en co2 neutraalquote:
matige foto...zeker een Nokia 6303 classicquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boom, ArTiC, ArTiC, boom.
EXIF-kijkert.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
matige foto...zeker een Nokia 6303 classic
gaat automatischquote:
Ik moet van boom zeggen dat 'ie het niet erg vindt en dat 'ie graag vrienden blijft.quote:
als je met 1 elleboog uit het raam hangt in de autoquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
Kan je slechts een koude elleboog hebben?
Nee vanaf vanochtend tot nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je met 1 elleboog uit het raam hangt in de auto
apartquote:
doe eens een gok...quote:
Alphen ad Rijn ja, wat een klootzak en onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef -Engel- het volgende:
Kuch.... wat ben ik blij dat ik vandaag gewoon in regio A'foort heb gewinkeld....
Hebben jullie het al meegekregen?
Niet te bevatten inderdaad...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef xFriendx het volgende:
Alphen ad Rijn ja, wat een klootzak en onbegrijpelijk.
Hai lekker ding!quote:
Rustig en heerlijk! Morgen weer!quote:
Morgen beter nog zelfs is de voorspelling.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
Fijn! Morgen ook mooi weer dan? Heb het weerbericht niet bekeken.
Ja, heel de dag met Peuter in de speeltuin geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen beter nog zelfs is de voorspelling.
Heb jij nog wat gemaakt van je dag?
Heeft het een positief effect gehad op je humeur?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Ja, heel de dag met Peuter in de speeltuin geweest.
Absoluut!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het een positief effect gehad op je humeur?
Goed zo!quote:
Hoi Miss Zuurkool (dat blijft viezig klinkenquote:
Ja ik al tijden geen tostiquote:
Ja nou, dan is die naam ook niet echt relevant meer.quote:
Nee! Maar hij klinkt nu al geweldig!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Miss, heb jij toevallig de Airbrush Concealer van Clinique?
Zo zo..quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Ik wil voor 23.30 in bed liggen. Onderdeel van mijn Nieuwe Leven.
Ik wil weten of het iets is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zo..
Maar waarom vroeg je me dat nou net?
Ah.. Nee geen idee, ik kan Clinique toch heul niet betalenquote:
ik zet er geen punt achterquote:
Mag ik vragen wat dat precies is, je Nieuwe Leven?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Dan steel je het toch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah.. Nee geen idee, ik kan Clinique toch heul niet betalen
quote:
Op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat precies is, je Nieuwe Leven?
ik zal ff editten danquote:
Frietquote:
Dondert me niet hoe je het noemt, ik wil het!quote:
quote:
quote:
en daarna zeiken dat je een pens hebt zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dondert me niet hoe je het noemt, ik wil het!
Ondertussenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en daarna zeiken dat je een pens hebt zeker?
Ja jee, wat moet ik zeggen. Ik ben 'emotioneel destructief' en ga vanaf nu beter voor mezelf zorgen. Goed slapen en goed eten is wel de basis. Snapt-u?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Enige motivatie. Doet wat met je. Jeweets.
woman!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef SockPants het volgende:
zo, een vers topic, laat ik me eens aanmelden?
Welkom. Contributie mag je betalen bij MissB.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef SockPants het volgende:
zo, een vers topic, laat ik me eens aanmelden?
quote:
Klinkt goed....quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja jee, wat moet ik zeggen. Ik ben 'emotioneel destructief' en ga vanaf nu beter voor mezelf zorgen. Goed slapen en goed eten is wel de basis. Snapt-u?
krijg mij ook eens zover?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja jee, wat moet ik zeggen. Ik ben 'emotioneel destructief' en ga vanaf nu beter voor mezelf zorgen. Goed slapen en goed eten is wel de basis. Snapt-u?
In dat geval; een gezonde geest in een gezond lichaam. Weet niet wat er aan de hand is, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte toe. Do not destruct yourselfquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
*verlegen kijkt*quote:
Komt wel goed!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval; een gezonde geest in een gezond lichaam. Weet niet wat er aan de hand is, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte toe. Do not destruct yourself
Uiteraard!quote:
Hoiquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja doe dat...
Stel je even voor en...
Hoi
kom ik weer goed wegquote:
Ja!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef -Engel- het volgende:
L-E... je werkt toch in de verpleging?
Heb je ooit gehoord van een koude elleboog?
Hoi Jeroen, hoe oud ben je en waarom lig je nog niet in bed?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef SockPants het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben Jeroen, en heb niks te doen verveel me.
Hi Jeroen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef SockPants het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben Jeroen, en heb niks te doen verveel me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb veel te verliezen qua imago bij jequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Jeroen...
En dan is de vraag: Ben je single? welke leeftijdscategorie val je onder <25, >25 of 40+?
Regio?Juuist, natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inderdaad single. Ben 20, dus jongggggg en woon in Eindhoven.
Bla bla bla bla bla.
Een elleboog die koud aanvoelt....quote:
Dat kan ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb veel te verliezen qua imago bij je
zeg het danquote:
Oh, ik dacht dat het een bestaande term was, de 'koude elleboog'.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een elleboog die koud aanvoelt....
hmm bedenk me net dat het waarschijnlijk iets RSI-achtigs kan zijn....
mooi...quote:
In de buurt van -Engeltje- ontstaan die termen van zelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
Oh, ik dacht dat het een bestaande term was, de 'koude elleboog'.
oke.... naja mocht het maandag nog zo zijn dan kan ik altijd nog de HA bellen.quote:Nou, dat kan toch gewoon? Als ik nu voel heb ik ook een elleboog die duidelijk warmer aanvoelt dan de ander.
Heb je, los van dat het koud aanvoelt, er last van?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.... naja mocht het maandag nog zo zijn dan kan ik altijd nog de HA bellen.
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je, los van dat het koud aanvoelt, er last van?
zo puur als operaquote:
je nieuwe leven!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond! Ik wil het nieuws nog volgen! Ik heb dorst! Leave me be!
Maar als je wil blijven dan blijf ik ook nog ff wakkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Ja, post dan niet hier, heujquote:
Ik weet wat ik zei.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
Maar als je wil blijven dan blijf ik ook nog ff wakker
Beter voor haar van wel. Om 11 uur op bed liggen, tsk....quote:
Half twaalf. Vind ik heel laat hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter voor haar van wel. Om 11 uur op bed liggen, tsk....
Wat een welkomquote:
Was leukquote:
Het heeft wel iets schattigs.quote:
Ja, je eigen last bij anderen leggen, noem ik dat. Ga slapen of niet. Do, or do not. There is no try. There is bitching, but that´s a waist of time.quote:
Als ik moet werken is half 12 voor mij eigenlijk ook te laatquote:
ik ben ook lief...somsquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zei.
Wat gezellig! En lief.
PM me eens de details!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was leukFijn
Heerlijk gewandeld, lekker gegeten. Fijne dag
Doe eens lief zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je eigen last bij anderen leggen, noem ik dat. Ga slapen of niet. Do, or do not. There is no try. There is bitching, but that´s a waiste of time.
idem hier maar ik denk altijd dat ik best nog wel een uur (of 2) op kan blijvenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik moet werken is half 12 voor mij eigenlijk ook te laat
Je lijkt wel een wijf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je eigen last bij anderen leggen, noem ik dat. Ga slapen of niet. Do, or do not. There is no try. There is bitching, but that´s a waist of time.
a waist of time?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je eigen last bij anderen leggen, noem ik dat. Ga slapen of niet. Do, or do not. There is no try. There is bitching, but that´s a waist of time.
Ik heb er de kracht niet meer voorquote:
Samequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idem hier maar ik denk altijd dat ik best nog wel een uur (of 2) op kan blijven
En laten we niet vergeten dat ik een natuurlijke wekker heb waardoor ik nooit kan uitslapen. Speelt ook mee.quote:
klinkt geilquote:
Als dat zo is, heb je rare referentiekaders. Of ik. Hmm, dat laatste klinkt logischquote:
Rub it in, will you?quote:
Ik heb rare kaders. Maar toch hou ik van ze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo is, heb je rare referentiekaders. Of ik. Hmm, dat laatste klinkt logisch
You're most welcomequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb rare kaders. Maar toch hou ik van ze.
je hebt vorig weekend toen je zo dronken was 10 foto's naar mij gestuurdquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
Godver, volgens mijn specificatie heb ik geinternet via mijn foon én 10 MMS-berichten verstuurd. Dat is helemaal niet waar!
Nope, dat is lichtelijk abnormaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Yuki het volgende:
Kwart voor 12. Mijn buurman loopt tegen de voordeur te schoppen en komt al roepend binnen.
Ligt het aan mij, of past dat gedrag niet bij dit tijdstip?
You wish.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt vorig weekend toen je zo dronken was 10 foto's naar mij gestuurd
Ben je naar Helmond verhuisd vandaag?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Yuki het volgende:
Kwart voor 12. Mijn buurman loopt tegen de voordeur te schoppen en komt al roepend binnen.
Dat dacht ik alquote:
oh...dan was het toch een droomquote:
Welkom in Utrecht!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Yuki het volgende:
En ik altijd maar zachtjes doen als ik na 10 uur thuis komquote:
Niet eensquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat het aan mijn buurman ligt. En die is Grunningerquote:
RZ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het aan mijn buurman ligt. En die is Grunninger
En bijzonder vreemd, ook.
onderkofferquote:
Die komt uit Drenthe.quote:
Hij is tofquote:
RZ is ten einde. Hij heeft wel een nieuwe kloonquote:
Wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
RTL Nieuws laat gewoon een foto zien van die Tristan. Dat vind ik raar en onnodig.
Drenthe, Groningen, Friesland...1 pot natquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die komt uit Drenthe.
[..]
Hij is tof
[..]
RZ is ten einde. Hij heeft wel een nieuwe kloon
En een relatie, zag ik op facebook
Tof voor m
Het schroefdraad van mijn potje is stukquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Barbusse het volgende:
Kijk nou, tuurlijk heeft ieder potje z´n dekseltje
Ik wil Guus ook wel 'es live zienquote:Op zondag 10 april 2011 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Drenthe, Groningen, Friesland...1 pot nat
Mooi voor hem...vlug trouwen, 6 kinderen krijgen en niet meer klagen.
Vooral live is ons Guus kei tof
Moet er toch weer eens heen ben ik bang
Fappen totdat je erbij neer valt danquote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het schroefdraad van mijn potje is stuk
quote:Op zondag 10 april 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
[Upd] Doden bij schietpartij Alphen
De dader van dit drama.
De laatste keer dat ik hem live zag is echt al 10 jaar terug ofzo...of misschien wel iets langer. Toen stond ie nog gewoon op aanraakafstand voor 300 man te spelenquote:Op zondag 10 april 2011 00:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil Guus ook wel 'es live zien
Laatste jaren vind ik hem echt leuk
je wist dit nog niet?quote:
of tot het potje vol isquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fappen totdat je erbij neer valt dan
Nope...quote:
ik neem wel aan dat ie nog nederlandse nieuwssites bekijkt zoals nu.nl ofzoquote:
Assumption.quote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik neem wel aan dat ie nog nederlandse nieuwssites bekijkt zoals nu.nl ofzo
of de frontpage hier
Doe ik wel, maar niet dagelijksquote:
the mother of all fuckupsquote:
ik nu ook de foto van die knakker..ziet er veel te vriendelijk uit voor zoiets...zo zie je maar.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Ik zie nu pas de verhalen van de mensen die erbij waren. Verschrikkelijk.
"Hij leek zo gewoon".quote:Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik nu ook de foto van die knakker..ziet er veel te vriendelijk uit voor zoiets...zo zie je maar.
ik zei gatverdamme hardop op de gerard ekdom manier...hoe sneuquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zei gatverdamme hardop op de gerard ekdom manier...hoe sneu
welterusten piratenmeisjequote:
Raad eens wat ik aan had staan op weg naar huis?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef ArTiC het volgende:
ik zou eigenlijk ook moeten slapen maar ik zit weer volop in mijn muziekcollectie
dat gaat nog wel ff duren vrees ik
Moeten slapen om 12.15 op zaterdag?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef ArTiC het volgende:
ik zou eigenlijk ook moeten slapen maar ik zit weer volop in mijn muziekcollectie
dat gaat nog wel ff duren vrees ik
iets van Johann Sebastian?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Raad eens wat ik aan had staan op weg naar huis?
nieuw kapsel?quote:
J of M?quote:
quote:
zo blijven we de hele nacht bezigquote:
quote:
jij wintquote:
ik citeer iemand eerder vanavond:quote:
Klinkt als iets dat ik gezegd zou kunnen hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik citeer iemand eerder vanavond:
Quitter
oh?quote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat ik gezegd zou kunnen hebben
Kei, want ik duik nu mijn bedje inquote:
Ik hoop niks, ik weet ook niet precies wat er gebeurd is. Ik krijg een berichtje dat een maat door de politie is afgevoerd naar het ziekenhuis.quote:
What the hellquote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop niks, ik weet ook niet precies wat er gebeurd is. Ik krijg een berichtje dat een maat door de politie is afgevoerd naar het ziekenhuis.
Geen idee what happenend. Ik probeer al een uur zijn vriendin en de mensen die mee waren te bereiken. Ik maak me vooral zorgen over haar, want zij stuurde de sms. Maar niemand niemand neemt op. Ik heb een taxi gebeld om naar het ziekenhuis te gaan.quote:
Ik zou eerst even naar het ziekenhuis gaan. Geen mensen inlichten als je nog niets weet.quote:Op zondag 10 april 2011 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee what happenend. Ik probeer al een uur zijn vriendin en de mensen die mee waren te bereiken. Ik maak me vooral zorgen over haar, want zij stuurde de sms. Maar niemand niemand neemt op. Ik heb een taxi gebeld om naar het ziekenhuis te gaan.
Ben ik dom als ik zijn ouders probeer te bellen? Veroorzaak ik geen paniek?
Sterktequote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef Barbusse het volgende:
En met "haar" bedoel ik zijn vriendin btw. Damn, dit zuigt. Ik ben er weg van, ik moet weten wat gebeurd is.
Maat van me was wezen uit eten en stappen met een aantal mensen. Opeens geeft ´ie bloed op. Politieauto stond vlakbij, en zijn vriendin weet hen over te halen hem naar het ziekenhuis te brengen. Blijkt dat hij - jawel, echt! - een stuk glas vast heeft zitten in zijn keel.quote:Op zondag 10 april 2011 09:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Do tell, heb een beetje terug gelezen... en je begrijpt.. nieuwsgierig.
Nou ja, hij leeft nog!quote:Op zondag 10 april 2011 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maat van me was wezen uit eten en stappen met een aantal mensen. Opeens geeft ´ie bloed op. Politieauto stond vlakbij, en zijn vriendin weet hen over te halen hem naar het ziekenhuis te brengen. Blijkt dat hij - jawel, echt! - een stuk glas vast heeft zitten in zijn keel.Gelukkig was het niet zoveel moeite om het te verwijderen.
Echt, hoe krijg je dat voor elkaar?
Ja, hij mag vandaag alweer naar huis zelfs.quote:Op zondag 10 april 2011 09:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, hij leeft nog!maar idd.. hoe krijg je dat voor elkaar...
Als het in het eten heeft gezeten, is dat niet zo moeilijk. Tjee, wat een avondquote:Op zondag 10 april 2011 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maat van me was wezen uit eten en stappen met een aantal mensen. Opeens geeft ´ie bloed op. Politieauto stond vlakbij, en zijn vriendin weet hen over te halen hem naar het ziekenhuis te brengen. Blijkt dat hij - jawel, echt! - een stuk glas vast heeft zitten in zijn keel.Gelukkig was het niet zoveel moeite om het te verwijderen.
Echt, hoe krijg je dat voor elkaar?
Jouw cholesterol.quote:Op zondag 10 april 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
Lekker weer hè! Ik ga zo maar eens lekker een biertje nemen nadat ik heb ontbeten met döner.
Ook picknickenquote:
Ik moet eigenlijk schoonmaken.... maar op dit moment ben ik kraanvogels aan het vouwen (Gewoon omdat dat kanquote:
Ojaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2011 11:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OjaWat voor salade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees gezegendquote:Op zondag 10 april 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 48 keer op jouw fobo geklikt, ik vergeet steeds dat er geen foto staat.
Dat is toch mooi...quote:Op zondag 10 april 2011 11:44 schreef Nairua het volgende:
Ik date eigenlijk amper tegenwoordig. Laatste date was wel tof maar haar gevoel was niet wat het moest zijn oid. Maar twee weken later nam ze toch weer contact op en wil ze deze week weer afspreken. <3
Afwachten... Probleem is dat ik helemaal weg van haar ben en ik echt constant op mezelf aan het letten ben dat ik niet té veel sms, niet té lief doe, etc.quote:
Lastig, verliefdheid waar je niet compleet aan toe mag/kan geven. Wanneer zie je haar weer?quote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef Nairua het volgende:
[..]
Afwachten... Probleem is dat ik helemaal weg van haar ben en ik echt constant op mezelf aan het letten ben dat ik niet té veel sms, niet té lief doe, etc.
En ondertussen doet mijn buik weer raar sinds we weer contact hebben.
Ergens volgende week, ze ging nog iets laten weten. Ik wil me gewoon niet opdringen. Kutte is dat ik nooit echt verliefd ben geweest, vorige relaties hadden altijd een rationeel tintje. Deze totaal niet.quote:Op zondag 10 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
Lastig, verliefdheid waar je niet compleet aan toe mag/kan geven. Wanneer zie je haar weer?
Dan kan je daardoor extra kwetsbaar zijn (maar ja ik ben altijd kwetsbaar)quote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ergens volgende week, ze ging nog iets laten weten. Ik wil me gewoon niet opdringen. Kutte is dat ik nooit echt verliefd ben geweest, vorige relaties hadden altijd een rationeel tintje. Deze totaal niet.
Toeval denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 11:34 schreef -Engel- het volgende:
Het lijkt mij ook tof om de draak te kunnen vouwen, maar ik werd een beetje akelig van al die hulplijntjes.... en ik volg sommige termen niet.....
maar goed....
jullie gaan dus met het hele zooitje picknicken?
Of is dat toeval
Mja. Eerst zei ze dus dat haar gevoel niet was wat het moet zijn en nu zegt ze dat ze die avond 'overdonderd' was en dat ze nu steeds 'naar mijn profieltje gezogen wordt'.quote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef -Engel- het volgende:
Naja... als het wederzijds is dan is dat toch prima... je hoeft niet gelijk alles te willen en te doen....
Het wordt rotter als je denkt dat het wat wordt en het blijkt niet wederzijds te zijn...
Als je het altijd bent, kun je er dan niet op den duur makkelijker mee omgaan?quote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef -Engel- het volgende:
Dan kan je daardoor extra kwetsbaar zijn (maar ja ik ben altijd kwetsbaar)
quote:Op zondag 10 april 2011 11:57 schreef Nairua het volgende:
Mja. Eerst zei ze dus dat haar gevoel niet was wat het moet zijn en nu zegt ze dat ze die avond 'overdonderd' was en dat ze nu steeds 'naar mijn profieltje gezogen wordt'.
quote:Ben benieuwd hoe het afloopt. En me inhouden gaat wel, het is gewoon lastig. Ze zei dan volgende week en elke keer als ik in de buurt van haar woonplaats ben en de zon schijnt heb ik de neiging te sms'en om een terrasje te doen. Of vandaag, ga vanmiddag naar een auto meeting en ik overwoog zelfs haar mee te vragen.
Zucht...
quote:
Als alles in balans is wel, maar soms zijn mijn verwachtingen hoger en dus de teleurstelling groter als die niet kloppen... dat doet altijd pijn...quote:Op zondag 10 april 2011 11:59 schreef Nairua het volgende:
Als je het altijd bent, kun je er dan niet op den duur makkelijker mee omgaan?
En dan van een vriendin horen, "je hebt je uiterlijk niet mee, maar je bent toch best wel een leuke gast."quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Jups. Verkeerde knopje enzo. Je kent het wel.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Hmmm... dan heb ik concurrentie.
Oh idd, dat helptquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
En dan van een vriendin horen, "je hebt je uiterlijk niet mee, maar je bent toch best wel een leuke gast."
Yeah, thanks
Ook lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
En dan van een vriendin horen, "je hebt je uiterlijk niet mee, maar je bent toch best wel een leuke gast."
Yeah, thanks
Volgens mij totaal niet. Dat weet ik ook wel, maar het erge is dat mijn verstand me in de steek laat.quote:Op zondag 10 april 2011 12:00 schreef -Engel- het volgende:niet haar naar een automeeting vragen tenzij zij ook echt een autogek is
Ergens netjes willen afwachten peins ik...quote:waarom sms je haar niet dat je 'n keer op een terrasje wil gaan zitten.... kost geen uren en je kan ook gewoon ff met je gezicht in de zon gaan zitten.
Auw.quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb wel eens gehoord: "Je bent niet heel mooi ofzo, maar je lacht wel lief, dat is ook wat waard."
tssssquote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb wel eens gehoord: "Je bent niet heel mooi ofzo, maar je lacht wel lief, dat is ook wat waard."
*kras
Bedoelde hij 'knap' of 'mooi'? Ik vind dat echt twee verschillende dingen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
Serieus? (En die heb je toen toch hopelijk wel naar de opticien verwezen of niet dan)quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
*kras
Het was een vrouw. Geen idee wat ze bedoelde, ik was alweer aan het janken.quote:Op zondag 10 april 2011 12:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Bedoelde hij 'knap' of 'mooi'? Ik vind dat echt twee verschillende dingen.
Alles rationeel bekijken, is ook niet nodig.... maar als ze niet van auto's houdt, is dit gewoon niet handig.quote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef Nairua het volgende:
Volgens mij totaal niet. Dat weet ik ook wel, maar het erge is dat mijn verstand me in de steek laat.
Uhm... tsja... ik ben miss ongeduld en vrij direct dus... dat moet je niet aan mij vragen (ik krijg altijd de zenuwen van mensen die niet kunnen besluiten en nadien dat besluit dan weer terugnemen omdat ze het niet durvenquote:Ergens netjes willen afwachten peins ik...
Have fun en dat laatste doe ik nietquote:Op zondag 10 april 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
Buiten spelen, bel me maar voor de ins en outs moppies!
quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
lastig zonder nummer.quote:Op zondag 10 april 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
Buiten spelen, bel me maar voor de ins en outs moppies!
Suggestie:quote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lastig zonder nummer.
Nu twijfel ik tussen,
en
als afsluiter
ik ben er niet bij, dus kan het niet tof zijn. Sorry.quote:
Oh, laat dan maarquote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben er niet bij, dus kan het niet tof zijn. Sorry.
ja, maak de keuze nog moeilijkerquote:
Als je zo graag wil, suggereer dan een tijd en locatie.quote:
Ik wil gewoon weten hoe en watquote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Als je zo graag wil, suggereer dan een tijd en locatie.
Lepelenburg?
Antwerpen?quote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Als je zo graag wil, suggereer dan een tijd en locatie.
Lepelenburg, 14:00?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |