mhaw. We hebben een tuin op het Noorden, dus over het algemeen niet erg veel zon. Maar we hebben een mooi terras in de voortuinquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Hebben jullie beetje lekkere tuin daar?
Zal ik nog eens in mijn zadenvoorraad kijken binnenkort? Volgens mij heb ik iig zaad van de kattensnor, bloeit de hele zomer, roze, lila, witquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
mhaw. We hebben een tuin op het Noorden, dus over het algemeen niet erg veel zon. Maar we hebben een mooi terras in de voortuinWaar de zon de hele dag op staat te branden
Het eerste stukkie van de achtertuin heb wel zon
da's ook laatquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Strega het volgende:
Zo, hier is de zalm gerookt en de asperges gaar, dus aan tafel
Als je heel veel hebt... dat klinkt erg leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Strega het volgende:
Zal ik nog eens in mijn zadenvoorraad kijken binnenkort? Volgens mij heb ik iig zaad van de kattensnor, bloeit de hele zomer, roze, lila, wit
Hee, goed je weer te zien!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Mama_Mia het volgende:
hoi
operatie ging goed, afgezien van verdoving wat narcose werd. Typen met 1 hand zuigt
Jij is nie lief niequote:
Hey! Het was 1.95 euroquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Mama_Mia het volgende:
hoi
operatie ging goed, afgezien van verdoving wat narcose werd. Typen met 1 hand zuigt
Bedanktquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, goed je weer te zien!Fijn dat alles goed is gegaan
En je wordt vanzelf handig in dat typen, weet ik uit ervaring.
quote:
Roze of lilaquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Zal ik nog eens in mijn zadenvoorraad kijken binnenkort? Volgens mij heb ik iig zaad van de kattensnor, bloeit de hele zomer, roze, lila, wit
Ganglion verwijderd en zenuw ingekort, dus niet heel veel pijn gelukkig, maar wel dizzy van de narcose & medicijnen. En het halvemaanbotje is stuk dus mss moet nog verder geopereerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoi Multi fijn dat alles goed is gegaan. Wat hebben ze precies bij je gedaan?
Zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat je niet zoveel pijn hebt maar wel balen dat je misschien nog een keer moet
Jij krijgt die met roze haar niet. Dan weet je het vastquote:
roze haar ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij krijgt die met roze haar niet. Dan weet je het vast
Hi Nonneke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |