ja kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok er op dat ze haar "girl" bedoelt in het clipje en dus niet kan zien wat ze moet doen?
Knap toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, mijn vriendin is mr. en drs.. doe dat maar eens na!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Heerlijk dat zweetharses hier niet meer bij is, die dacht meteen dat ie kon doorbreken met een boyband, uiteraard lafjes met een spijkerbroek onder een indianenpak...
Nee, gewoon hard lerenquote:
Wat leuk, kan ze fiscalist of notaris worden ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joh, mijn vriendin is mr. en drs.. doe dat maar eens na!
Klopt, initiatief is haar vreemd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok er op dat ze haar "girl" bedoelt in het clipje en dus niet kan zien wat ze moet doen?
nee "gewoon" advocatequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:11 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat leuk, kan ze fiscalist of notaris worden ofzo?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik had voor dit nummer gekozen, met Maik in de hoofdrol (met Mo)
13 jaar en meester in de rechten..... Wow, echt respect!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar ze is wel al Meester in de rechten, doe dat maar eens na.
Steekt er echt een kop boven uit hèquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
Laura is echt ziek groot in vergelijking met dwergjes Jo en Mo.
whahaha kheb nog nooit zoon slecht plaatje gemaakt man ! ik schaam me dood nuquote:
Ze heeft anders een dikke kont hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Laura is dadelijk weer de stijve hark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |