt. Nu kan ik verder met de volgende :P

You dream it, I live it.
pi_95278907
meddo zullen we dan eerst maar buren worden?
pi_95279012
Tja, zit niks anders op hè :P
You dream it, I live it.
pi_95279543
ook weer gestuurd :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95280419
je kan wel zien dat je buren moet bezoeken voor die konijnenquest, het is druk op mijn farm :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:06:27 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95280563
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef sbientje het volgende:
je kan wel zien dat je buren moet bezoeken voor die konijnenquest, het is druk op mijn farm :D
wippende konijntjes ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95280617
ja ik kon klikken meddo!
  Redactie Sport zaterdag 9 april 2011 @ 23:07:54 #11
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95280626


Voor de liefhebbers :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_95280663
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef just me het volgende:

[..]

wippende konijntjes ?
:') ik bedoelde meer met bezoekende farmers _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95280718
ik sluit af voor vandaag!
goede nacht allemaal! :W
pi_95280761
ik zou wel willen deluna maar ik mocht niet...

zeker ook geen buren grrr
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:19:34 #15
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95281187
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef DeLuna het volgende:
Voor de liefhebbers :)
just liefhebber heeft hem, dank je :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95290275
Welke vroege vogel helpt mij en zichzelf aan een love potion?
http://www.facebook.com/l(...)%2CBsFKJDz-T&h=ff8dc
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 april 2011 @ 06:59:50 #17
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95290291
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:51 schreef Cat22 het volgende:
Welke vroege vogel helpt mij en zichzelf aan een love potion?
http://www.facebook.com/l(...)%2CBsFKJDz-T&h=ff8dc
Ik. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 10 april 2011 @ 07:52:06 #18
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95290402


Deze schijnt zondagnacht (komende nacht dus :P ) in de Market te verschijnen voor 35 FC. Mooi gebouw wel, maar of ik d'r 35 FC voor over heb. Twijfel. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 10 april 2011 @ 08:54:46 #19
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95290628
Als je alle Quests klaar hebt, en je plaatst de Goat Statue op je farm, heb je een week lang Double Mastery. :)

Zouden ze dit nou bedoelen met dat je op de EC snéller kan masteren?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95291084
Ik ben op mijn Engelse farm ineens weer waar ik gisterenochtend was...was bezig muizenvallen te verzamelen en had hop en graan geplant, maar nu moet ik ineens mijn orchard weer compleet maken en zijn de planten die ik gisterenochtend heb geharvest al bedorven.....
  Redactie Sport zondag 10 april 2011 @ 10:36:57 #21
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95292043
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2011 07:52 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]

Deze schijnt zondagnacht (komende nacht dus :P ) in de Market te verschijnen voor 35 FC. Mooi gebouw wel, maar of ik d'r 35 FC voor over heb. Twijfel. :P
Waaauw. :o
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 10 april 2011 @ 12:53:19 #22
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_95296313
Ook maar even tussen haakjes gezet. En TVP gelijk, gisteren totaal niet bezig geweest, lekker van het weer buiten genoten :Y
pi_95305194
quote:
10s.gif Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Peekies het volgende:
Klikje voor oude boeken? ;)
zoek er nog steeds 2, hoop er vanavond als ik terugkom genoeg te hebben O-)
pi_95306059


heb even alle zaadjes die ik nog had, uit greenhouse enzo, gezaaid. Kerststerren ook nog :D na de volgende oogst nog maar 1 mastery *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door sbientje op 10-04-2011 17:15:37 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95306594
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 april 2011 @ 18:22:23 #27
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95309452
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Engels ei.
Dank je :)
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 18:53:49 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95310751
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Engels ei.
dank je *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 19:46:32 #29
675 just me
oldbie DCLXXV
  zondag 10 april 2011 @ 19:51:08 #30
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95312816
Water! Water!
pi_95313012
ik heb een seedling meegepikt, had nog wat water over :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95317271
waar scoor ik trouwens een ram voor mijn home farm? :)
pi_95318082
heb net mijn engelse farm utigebreid en alle veldjes verplaatst.. wat een k-werkje zeg
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 10 april 2011 @ 21:27:05 #34
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95318615
Ja de oude veldjes verwijderen om de nieuwe goed te plaatsen is een k-werk, stuk voor stuk :%
pi_95318840
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef 1UP het volgende:
Ja de oude veldjes verwijderen om de nieuwe goed te plaatsen is een k-werk, stuk voor stuk :%
Je kan toch verplaatsen ipv verwijderen? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95319023
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef 1UP het volgende:
Ja de oude veldjes verwijderen om de nieuwe goed te plaatsen is een k-werk, stuk voor stuk :%
Neeeee! Zeg niet dat je dat doet! :o _O-

Vroegah was dat zo, maar nu kun je met de 'move' tool (in je werkbalkje rechts onderin) ALLES verplaatsen, ook ingezaaide veldjes. :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 april 2011 @ 21:35:22 #37
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95319219
Oh ja is waar ook :') Stom van me
pi_95319299
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef 1UP het volgende:
Oh ja is waar ook :') Stom van me
Je bent serieus. -O-

_O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 april 2011 @ 21:37:24 #39
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95319354
Nee, ik was vergeten dat je ze nu kunt verplaatsen :*
pi_95319776
maakt neit zoveel uit toch, verwijderen en nieuwe ploegen of allemaal verplaatsen? is allebei klotewerk :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95319854
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef sbientje het volgende:
maakt neit zoveel uit toch, verwijderen en nieuwe ploegen of allemaal verplaatsen? is allebei klotewerk :D
Opnieuw ploegen kost je fuel en volgens mij ook geld. En meer tijd.
Of je moet ze echt heel onlogisch hebben staan en geen plek ze te verschuiven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95319973
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Opnieuw ploegen kost je fuel en volgens mij ook geld. En meer tijd.
Of je moet ze echt heel onlogisch hebben staan en geen plek ze te verschuiven.
maar je krijgt wel xp
You dream it, I live it.
pi_95320230
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Opnieuw ploegen kost je fuel en volgens mij ook geld. En meer tijd.
Of je moet ze echt heel onlogisch hebben staan en geen plek ze te verschuiven.
dat is waar.. maar qua tijd scheelt het alleen de tijd om te ploegen, niet eens want met verschuiven meot je ze ook allemaal weer netjes tegen elkaar aan leggen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95320410
quote:
Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef Misan het volgende:
waar scoor ik trouwens een ram voor mijn home farm? :)
pi_95320473
quote:
9s.gif Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Misan het volgende:

[..]

met een quest
You dream it, I live it.
pi_95320482
quote:
9s.gif Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef Misan het volgende:

[..]

Ik heb op mn Engelse farm een ram-lam gefokt en niet geplaatst, die gaat dan naar je giftbox en die kun je op je homefarm op laten groeien :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 10 april 2011 @ 21:55:16 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95320500
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95320502
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Meddo het volgende:

[..]

met een quest
Welke dan? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95320566
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
LANTERN
Ik dacht dat je een zaklamp nodig had _O-

Tnx! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95320708
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Welke dan? :o
dan krijg je hem voor de engelse farm. ik las de vraag niet goed :@
You dream it, I live it.
pi_95320766
quote:
Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef Meddo het volgende:

[..]

met een quest
Ja op de Engelse farm was dat zo, maar je kunt nu ook een sjerp pen op je home farm plaatsen ;)
pi_95320833
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb op mn Engelse farm een ram-lam gefokt en niet geplaatst, die gaat dan naar je giftbox en die kun je op je homefarm op laten groeien :)
Briljant! Ik heb meteen een flinke boy gefokt die nu op reis is. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95320860
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Misan het volgende:

[..]

Ja op de Engelse farm was dat zo, maar je kunt nu ook een sjerp pen op je home farm plaatsen ;)
Zo dus: :P
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb op mn Engelse farm een ram-lam gefokt en niet geplaatst, die gaat dan naar je giftbox en die kun je op je homefarm op laten groeien :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95320878
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Briljant! Ik heb meteen een flinke boy gefokt die nu op reis is. ^O^
Dat had ik al bedacht voor ik de tweede sheep farm had (die nog niet klaar is :') )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95320904
quote:
Op zondag 10 april 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zo dus: :P

[..]

Morgen maar eens proberen :D
pi_95321148
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef Misan het volgende:

[..]

Morgen maar eens proberen :D
Het werkt. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95321584
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het werkt. :Y
Ja, duh, ik lieg niet! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 10 april 2011 @ 22:15:18 #58
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95321712
is er iemand die mij kan vertellen hoe je schapen kunt krijgen met strepen, stippen, sterren, etc.? :D
ik krijg enkel nog 2-kleur schapen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95321732
hoe kom je aan de sheep pen voor de home farm
You dream it, I live it.
  zondag 10 april 2011 @ 22:16:01 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95321757
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een zaklamp nodig had _O-

Tnx! *O*
Ik ga niet naar Engeland!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95321760
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Meddo het volgende:
hoe kom je aan de sheep pen voor de home farm
Kopen. Als je de quest hebt gedaan die dat mogelijk maakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95321787
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Mirjam het volgende:
is er iemand die mij kan vertellen hoe je schapen kunt krijgen met strepen, stippen, sterren, etc.? :D
ik krijg enkel nog 2-kleur schapen :')
Ram met stippels of sterren levert vaak een stippel of sterrenschaap op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95321812
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kopen. Als je de quest hebt gedaan die dat mogelijk maakt.
komt die quest op de englisch farm?
You dream it, I live it.
pi_95321826
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ga niet naar Engeland!
Ik ook niet, omdat Sawyer 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 10 april 2011 @ 22:17:12 #65
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95321827
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ram met stippels of sterren levert vaak een stippel of sterrenschaap op.
en hoe kom ik aan zo'n ram? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95321840
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Meddo het volgende:

[..]

komt die quest op de englisch farm?
Ja :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95321868
quote:
Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Meddo het volgende:

[..]

komt die quest op de englisch farm?
Ja :)
pi_95321878
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en hoe kom ik aan zo'n ram? :@
Kopen -O-
Een gefokte sterrenram levert geen sterrenlam op volgens mij ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95321880
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en hoe kom ik aan zo'n ram? :@
Hopen dat een buurtje je een stippel of sterrenram geeft. Is dat zo Tombo?

Ik heb mijn ram idd ook gekocht. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95321914
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hopen dat een buurtje je een stippel of sterrenram geeft.
Dat werkt niet toch? :o
Ik heb een sterrenram uit een lam maar nooit sterrenlammetjes ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95321940
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ook niet, omdat Sawyer 8-)
Ik wel maar pas in augustus! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95322001
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat werkt niet toch? :o
Ik heb een sterrenram uit een lam maar nooit sterrenlammetjes ;(
Nooit over nagedacht. :D Maar dat komt omdat ik de stippelram heb gekocht. Maar ik heb volgens mij wel sterrenschapen van een gekregen ram.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 april 2011 @ 22:19:59 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95322005
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ook niet, omdat Sawyer 8-)
Ik wil wel in jouw plaats.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95322040
Ik ging toevallig kijken, whatdefoks is het erg veranderd.
  zondag 10 april 2011 @ 22:20:42 #75
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95322048
kut kut kut :')

ik had een lam van de feed, volgens de tekst een ram, en het werd een sterrenschaap :9~
bleek het een ooi te zijn ;(

ik wil heul geen ram kopen :{w
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95322167
Effe patsen met de stamvader van mijn homefarm. 8-)


Hij brengt flesjes mee.
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95322269
Wehehehe, en gekruist met een disco schaap. Ben benieuwd welk schaap daaruit komt. :)

Wil iemand daarvoor nog flesjes doneren? :@ KLIK
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95322372
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe, en gekruist met een disco schaap. Ben benieuwd welk schaap daaruit komt. :)

Wil iemand daarvoor nog flesjes doneren? :@ KLIK
Done :Y
Kun je dat schaap erboven niet klonen voor mij? :@
Geef ik je potions, gewoon dezelfde ouders kruisen? O+ Krijg ik ook stippels
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95322434
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Done :Y
Kun je dat schaap erboven niet klonen voor mij? :@
Geef ik je potions, gewoon dezelfde ouders kruisen? O+ Krijg ik ook stippels
Ik stuur je mijn volgende stippelram wel op. :)
Ik vergeet nl. altijd wat ik gekruist heb want sommige schapen zitten 24 uur in Tha Lovenest. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95322458
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik stuur je mijn volgende stippelram wel op. :)
*O* *O* *O* *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95322475
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik stuur je mijn volgende stippelram wel op. :)
Ooi mag ook hoor :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 10 april 2011 @ 22:28:13 #82
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95322515
is er iemand die mij een stippelram/sterrenram wil sturen? :@
ik heb veel leuke bomen en andere zaken te ruil :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Sport zondag 10 april 2011 @ 22:30:11 #83
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95322632
quote:
11s.gif Op zondag 10 april 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ging toevallig kijken, whatdefoks is het erg veranderd.
Ik moet zeggen dat het inderdaad nog al veranderd is sinds ik het speel. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_95322736
En het loopt alleen maar vast hier. :')
pi_95323379
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95324490
ik vind al diei quests echt leuk *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 11 april 2011 @ 10:55:20 #87
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95334952
Voor de liefhebbers weer eens een ouderwetse coop gestart :)

Wie doet er mee?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_95335319
engels ei!

http://apps.facebook.com/(...)2Cu%2C%2AGyCX&ref=nf

en ik wil wel meedoen aan de coop, ga nu oogsten 0p mijn homefarm :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95336982
weet neit of dit al gemeld is, maar al sje naar de frito-lay farm gaat (staat op plek van de home farm) kun je daar een fritolay standje krijgen. Als je die plaatst heb je 2 dagen double mastery :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 11 april 2011 @ 12:01:00 #90
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95337029
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef sbientje het volgende:
weet neit of dit al gemeld is, maar al sje naar de frito-lay farm gaat (staat op plek van de home farm) kun je daar een fritolay standje krijgen. Als je die plaatst heb je 2 dagen double mastery :)
:o
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  maandag 11 april 2011 @ 12:13:20 #91
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95337451
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef sbientje het volgende:
weet neit of dit al gemeld is, maar al sje naar de frito-lay farm gaat (staat op plek van de home farm) kun je daar een fritolay standje krijgen. Als je die plaatst heb je 2 dagen double mastery :)
Klopt. Is sinds 06.00 uur vanmorgen. :P

En als je alle Quests tot nu toe klaar hebt en die Goat Statue geplaatst hebt op je farm, krijg je dus Double Double Mastery. Gebruik ook nog een Bushel en je hebt Double, Double, Double Mastery. :D

Per 4x4 is dat 64 Mastery. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95337626
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef Xebber het volgende:

[..]

Klopt. Is sinds 06.00 uur vanmorgen. :P

En als je alle Quests tot nu toe klaar hebt en die Goat Statue geplaatst hebt op je farm, krijg je dus Double Double Mastery. Gebruik ook nog een Bushel en je hebt Double, Double, Double Mastery. :D

Per 4x4 is dat 64 Mastery. :P
die goat statue heb ik nog niet :) Heb het standje ook nog niet geplaatst :) wel tof idd :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95337853
ik kan al even niet meer op facebook komen met mijn farmville account, hebben meer mensen dat? -O-
ik krijg steeds dit:
quote:
Account Temporarily Unavailable

Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Sport maandag 11 april 2011 @ 12:35:23 #94
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95338225
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 11 april 2011 @ 12:36:31 #95
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95338272
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef Xebber het volgende:

[..]

Klopt. Is sinds 06.00 uur vanmorgen. :P

En als je alle Quests tot nu toe klaar hebt en die Goat Statue geplaatst hebt op je farm, krijg je dus Double Double Mastery. Gebruik ook nog een Bushel en je hebt Double, Double, Double Mastery. :D

Per 4x4 is dat 64 Mastery. :P
Dan gooi ik er maar Ghost Chili in, want daar moet je er 9000 van ofzo. ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_95346091
Wat kan je nou eigenlijk doen met al die bloemen? Als ik ze wil gebruiken krijg ik de melding dat ik nog geen plaats voor ze heb. Maar ze hopen nu aardig op in mijn giftboxje :{
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_95346433
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_95348251
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef beefcake het volgende:
Wat kan je nou eigenlijk doen met al die bloemen? Als ik ze wil gebruiken krijg ik de melding dat ik nog geen plaats voor ze heb. Maar ze hopen nu aardig op in mijn giftboxje :{
dat zal wel zo'n verzamelding worden net als het goud en de valentijnsbrievenbus
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 11 april 2011 @ 17:27:04 #99
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_95349221
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:25 schreef Mirjam het volgende:
ik kan al even niet meer op facebook komen met mijn farmville account, hebben meer mensen dat? -O-
ik krijg steeds dit:

[..]

Heb ik ook een keer gehad, het was bij mij opgelost om de gegevens van je browser (zeker de cookies) even te verwijderen. Je moet dan wel opnieuw inloggen, maar je hebt waarschijnlijk dan weer opnieuw kans :)
  maandag 11 april 2011 @ 18:34:25 #100
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 20:52:50 #101
163650 Greys
pi_95360663
Ik houd me ook aanbevolen voor een sterren- of stippenschaapje :@
Heb ook steeds alleen maar saaie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 21:24:55 #102
163650 Greys
pi_95363042
En ik zit ook dringend op dat bloemending te wachten waar je ze in kunt stoppen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95363189
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
En ik zit ook dringend op dat bloemending te wachten waar je ze in kunt stoppen :D
Waar moet je schapen in stoppen? :D _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 21:29:45 #104
163650 Greys
pi_95363360
De blommen }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95363365
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik houd me ook aanbevolen voor een sterren- of stippenschaapje :@
Heb ook steeds alleen maar saaie.
Ik heb een sterrenooi en hoop nu op een stippenooi :Y

En ik wil een figurenram, misschien toch maar kopen :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95363401
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 21:31:32 #107
163650 Greys
pi_95363490
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
http://www.facebook.com/l(...)QpMHxUpW3RhE&h=b6e5b

potions please? :*
Done!
Ik ga ook even om potions vragen, want dan krijg je er zelf ook weer eentje, wacht :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95363534
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Done!
Ik ga ook even om potions vragen, want dan krijg je er zelf ook weer eentje, wacht :D
Done en ik wacht!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 21:34:17 #109
163650 Greys
pi_95363680
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95363734
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95366598
quote:
Done *O*

Kijk wat ik van Cat kreeg O+

Eeeeeeeeeeeeeeemely
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95366705
Ik blijf maar beesten aan jou geven. :+
Ze is wel een beauty. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95366823
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D

Flesjes? Eeeeeeeeeeemely's baby heeft honger :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95367325
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)ey%3D%7B%2Akey%2A%7D

Flesjes? Eeeeeeeeeeemely's baby heeft honger :+
Moet het arme kind zich al meteen voortplanten? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95367416
Shit, ben vergeten een link te maken, maar kunnen jullie me aub een bierglas geven als je mij op facebook hebt??? heb er nog 3 nodig....
pi_95367818
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Moet het arme kind zich al meteen voortplanten? :o
Ja, en als ik nog 1 love potion heb nog een keer voor een stippenlam voor Greys *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 11 april 2011 @ 22:30:06 #117
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95367861
wtf :{
ik had bijna 100 special deliveries in m'n giftbox, maar die zijn nu ineens weg? :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 22:32:26 #118
163650 Greys
pi_95368025
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Mirjam het volgende:
wtf :{
ik had bijna 100 special deliveries in m'n giftbox, maar die zijn nu ineens weg? :{
Whut, da's wel heel raar? :o
En afsluiten en opnieuw openen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 april 2011 @ 22:36:56 #119
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95368322
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Whut, da's wel heel raar? :o
En afsluiten en opnieuw openen?
nog steeds weg -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 22:37:27 #120
163650 Greys
pi_95368366
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nog steeds weg -O-
Nou dat wordt chatten/mailen :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 april 2011 @ 22:38:19 #121
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95368422
jah -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 11 april 2011 @ 22:38:33 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95368433
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95368492
Cookie! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 april 2011 @ 22:39:47 #124
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95368528
heeft iemand een linlkje naar die chat voor me?
ikw eet die nooit te vidnen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 22:40:16 #125
163650 Greys
pi_95368569
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef lonnekeleoni het volgende:
Shit, ben vergeten een link te maken, maar kunnen jullie me aub een bierglas geven als je mij op facebook hebt??? heb er nog 3 nodig....
Gedaan :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 22:41:41 #126
163650 Greys
pi_95368653
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand een linlkje naar die chat voor me?
ikw eet die nooit te vidnen
http://support.zynga.com/CP_SearchResults?gameId=63&k=FarmVille

Daar staat hij (soms) rechts bovenaan bij dat rijtje waar je ook kunt mailen.
Maar is nu niet online het chatten zo te zien...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 april 2011 @ 22:42:42 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95368717
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Greys het volgende:

[..]

http://support.zynga.com/CP_SearchResults?gameId=63&k=FarmVille

Daar staat hij (soms) rechts bovenaan bij dat rijtje waar je ook kunt mailen.
Maar is nu niet online het chatten zo te zien...
thanks :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 11 april 2011 @ 22:52:47 #128
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95369384
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 11 april 2011 @ 22:53:11 #129
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95369410
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 11 april 2011 @ 22:56:29 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95369621
ik heb gemaild, ik ben bejieuwd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 22:57:11 #131
163650 Greys
pi_95369671
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Mirjam het volgende:
ik heb gemaild, ik ben bejieuwd
Niet af laten schepen *O*
Komt vast goed :Y

En ik heb je macaroni boom :@ Thanks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95370211
wie geeft deze jongen een huisje?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95371777
verdorie spel laad niet goed en ik heb van alles staan op beide farms wat klaar is
pi_95372019
ow en als er stippen worden uitgedeeld......
  maandag 11 april 2011 @ 23:46:35 #135
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95372585
da's snel!
quote:
Dear Mir,

Thanks contacting Zynga Customer Support

My name is -and I will be more than happy to assist you.

Mir, I am sorry to read that you've been having problems with the game. I have added 100 Special Delivery Boxes to your account so yuo can re-do the expansion. Please check your Gift Box to make sure that you received them. I am sorry for any inconvenient caused

Remember that you are a valued customer for the Zynga family.

Happy gaming!

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2011 @ 23:50:50 #136
163650 Greys
pi_95372822
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:01:09 #137
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95373369
beetje jammer alleen dat die ook zijn verdwenen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95374387
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Mirjam het volgende:
beetje jammer alleen dat die ook zijn verdwenen :')
ahahahahha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:26:16 #139
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95374539
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:26:22 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95374542
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef sbientje het volgende:

[..]

ahahahahha
;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95374573
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

;(
sorry bniet lief van mij :*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95374689
zo he mirjam, goed nieuws!
pi_95374726
en ik vrees voor (un)withered crops maar ga zo toch echt slapen
  Redactie Sport dinsdag 12 april 2011 @ 08:44:17 #144
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95378429
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:36:53 #145
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95379626
quote:
Zynga heeft na een uitgebreid onderzoek en experimenten besloten om de limiet, het toeknijpen van de feed, in te trekken. FarmVille spelers worden bedankt voor de feedback die ze tijdens het test proces mochten ontvangen. Het heeft Zynga geholpen om de probleem gebieden op te sporen. Momenteel is de limit verwijderd, maar wordt er wel een stop toegepast op de hoeveelheid beloningen waar een FarmVille speler recht op heeft per dag.
Pakken wat je kan totdat je d'r bij neervalt. _O_
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Sport dinsdag 12 april 2011 @ 10:13:56 #146
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95381001
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Xebber het volgende:

[..]

Pakken wat je kan totdat je d'r bij neervalt. _O_
Ik ben nog nooit tot die limiet geweest :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:52:59 #148
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_95382391
:').
Jammer voor jou heb ik deze foto al eerder gezien :+
pi_95383131
Worth a shot :).

Hier het bijbehorende berichtje van het slachtoffer:

Hi FarmGoddess,

So, Im going to turn myself in as a FarmVille Freak!
Attached is a picture of my newest tattoo, the FV logo on the top of my hand. It may not be a cake but it expresses my love for the game. =)
Thanks!

- FarmVille Freak Kristin
pi_95383726
Wat een lelijke tattoo!!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95383961


Woohoo! *O* Nu kan ik sterrekinderen gaan fokken!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95384054
Ze zal in ieder geval goede indruk maken met het handenschudden bij haar solicitatiegesprekken 8)
pi_95387232
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]

Woohoo! *O* Nu kan ik sterrekinderen gaan fokken!
wauw mooi cat!
pi_95390634
he ik had meer watertjes
pi_95392487
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 april 2011 @ 14:37:08 #157
163650 Greys
pi_95392625
quote:
:Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 15:00:48 #158
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95393849
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 april 2011 @ 15:08:07 #159
163650 Greys
pi_95394185
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef just me het volgende:
lichtjes gevraagd, klikje?

http://apps.facebook.com/(...)zUF%299.m%216&ref=nf
:Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95394834
nu alweer t elaat voor de potion, wel lichtjes gedaan

bij cat vandaan

rainbow ei
pi_95397495
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95397870
dank! ik heb een country kitch
pi_95403588
You dream it, I live it.
pi_95403868
verstuurd meddo :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95404231
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 19:22:10 #166
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95406781
Hoe krijg je toch van die mooie sterrekindertjes?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95407001
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95407013
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef just me het volgende:
Hoe krijg je toch van die mooie sterrekindertjes?
Sterrenram kopen of krijgen (als lam)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95408367
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95408436
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
Werkt dit linkje voor potions?

http://www.farmville.com/(...)njaI.xQFQpMHxUpW3RhE
Ik kwam uit op iets wat al op was. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95408690
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef just me het volgende:
Hoe krijg je toch van die mooie sterrekindertjes?
ik zal eens wat sterrenkindjes hier neergooien. ook behefte aan stippenkindjes?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95409002
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef Kimbell het volgende:

[..]

ik zal eens wat sterrenkindjes hier neergooien. ook behefte aan stippenkindjes?
Ik zou graag nog wel een stippenram willen als je er nog een over hebt :)
pi_95409070
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]

Woohoo! *O* Nu kan ik sterrekinderen gaan fokken!
hoe heb je van een stipje een sterretje gemaakt? :o
pi_95409342
Er zijn ook hippie-schapen!
pi_95409606
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef Misan het volgende:

[..]

hoe heb je van een stipje een sterretje gemaakt? :o
Niet, ik had een sterren ooi gekregen. En met een gewone ram werd dat een sterreram. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 20:05:10 #176
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95409704
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95410403
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef Misan het volgende:
Er zijn ook hippie-schapen!
Ik heb ze gezien op de feed, en ook schapen met half gekleurde koppies en gemarmerde schaapjes. Maar die kun je niet kopen, dus blijkbaar heeft iemand ze oit spontaan gekregen en moet je ze nu van buren krijgen.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95410506
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Ik heb ze gezien op de feed, en ook schapen met half gekleurde koppies en gemarmerde schaapjes. Maar die kun je niet kopen, dus blijkbaar heeft iemand ze oit spontaan gekregen en moet je ze nu van buren krijgen.
Die met die band is volgens mij wel te koop. In andere kleurtjes maar dit kun je dan zelf fokken.
Hoe ze aan die oogmake-up schapen komen dat weet ik niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:19:40 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95410697
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95410784
tnx hara! al mijn tweede vandaag :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95412914
Kan iemand me helpen en vertellen waar je een klacht/vraag aan Zynga kan stellen?
Ik had in Engeland namelijk pas 2 van de 8 Surveyors, terwijl ik al minstens 8 mensen heb geholpen. En toen ik net keek had ik er opeens nog maar 0 :'(
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:54:27 #182
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95413078
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef Kimbell het volgende:

[..]

ik zal eens wat sterrenkindjes hier neergooien. ook behefte aan stippenkindjes?
:Y

O-)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_95413992
Maar je kunt dus schapen van anderen krijgen door bij ze te harvesten?
pi_95414780
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Misan het volgende:
Maar je kunt dus schapen van anderen krijgen door bij ze te harvesten?
Oh?! Dat heb ik nog nooit gehoord.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95414842
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Oh?! Dat heb ik nog nooit gehoord.
Het was dan ook een vraag :) hoe krijg je anders schapen van anderen?
pi_95415407
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Misan het volgende:

[..]

Het was dan ook een vraag :) hoe krijg je anders schapen van anderen?
Van de feed of je stuurt ze een berichtje of ze wat voor je willen fokken. Ik doe in stippen, sterren of een band om het middel, dus roep mar als je wat wilt.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:32:35 #187
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95415516
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Van de feed of je stuurt ze een berichtje of ze wat voor je willen fokken. Ik doe in stippen, sterren of een band om het middel, dus roep mar als je wat wilt.
Ik lust ze alle drie dan wel :P

Ik heb alleen nog maar egale of afstammelingen van Brutus...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_95415592
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Van de feed of je stuurt ze een berichtje of ze wat voor je willen fokken. Ik doe in stippen, sterren of een band om het middel, dus roep mar als je wat wilt.
Oh via de give lamb away optie? :)
pi_95416900
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Misan het volgende:

[..]

Oh via de give lamb away optie? :)
yep
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:52:07 #190
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95416957
Iemand al een idee wat je met de spring garden en diens bloemetjes moet doen?
pi_95416967
ik be
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik lust ze alle drie dan wel :P

Ik heb alleen nog maar egale of afstammelingen van Brutus...
ik ben door de love potions heen, dus dat gaan ff duren
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95417047
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef 1UP het volgende:
Iemand al een idee wat je met de spring garden en diens bloemetjes moet doen?
bloemetjes verzamelen in en mandje dat we pas krijgen als onze gift boxes overlopen. dan inwisselen voor schapen en andere hebbedingetjes
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95417156
je kunt trouwens maar 1 keer per dag en lam van iemand anders adopteren
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:55:03 #194
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95417180
Geld dat inwisselen voor schapen voor beide boerderijtjes?
pi_95417426
ik gooi mezelf als het mag even in de wachtrij bij kimbell voor een sterre of stippel beest!
pi_95418143
Ik heb via de feed een elektrisch lam gekregen. *O*
En ze is al groot! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 april 2011 @ 22:12:31 #197
163650 Greys
pi_95418608
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb via de feed een elektrisch lam gekregen. *O*
En ze is al groot! :D
[ afbeelding ]
Ohhhh, mazzelaar :D Wat een leukerd! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95418675
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhh, mazzelaar :D Wat een leukerd! *O*
Ze is echt gaaf! Ze glittert in kleurtjes. :D Daar moeten toch leuke kinderen mee te maken zijn. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 22:31:04 #199
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95419965
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Van de feed of je stuurt ze een berichtje of ze wat voor je willen fokken. Ik doe in stippen, sterren of een band om het middel, dus roep mar als je wat wilt.
ik roep dank je wel :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 22:31:31 #200
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95420004
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb via de feed een elektrisch lam gekregen. *O*
En ze is al groot! :D
[ afbeelding ]
ga eens bij de dierenarts langs, ze heeft wat aan haar oog!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95420141
wie kan me trouwens helpen aan een schaap met sterretjes of streepjes? :D
ik heb eventueel wel stipjes in de aanbieding :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 april 2011 @ 23:04:51 #202
163650 Greys
pi_95422486
Ik heb nog drie boeken nodig voor de quest :o

http://apps.facebook.com/(...)twlGvpvlxxH-y((aMSgT
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95422642
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog drie boeken nodig voor de quest :o

http://apps.facebook.com/(...)twlGvpvlxxH-y((aMSgT
Klik. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95423762
Spring basket op de feed gesignaleerd. We hebben iet som onze blomme in te doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 april 2011 @ 23:26:15 #205
163650 Greys
pi_95423773
Dankjewel, ik heb er genoeg! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 april 2011 @ 23:26:26 #206
163650 Greys
pi_95423788
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Spring basket op de feed gesignaleerd. We hebben iet som onze blomme in te doen.
Oeh! Ff kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 april 2011 @ 23:35:33 #207
163650 Greys
pi_95424334
Ik zie nog geen spring basket, ook niet in de market.
Zal nog wel komen dan de komende dagen :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95425448
Mijn glitter liefdeskind. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95428490
Creepy
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95429888
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95431183
klik voor cat
pi_95431454
en ik heb mn spingbasket!
  woensdag 13 april 2011 @ 11:05:35 #213
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95435032
Pig Breeding komt d'r ook aan. :')

Heb net gisteren op beide farms de varkensstal verkocht. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95435227
ik had rainbow eggs maar het venstertje wil niet laden :'(

ah, toch wel!
http://apps.facebook.com/(...)2Cu%2C%2AGyCX&ref=nf

en nog jewel buttons:
http://apps.facebook.com/(...)ChvJzLv%29_V8&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95435556
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef Cat22 het volgende:
Mijn glitter liefdeskind. O+
[ afbeelding ]
wat een gedrocht :')
  woensdag 13 april 2011 @ 11:22:51 #216
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95435655
Omdat de coop zo soepel ging direct maar de volgende gestart!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_95435743
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:22 schreef NelisZ het volgende:
Omdat de coop zo soepel ging direct maar de volgende gestart!
goedver, totaal niet nagedacht en net alles ingezaaid :'( nou ja,ik kijk morgen wel :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 11:25:35 #218
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95435756
klikjes voor de boeken alsjeblieft
http://apps.facebook.com/(...)ztxptxH-y%28%28aMSgT
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_95435800
geklikt :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 11:42:32 #220
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95436420
Dank je :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 13 april 2011 @ 11:51:44 #221
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95436830
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef sbientje het volgende:

[..]

goedver, totaal niet nagedacht en net alles ingezaaid :'( nou ja,ik kijk morgen wel :)
:P

T komt vast wel weer goed ;)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 13 april 2011 @ 17:42:31 #222
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95451711
Mysterie seed uit een Rainbow Apple tree
pi_95452290
het werd een golden starfruit

You dream it, I live it.
pi_95460449
Bedankt!

Volgende :P

You dream it, I live it.
pi_95460721
voor just me en meddo geklikt
doe nie mee met de coop ben nog zelf1 met in iedergeval lonnekeleoni bezig...
pi_95462877
ja en we hebben echt hulp nodig voor goud............heel veel hulp...........

Ik klik trouwens telkens te laat, wat gaat dat snel hier:)
pi_95464775


Zo :) Het lijkt trouwens alsof de boompjesindustrie een beetje is ingestort met de komst van english countryside? :o
pi_95465529
Weg :'( Maar ik krijg nauwelijks seeddingen van de specialere bomen.
You dream it, I live it.
pi_95465759
ik weet niet eens wat de speciale bomen zijn man :')
pi_95466325
De nieuwste :P
You dream it, I live it.
pi_95472043
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 14 april 2011 @ 00:25:55 #232
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95474687
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Zo :) Het lijkt trouwens alsof de boompjesindustrie een beetje is ingestort met de komst van english countryside? :o
SInds we beide farms tegelijk kunnen doen ben ik ook wel weer boompjes aan het kweken. Ik zal de volgende lading interessante boompjes weer eens hier dumpen ;)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2011 @ 07:24:35 #233
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_95477991
Corine has claimed their reward gift for helping Blu learn to fly on the Rio Farm!
Corine just visited the Rio Farm to help Blu learn to fly and received TWO special items for use on their Farm

http://apps.facebook.com/(...)C%2C6IiA&next&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 14 april 2011 @ 07:43:51 #234
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95478133
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 07:24 schreef just me het volgende:
Corine has claimed their reward gift for helping Blu learn to fly on the Rio Farm!
Corine just visited the Rio Farm to help Blu learn to fly and received TWO special items for use on their Farm

http://apps.facebook.com/(...)C%2C6IiA&next&ref=nf
Je krijgt daar niks voor. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95478452
quote:
Op donderdag 14 april 2011 07:43 schreef Xebber het volgende:

[..]

Je krijgt daar niks voor. :)
Je krijgt een of ander marktkraampje dat je een dubbele hoeveelheid xp geeft als je crops harvest voor twee dagen en je krijgt een vrachtwagen als decoratie :)
  donderdag 14 april 2011 @ 08:23:18 #236
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95478505
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:16 schreef Misan het volgende:

[..]

Je krijgt een of ander marktkraampje dat je een dubbele hoeveelheid xp geeft als je crops harvest voor twee dagen en je krijgt een vrachtwagen als decoratie :)
Nee, dat was de vorige reclamestunt (Frito-Lay). Nu is d'r een reclamestunt voor Rio (een of andere film), en daar krijg je een vliegende vogel en een Instant Grow voor.

Maar waar ik op doelde was dat je niks kan delen na 't publiceren van Rio. Het is alleen een melding dat je d'r geweest bent. Anderen hebben d'r niks aan.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95484613
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95484889
zo, alle masteries zijn binnen *O* en ik heb de instagrow gebruikt voor de job, al met al vind ik mezelf goed bezig ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 14 april 2011 @ 12:13:39 #239
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95485154
Thanks voor het ei :)

En goed bezig met die instant grow :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_95486548
is die wouter trouwens foetsie nu hier?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95489389
goed bezig sbientje!
  donderdag 14 april 2011 @ 14:28:56 #242
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95490875
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  donderdag 14 april 2011 @ 14:52:42 #243
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95491871
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef sbientje het volgende:
is die wouter trouwens foetsie nu hier?
Dat vraag ik me ook af. :')

Zijn toch aardig wat mensen die het de eerste 40/50 levels ontzettend leuk vinden, en dan afhaken. Afhaken is 1, maar 't is wel zo fijn als je dat ook even laat weten hier...
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 14 april 2011 @ 14:55:05 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95491989
Wie is Wouter?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95492022
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
Wie is Wouter?
Zo heet onze hond :D
  donderdag 14 april 2011 @ 14:56:37 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95492066
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Peekies het volgende:

[..]

Zo heet onze hond :D
Ik had altijd een Wouter in de klas die altijd zijn wijsvinger in zijn mond had :Y En hij schopte kinderen in elkaar.

Ahh, memories.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95492072
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
Wie is Wouter?
outpost78 ofzo?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 14 april 2011 @ 14:57:24 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95492095
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:56 schreef sbientje het volgende:

[..]

outpost78 ofzo?
Ooooohh, nu jullie het zeggen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95492201
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Peekies het volgende:

[..]

Zo heet onze hond :D
toch geen naam voor een hond man :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 14 april 2011 @ 15:00:46 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95492232
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik Wouter zeg een poot te geven :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95492329
't is een eigenwijze tekkel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 april 2011 @ 15:03:19 #252
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95492347
Mijn buren hebben hun hond "Bullebak" genoemd. ;(

"Bullebak! Af!" ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95492576
Mijn kat luistert naar de naam Khadaffi. Niet dat hij zo genoemd is, maar dat heb ik hem aangeleerd. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 14 april 2011 @ 15:09:34 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95492591
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef Peekies het volgende:
't is een eigenwijze tekkel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer hem high five, dat is leuk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 14 april 2011 @ 15:11:50 #255
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95492684
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Leer hem high five, dat is leuk.
Dat doet de mijne. :') Zit ze zo wat met 1 poot in de lucht te zwaaien en probeert mijn hand te raken. _O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 14 april 2011 @ 15:15:54 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95492859
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 14 april 2011 @ 15:20:37 #257
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95493077
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 14 april 2011 @ 15:21:31 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95493120
_O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95493555
die van mij kan (nou ja, kon, inmiddels ben ik blij als ie niet omvalt) ook high five! ik zal eens kijken of ik er een filmpje van heb hahaha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95498072
Hoe kom ik nou in godsnaam aan zo'n sterretjesschaap.. Gulle buren? :+
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 14 april 2011 @ 17:01:56 #261
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_95498099
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef TJV het volgende:
Hoe kom ik nou in godsnaam aan zo'n sterretjesschaap.. Gulle buren? :+
Ik kan je wel een keer aan een stippenschaap helpen, maar sterretjes heb ik zelf ook nog niet...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_95498564
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik kan je wel een keer aan een stippenschaap helpen, maar sterretjes heb ik zelf ook nog niet...
Zou je mij dan ook een keer aan een stippenschaap willen helpen? Ik heb alleen nog maar de standaard, en daar dan 50 van ofzo :D :')
pi_95498656
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik kan je wel een keer aan een stippenschaap helpen, maar sterretjes heb ik zelf ook nog niet...
Dat zou tof zijn! :)

Ik heb wel een polkadotschaap, maar daar heb ik nou al 300x mee gefokt maar er komt niets bijzonders uit.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_95499437
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef TJV het volgende:
Hoe kom ik nou in godsnaam aan zo'n sterretjesschaap.. Gulle buren? :+
Ik heb op dit moment een wachtrij van zes schapen en geen love potions. Maar ik zet je op de lijst voor steren.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95499439
Ik zoek weer zaklampen :)

You dream it, I live it.
pi_95499468
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef Peekies het volgende:

[..]

Zou je mij dan ook een keer aan een stippenschaap willen helpen? Ik heb alleen nog maar de standaard, en daar dan 50 van ofzo :D :')
Jij ook op de lijst voor stippen sterren en strepen?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95499579
Wie heeft er potions voor mij?
En voor zichzelf. :P
http://www.facebook.com/l(...)%2CBsFKJDz-T&h=95c57
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95499627
Als dank voor de zaklampgevers:

You dream it, I live it.
pi_95499719
Thanx voor de potion Cat. :)

Edit:

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:35 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment een wachtrij van zes schapen en geen love potions. Maar ik zet je op de lijst voor steren.
_O_
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_95500584
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:36 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Jij ook op de lijst voor stippen sterren en strepen?
^O^ maar het heeft geen haast :D
  donderdag 14 april 2011 @ 19:21:53 #271
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_95504296


pi_95504898
Lam met aanleg voor band om het middel, uiteraard alleen voor wie er nog niet zoen heeft

http://apps.facebook.com/(...)2Cu%2C%2AGyCX&ref=nf
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95504932
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Kimbell het volgende:
Lam met aanleg voor band om het middel, uiteraard alleen voor wie er nog niet zoen heeft

http://apps.facebook.com/(...)2Cu%2C%2AGyCX&ref=nf
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95505025
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*O*
Laat ff zien hoe hij geworden is
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_95505226
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Laat ff zien hoe hij geworden is
Eerst flesjes sparen. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95505460
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eerst flesjes sparen. :D
gestuurd,, ik zoek:
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:35 schreef Meddo het volgende:
Ik zoek weer zaklampen :)

[ link | afbeelding ]
You dream it, I live it.
pi_95505509
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef Meddo het volgende:

[..]

gestuurd,, ik zoek:

[..]

Gestuurd. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95505840
nu fv bij dwdd :')
You dream it, I live it.
pi_95507673
ik denk niet dat ik wil weten hoe kansloos ik gevonden word hahaha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95507909
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Meddo het volgende:
nu fv bij dwdd :')
Geen tijd om te kijken! Ik moest Farmvillen! :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95509794
willen jullie klikken? ;(
op mijn feed verschijnt niks of klikt niemand.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95510413
Schaapje van Kimbell! *O*


Wie wil flesjes?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95513249
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
Schaapje van Kimbell! *O*
[ afbeelding ]

Wie wil flesjes?
vet _O_ mag ik een nazaat? :@
pi_95515491
Wie heeft er nog potions voor me?
http://www.facebook.com/l(...)%2CBsFKJDz-T&h=95c57
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95515678
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Wie heeft er nog potions voor me?
http://www.facebook.com/l(...)%2CBsFKJDz-T&h=95c57
done
pi_95516775
You dream it, I live it.
pi_95519789
Mijn tofste nieuwe schaap:
pi_95523219
Mag ik potions?
http://www.facebook.com/l(...)QpMHxUpW3RhE&h=0882d

En ik heb een sterren en stippen koppel, als mensen lammetjes willen? :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95523296
ik wil wel een sterrenlammetje tombo :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95523868
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef sbientje het volgende:
ik wil wel een sterrenlammetje tombo :)
PM ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 april 2011 @ 00:11:11 #292
163650 Greys
pi_95524102
Potions zijn alweer op :o

En ik wil heel graag een sterrenkind een keertje! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95524207
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
Potions zijn alweer op :o

En ik wil heel graag een sterrenkind een keertje! O+
Zodra ik potions heb krijg je er een :Y
(als ze sterrenlammeren worden dan, het zijn een sterrenmama en sterrenpapa, geen idee of ze altijd sterrenkinders krijgen :@ )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95524280
Sterrenkoters?

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 april 2011 @ 00:19:25 #295
163650 Greys
pi_95524462
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zodra ik potions heb krijg je er een :Y
(als ze sterrenlammeren worden dan, het zijn een sterrenmama en sterrenpapa, geen idee of ze altijd sterrenkinders krijgen :@ )
Ik heb een sterrenschaapje, maar die is van een gewone en een sterrenschaap samen.
Die maakt geen sterrenkinderen :P Dus eentje van sterrenvader en -moeder zou welkom zijn, maar heeft geen enkele haast ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95524539
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb een sterrenschaapje, maar die is van een gewone en een sterrenschaap samen.
Die maakt geen sterrenkinderen :P Dus eentje van sterrenvader en -moeder zou welkom zijn, maar heeft geen enkele haast ;)
Dat heb ik ook :Y Maar daar heb ik een ram en een ooi van, dus ik hoop dat die samen wel sterrenlammeren krijgen :)
Heb jij een ooi of een ram nu?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 april 2011 @ 00:23:27 #297
163650 Greys
pi_95524606
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat heb ik ook :Y Maar daar heb ik een ram en een ooi van, dus ik hoop dat die samen wel sterrenlammeren krijgen :)
Heb jij een ooi of een ram nu?
Een vrouwtje :D

Poosjun? :P
http://apps.facebook.com/(...)njaI.xQFQpMHxUpW3RhE
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 april 2011 @ 00:27:56 #298
163650 Greys
pi_95524777
Tombo :o
Ik ben scheel, ik heb wel al een sterrenram en sterrenooi :@
Dus geef het sterrenschaapje maar aan iemand die nog niet heeft!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95524818
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Tombo :o
Ik ben scheel, ik heb wel al een sterrenram en sterrenooi :@
Dus geef het sterrenschaapje maar aan iemand die nog niet heeft!
_O- Doen die het samen ook niet goed dan? :o Geen sterrenbabies? :o

En stippen heb je ook al alletwee? :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95525451
Ennnnnnnn
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95525459
Vol :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')