Thxquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt, was al uitgebreid uitgezocht, deze discussie was al eerder lang gekomen. Was ook een welles nietus gedoe
Eerder Stokkie spicequote:
vind het echt een enge jongen met die kikkerogenquote:
Men ziet gewoon wat men wil zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt, was al uitgebreid uitgezocht, deze discussie was al eerder lang gekomen. Was ook een welles nietus gedoe
De komo's waren opquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi allemaal ik val net binnen, vraag me af waarom Laura als enige zo'n rare Bunga Bunga broek aan heeft en niet iets sexies. Weet iemand dat?
Ik zit hier meer verbijsterd te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef marjolleke het volgende:
Oh mijn god, het is echt de week van de angst...voor ons dan.
Dit is voor ons anders best eng om naar te kijken hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef meneertje1972 het volgende:
@ REDACTIE: noem het niet het de week van de angst als je 's middags Oud Hollandse zakloopopdrachtjes laat doen en 's avonds een foute party organiseert.
Nou...persoonlijk vind ik deze beelden best traumatisch...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef meneertje1972 het volgende:
@ REDACTIE: noem het niet het de week van de angst als je 's middags Oud Hollandse zakloopopdrachtjes laat doen en 's avonds een foute party organiseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |