Ze hebben zelfs een golf zenderquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:58 schreef Nober het volgende:
Gaan ze nu golfen bij Sport1? Ze gingen laatst al van een live tennisfinale naar een voetbalwedstrijd, dus ik acht ze in alle staten!
Dat is zo, maar ze hebben deze wedstrijd geprogrammeerd staan dus moeten ze het wel uitzenden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Neem een abonnement, heb je dat probleem niet..
Messi moest het allemaal even verwerken, is toch wel wat.. een legendarische goal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Nober het volgende:
Wauw, Messi's eerste goal na dat wippertje tegen Arsenal?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi moest het allemaal even verwerken, is toch wel wat.. een legendarische goal.
Hij heeft in de tussentijd wel wat assists gemaakt, maar het is Messi's 3de goal in La Liga via een penalty (Ronaldo staat op 6 penaltydoelpunten).quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi moest het allemaal even verwerken, is toch wel wat.. een legendarische goal.
Volgens mij bedoelde die Ronaldo die nog steeds recordhouder is bij Barca met 47quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef Nober het volgende:
Ik wist helemaal niet dat 47 doelpunten in één seizoen het record was, wellicht in het hedendaagse voetbal?
Nee hij zei dat het record 47 is in één seizoen en dat is in handen van Messi...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde die Ronaldo die nog steeds recordhouder is bij Barca met 47
Jij bent echt een treurig figuur. Waarom post je hier nog?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde die Ronaldo die nog steeds recordhouder is bij Barca met 47
Ik zeg gewoon normaal iets, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een treurig figuur. Waarom post je hier nog?
Ja ze delen het.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee hij zei dat het record 47 is in één seizoen en dat is in handen van Messi...
Gewikipediaat, Ronaldo deed dat destijds in 49 wedstrijden, Messi in 53. Maar er is niemand met meer dan 47 doelpunten geweest in één seizoen??quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gooi Ibi er nou maar in als je wilt winnen...
Geen idee, bij Barcelona in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewikipediaat, Ronaldo deed dat destijds in 49 wedstrijden, Messi in 53. Maar er is niemand met meer dan 47 doelpunten geweest in één seizoen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |