en co2 neutraalquote:
matige foto...zeker een Nokia 6303 classicquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boom, ArTiC, ArTiC, boom.
EXIF-kijkert.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
matige foto...zeker een Nokia 6303 classic
gaat automatischquote:
Ik moet van boom zeggen dat 'ie het niet erg vindt en dat 'ie graag vrienden blijft.quote:
als je met 1 elleboog uit het raam hangt in de autoquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
Kan je slechts een koude elleboog hebben?
Nee vanaf vanochtend tot nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je met 1 elleboog uit het raam hangt in de auto
apartquote:
doe eens een gok...quote:
Alphen ad Rijn ja, wat een klootzak en onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef -Engel- het volgende:
Kuch.... wat ben ik blij dat ik vandaag gewoon in regio A'foort heb gewinkeld....
Hebben jullie het al meegekregen?
Niet te bevatten inderdaad...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef xFriendx het volgende:
Alphen ad Rijn ja, wat een klootzak en onbegrijpelijk.
Hai lekker ding!quote:
Rustig en heerlijk! Morgen weer!quote:
Morgen beter nog zelfs is de voorspelling.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
Fijn! Morgen ook mooi weer dan? Heb het weerbericht niet bekeken.
Ja, heel de dag met Peuter in de speeltuin geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen beter nog zelfs is de voorspelling.
Heb jij nog wat gemaakt van je dag?
Heeft het een positief effect gehad op je humeur?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
Ja, heel de dag met Peuter in de speeltuin geweest.
Absoluut!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het een positief effect gehad op je humeur?
Goed zo!quote:
Hoi Miss Zuurkool (dat blijft viezig klinkenquote:
Ja ik al tijden geen tostiquote:
Ja nou, dan is die naam ook niet echt relevant meer.quote:
Nee! Maar hij klinkt nu al geweldig!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
Miss, heb jij toevallig de Airbrush Concealer van Clinique?
Zo zo..quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Ik wil voor 23.30 in bed liggen. Onderdeel van mijn Nieuwe Leven.
Ik wil weten of het iets is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zo..
Maar waarom vroeg je me dat nou net?
Ah.. Nee geen idee, ik kan Clinique toch heul niet betalenquote:
ik zet er geen punt achterquote:
Mag ik vragen wat dat precies is, je Nieuwe Leven?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Ik wil voor 23.30 in bed liggen. Onderdeel van mijn Nieuwe Leven.
Dan steel je het toch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah.. Nee geen idee, ik kan Clinique toch heul niet betalen
quote:
Op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat precies is, je Nieuwe Leven?
ik zal ff editten danquote:
Frietquote:
Dondert me niet hoe je het noemt, ik wil het!quote:
quote:
quote:
en daarna zeiken dat je een pens hebt zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dondert me niet hoe je het noemt, ik wil het!
Ondertussenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en daarna zeiken dat je een pens hebt zeker?
Ja jee, wat moet ik zeggen. Ik ben 'emotioneel destructief' en ga vanaf nu beter voor mezelf zorgen. Goed slapen en goed eten is wel de basis. Snapt-u?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Enige motivatie. Doet wat met je. Jeweets.
woman!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef SockPants het volgende:
zo, een vers topic, laat ik me eens aanmelden?
Welkom. Contributie mag je betalen bij MissB.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef SockPants het volgende:
zo, een vers topic, laat ik me eens aanmelden?
quote:
Klinkt goed....quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja jee, wat moet ik zeggen. Ik ben 'emotioneel destructief' en ga vanaf nu beter voor mezelf zorgen. Goed slapen en goed eten is wel de basis. Snapt-u?
krijg mij ook eens zover?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja jee, wat moet ik zeggen. Ik ben 'emotioneel destructief' en ga vanaf nu beter voor mezelf zorgen. Goed slapen en goed eten is wel de basis. Snapt-u?
In dat geval; een gezonde geest in een gezond lichaam. Weet niet wat er aan de hand is, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte toe. Do not destruct yourselfquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
*verlegen kijkt*quote:
Komt wel goed!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval; een gezonde geest in een gezond lichaam. Weet niet wat er aan de hand is, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte toe. Do not destruct yourself
Uiteraard!quote:
Hoiquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja doe dat...
Stel je even voor en...
Hoi
kom ik weer goed wegquote:
Ja!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef -Engel- het volgende:
L-E... je werkt toch in de verpleging?
Heb je ooit gehoord van een koude elleboog?
Hoi Jeroen, hoe oud ben je en waarom lig je nog niet in bed?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef SockPants het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben Jeroen, en heb niks te doen verveel me.
Hi Jeroen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef SockPants het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben Jeroen, en heb niks te doen verveel me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb veel te verliezen qua imago bij jequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Jeroen...
En dan is de vraag: Ben je single? welke leeftijdscategorie val je onder <25, >25 of 40+?
Regio?Juuist, natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inderdaad single. Ben 20, dus jongggggg en woon in Eindhoven.
Bla bla bla bla bla.
Een elleboog die koud aanvoelt....quote:
Dat kan ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb veel te verliezen qua imago bij je
zeg het danquote:
Oh, ik dacht dat het een bestaande term was, de 'koude elleboog'.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een elleboog die koud aanvoelt....
hmm bedenk me net dat het waarschijnlijk iets RSI-achtigs kan zijn....
mooi...quote:
In de buurt van -Engeltje- ontstaan die termen van zelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
Oh, ik dacht dat het een bestaande term was, de 'koude elleboog'.
oke.... naja mocht het maandag nog zo zijn dan kan ik altijd nog de HA bellen.quote:Nou, dat kan toch gewoon? Als ik nu voel heb ik ook een elleboog die duidelijk warmer aanvoelt dan de ander.
Heb je, los van dat het koud aanvoelt, er last van?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke.... naja mocht het maandag nog zo zijn dan kan ik altijd nog de HA bellen.
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je, los van dat het koud aanvoelt, er last van?
zo puur als operaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |