sexy hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd je al de hele dag in de gaten.
Zeker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ben net begonnen met de serie spartacus. Wat een vette serie.
Ik kom zometeen wel ff.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
heb ik homefront.
speelt er niemand meer van fok.
Ik vind het goed dat zulke dingen zo snel mogelijk geridiculiseerd worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Tauchmeister het volgende:
https://twitter.com/sshurandy_/status/56742089555324929#
Klapjosti
Net of hij die film na speelde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Dat komt vast door al die games die hij speelde
quote:
Dan ben je ook echt een mongoolquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oi_weer_%282%29.html
bozz ligt in het ziekenhuis.
Denk gewoon alsof er een horde kutkabouters op je af komt lopen. Lukt het dan wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef tliciouz het volgende:
Ja jongens ik zou het nooit doen.Kom op ik durf geen eens een geweer vast te houden. Maar toen ik die film zag ging ik er wel over na denken.
Had de berichten net verwijderd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Denk gewoon alsof er een horde kutkabouters op je af komt lopen. Lukt het dan wel?
[/zelfspot]
Gewoon niet antwoorden op m'n leuke/matige garp.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had de berichten net verwijderd.had het allemaal iets verkeerd geformuleerd.
Vind je het gek als je hipfired zonder steady aim, dan raak je altijd de vreemdste dingen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef tliciouz het volgende:
Maar hij heeft gewoon ook kleine kindjes geraakt lees ik net, zit nu op een forum te lezen van Alphen zelf, mensen die er bij waren enz. Behoorlijk heftig.
In soviet russia, people kill guns!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef KoningStoma het volgende:
People don't kill guns. People gun kills.
Geloof me alles wat ik vast heb of bestuur is eng.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef Bozz187 het volgende:
iig tliz een wapen vast houden en schieten is niet eng hoor
konijnen schieten is net als blikjes schieten hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me alles wat ik vast heb of bestuur is eng.op de fiets ben ik al een gevaar voor andere.
Ik zou het misschien wel durven, maar dan gericht op blikjes etc.![]()
Ahw geen nijntjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
konijnen schieten is net als blikjes schieten hoor
quote:"De dader was geïnspireerd door de missie "No Russian" in MW2"
en zoals stoma al zei geinspireerd door....quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Lol. Blijkbaar is er net dit gezegd ergens in het nieuws. Donder toch eens op met die bullshit.
[..]
amenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik bedoel het sarcastisch. Mensen die dat erbij halen moeten gewoon even een bitchslap krijgen.
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef KoningStoma het volgende:
Als je dit luistert als je moe bent dan ga je zo van hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef KoningStoma het volgende:
Als je dit luistert als je moe bent dan ga je zo van hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik heb weer eens iets gemist geloof ik.quote:
Vanwaar deze trieste opmerking, ontzettende badboy die je d'r bent?quote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef Parvus het volgende:
kutkabouter ik hoop dat jij kanker krijgt.
Sander wat is dit nou manquote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef Parvus het volgende:
jullie fucking moeder heeft 3 tepels. Krijg kanker.
Fappen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
Boz, zeg eens wat moet ik doen op deze zondagmiddag? Verveel me.
I know.quote:
Op zondag is er weinig zinnigs te doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Nee heb geen zin om een terras te pakken, wil iets zinnigs doen.
Yeah i know.quote:Op zondag 10 april 2011 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op zondag is er weinig zinnigs te doen
Ik pak de trein en kom ook wanneer ik klaar ben met leren.quote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef Michhas het volgende:
Bozz en ik gaan zo terrasje pakken, dat staat vast
Woman, go clean the house!quote:Op zondag 10 april 2011 13:06 schreef tliciouz het volgende:
maak een filmpje en verkoop die op het internetquote:Op zondag 10 april 2011 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Zorg eerst maar eens dat je een vriendin krijgt. Dan praten we verder.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je een vriendin krijgt. Dan praten we verder.
Ik weet niet of je serieus bent, maar als je vandaag van DB naar UT wil ben 1.5 uur bezigquote:Op zondag 10 april 2011 13:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik pak de trein en kom ook wanneer ik klaar ben met leren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Alphen__.html?p=28,1quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Tauchmeister het volgende:
https://twitter.com/sshurandy_/status/56742089555324929#
Klapjosti
Laat ik het zo zeggen, ik ben net begonnen met een tentamen voor dinsdag te leren.quote:Op zondag 10 april 2011 13:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent, maar als je vandaag van DB naar UT wil ben 1.5 uur bezig.
Hehehe, het blijft leuk om te zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je een vriendin krijgt. Dan praten we verder.
Ik ook geloof ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb weer eens iets gemist geloof ik.
Bazenquote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
Who gots the beer?
Bozz and michhas gots the beer!
lurken aan bitch hosselaarquote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb vrij weinig te melden dus ik blijf lekker lurken, yohooo
quote:
Vanavond bbq.quote:Op zondag 10 april 2011 15:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke kijk je? Blood and Sand of Gods of the Arena?quote:Op zondag 10 april 2011 16:31 schreef kutkabouter het volgende:
Vandaag al 6 afleveringen spartacus gekeken. Soggen gaat weer lekker.
Blood and sand.quote:Op zondag 10 april 2011 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke kijk je? Blood and Sand of Gods of the Arena?
Onmogelijk voor mijquote:Op zondag 10 april 2011 16:55 schreef Frankii het volgende:
Volgende week terrasje in Den Bosch met ze alle?
Suits me. Wel op zaterdag dan. Vrijdag heb ik een date en afhankelijk van hoe die date verloopt daarna een feest.quote:Op zondag 10 april 2011 16:55 schreef Frankii het volgende:
Een feest bij jou in bed, of een feest met mensen en bier enzo.quote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Suits me. Wel op zaterdag dan. Vrijdag heb ik een date en afhankelijk van hoe die date verloopt daarna een feest.
Dat ligt er dus aan hoe die date gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 16:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een feest bij jou in bed, een feest met mensen en bier enzo.
Moest nog een 'of ' tussen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan hoe die date gaat.
Wij wouden gaan barbecueën maar zijn naar 2 supermarkten geweest en al het goede vlees was al weg.quote:
there is no bad meat!!quote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij wouden gaan barbecueën maar zijn naar 2 supermarkten geweest en al het goede vlees was al weg.
Den Bosch.quote:Op zondag 10 april 2011 16:55 schreef Frankii het volgende:
Wel voor de bbq. Was alleen nog maar een beetje gehakt etc.quote:
beschuit, ei, maggie erbij, make a ball. then bbq that shitquote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel voor de bbq. Was alleen nog maar een beetje gehakt etc.
Ik en kk wonen in Den Boschquote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Den Bosch.Daarvoor zou ik in Brabant gaan wonen.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja voor kk ga ik niet in Den Bosch wonen.
Ik heb nooit in DB gewoond, alleen geleefd.quote:
Voor Frankii toch wel?quote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja voor kk ga ik niet in Den Bosch wonen.
Bijna het hoogst haalbare goed voor een man!quote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef PierreTT het volgende:
Terras, Erdinger, barbecue, ik hou er van!
Wat ontbreekt er dan nog?quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bijna het hoogst haalbare goed voor een man!
Even thuis pizza eten, en dan weer doorquote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bijna het hoogst haalbare goed voor een man!
Dus omdat ns niet mee werkt is Den Bosch niet mooi?quote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef dreamzk het volgende:
Flikker toch allemaal op met je Den Bosch supermooi. Zit nu op station Den Bosch een poging te wagen om in Utrecht te komen. Blijkbaar zijn er werkzaamheden waardoor je niet naar utrecht kan komen dus ik moet flink omrijden. Dus als jullie nu allemaal even flink kunnen gaan spammen in dit topic, dan ben ik de hele reis ook weer tevreden
Komt er ook een lekker snel achter.quote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef dreamzk het volgende:
Flikker toch allemaal op met je Den Bosch supermooi. Zit nu op station Den Bosch een poging te wagen om in Utrecht te komen. Blijkbaar zijn er werkzaamheden waardoor je niet naar utrecht kan komen dus ik moet flink omrijden. Dus als jullie nu allemaal even flink kunnen gaan spammen in dit topic, dan ben ik de hele reis ook weer tevreden
Sigaren!quote:
Fuck you, gewoon Gauloises ouwequote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sigaren!
Edit: En tliciouz natuurlijk!
Marlboro!quote:
Haha ik hoef niet te werken #winningquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef tliciouz het volgende:
Whut, morgen 21 graden? Nice en hoef maar 2 uurtjes te werken.
Maar jij hebt school.quote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haha ik hoef niet te werken #winning
sigaren is voor wannebee rich kidsquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Marlboro!
Maar bij een goeie terras/bbq avond horen sigaren.
Dinsdag een tentamen en vrijdag een tentamen. Verder niks.quote:
Dan had je beter via breda en dan rotterdam kunnen gaan. Dan was je waarschijnlijk sneller geweest.quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef dreamzk het volgende:
Van Den Bosch naar Nijmegen, net Arnhem gepakt en rij zo ede-wageningen binnen. Ben nu al 2 uur bezigEn kutkabouter ik moest last minute werken dus had geen tijd om treinen te checken. En ook al had ik tijd om treinen te checken dan kan ik hier niets aan veranderen
Klinkt prima.quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef KneusTeun het volgende:
Zo weer thuis na een weekend vol paintball disaronno whiskey en bier!!!
Tering wat ben ik dood!
Tot 5 uur s'nachts zuipen om de volgende dag om 8 uur weer op het veld te trainengeslapen in een slaapzak op beton..
Maar al met al
Wij hebben geen balkonquote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klinkt prima.
Net met 2 huisgenoten een afgedankte hoekbank van zeker 4 meter binnengehaald. Die komt op het balkon. Als we het laatste stuk eraf zagen past het precies.
Wel m'n sport weer gehad voor vandaag, met z'n 3en zo'n bank de trap op sjouwen.
Dat zijn de leuke ervaringen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef KneusTeun het volgende:
Zo weer thuis na een weekend vol paintball disaronno whiskey en bier!!!
Tering wat ben ik dood!
Tot 5 uur s'nachts zuipen om de volgende dag om 8 uur weer op het veld te trainengeslapen in een slaapzak op beton..
Maar al met al
Achteraf welquote:
Morgen wordt het nog warmer.quote:Op zondag 10 april 2011 22:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achteraf welIk dacht dat ik rond 1 uur in die hitte bijna dood ging....
Bouwen dan.quote:
IB4 het grenade spam plaatje.quote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
Homefront is nog best te doen op de moeilijkste stand.
Niet zoals Cod World At War of Cod 4...
Hij is wel makkelijker dan MW2 en BO.quote:Op maandag 11 april 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
Homefront is nog best te doen op de moeilijkste stand.
Niet zoals Cod World At War of Cod 4...
quote:
Niet met mijquote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met wie moet ik nou gamen in de middag Michhas
Kloptquote:Op maandag 11 april 2011 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet met mij
Ach, je was er zelf ook amper afgelopen 2 weken toch?
True that.quote:Op maandag 11 april 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sigaretten zijn voor mensen die vroeger niet stoer konden zijn zonder aan zo'n stokkie te lebberen
Sorry.quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uitgerekend als ik weer aan het werk ben natuurlijk
Ik hoop het.quote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond nog mensen aan de Homefront?Ben weer eens een avondje beschikbaar
Kan wel.quote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond nog mensen aan de Homefront?Ben weer eens een avondje beschikbaar
whehehequote:
Ik extrapoleer alleen mijn ervaringen. Met Halo Reach was het ook zo. Eerst iedereen van "ja leuke spelletje jatoch", maar na 3 weken was het dood hier met dat spel.quote:
Dat is een goed idee.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of jullie gaan ook wat S&D knallen in MW2
Grote kans, maar fuck dat. Ik vind hem tof en blijf hem wel spelen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik extrapoleer alleen mijn ervaringen. Met Halo Reach was het ook zo. Eerst iedereen van "ja leuke spelletje jatoch", maar na 3 weken was het dood hier met dat spel.
Weekend was epic met MW2.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of jullie gaan ook wat S&D knallen in MW2
Mijn mooiste potje was een S&D met een pavelow en 11-0 vorige week, met jouquote:Op maandag 11 april 2011 09:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn mooiste potje was een S&D met 17-3 vannacht
MW2 is zo makkelijk vergeleken met BO met ieder geweer leg je iemand om met 3 kogelsquote:Op maandag 11 april 2011 10:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn mooiste potje was een S&D met een pavelow en 11-0 vorige week, met jou
Juist goed.quote:Op maandag 11 april 2011 10:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 is zo makkelijk vergeleken met BO met ieder geweer leg je iemand om met 3 kogels
Dat vind ik altijd zo'n onzin argumentquote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Juist goed.
Net alsof je in het echt ook een magazijn in iemand moet legen voordat ie dood is.
Laten we vooral geen games met vergelijken met de werkelijkheid, daar is geen beginnen aan, en helemaal met CoD games.quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Juist goed.
Net alsof je in het echt ook een magazijn in iemand moet legen voordat ie dood is.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin argument
quote:Op maandag 11 april 2011 10:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laten we vooral geen games met vergelijken met de werkelijkheid, daar is geen beginnen aan, en helemaal met CoD games.
quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin argument
Je kan ook overdrijven..quote:Op maandag 11 april 2011 10:17 schreef kutkabouter het volgende:
ZWEMBROEKWEER
wat zitten jullie te fokken?
Nee hoor, ik brandde net zowat weg op het balkon in m'n spijkerbroek.quote:
Tijgerprint tanga weer!quote:Op maandag 11 april 2011 10:17 schreef kutkabouter het volgende:
ZWEMBROEKWEER
wat zitten jullie te fokken?
quote:Op maandag 11 april 2011 10:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, ik heb mijn zwembroek ook aam
Ik straks 2 uurtjes, maar lig nu nog in bed film te kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef kutkabouter het volgende:
Maarre, wie is er allemaal aan het werk vandaag met dit heerlijke weer?
Herkenbaar.quote:
Je moet juist nu naar buiten gaan, nu is het echt perfect weer.quote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik straks 2 uurtjes, maar lig nu nog in bed film te kijken.
Weet ik maar het ligt zo lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Herkenbaar.
[..]
Je moet juist nu naar buiten gaan, nu is het echt perfect weer.
Wat zijn "de zomerfeesten" dan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:27 schreef Michhas het volgende:
Godver, ik kom er net achter dat ik de verkeerde weken van de zomervakantie heb vrij gevraagd
Zoals het er nu uitziet kan ik niet elke dag naar de zomerfeesten
Nijmeegse vierdaagsefeestenquote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat zijn "de zomerfeesten" dan?
aah gay boy!quote:Op maandag 11 april 2011 12:27 schreef Michhas het volgende:
Godver, ik kom er net achter dat ik de verkeerde weken van de zomervakantie heb vrij gevraagd
Zoals het er nu uitziet kan ik niet elke dag naar de zomerfeesten
Anders geef jij mij een paar dagen van tevoren gewoon een tik op mijn knie, meld ik me ziek en gaan we gewoon feesten met mij in een rolstoel YEAH!quote:
Is dat alleen voor locals of niet?quote:
Nee niet echt, ben verbaasd dat je er nog nooit van gehoord hebtquote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Is dat alleen voor locals of niet?
nijmeegse vierdaagse wel, maar nog nooit echt in verdiept, maar het klinkt wel vet, dus misschien even wat clubgenoten uit die regio mee de trein inschoppen en erheen gaan dan dit jaar.quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee niet echt, ben verbaasd dat je er nog nooit van gehoord hebt
Het is echt vet manquote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nijmeegse vierdaagse wel, maar nog nooit echt in verdiept, maar het klinkt wel vet, dus misschien even wat clubgenoten uit die regio mee de trein inschoppen en erheen gaan dan dit jaar.
Ik leef er echt naar toe het hele jaarquote:Op maandag 11 april 2011 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is echt vet man
Vraag het aan Parvus of Bozz of tlic, die hebben er ook ervaring meeDat zijn (in mijn geval) toch wel een paar van de mooiste dagen van het jaar
http://www.vierdaagsefeesten.eu/quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef kutkabouter het volgende:
Wanneer is het? En is het verkleed of iets dergelijks? Werkt het met kaartjes? Hoe zit het allemaal.
Kk, die is echt foutquote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik leef er echt naar toe het hele jaar
[ afbeelding ]
Klinkt een beetje als jazz in duketown.quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.vierdaagsefeesten.eu/
Week 29.
Nee niet verkleed, de hele stad en omgeving is gewoon aan het feesten
Geen kaartjes en shit, gewoon overal podia verspreid over het centrum, kraampjes, terrasjes en noem het maar op. Heel Nijmegen aan de zuip, half Arnhem in Nijmegen enz. enz.
Dat ziet er wel nice uitquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jazz in duketown.
http://www.jazzinduketown(...)lligers+gezocht.aspx
Zou goed kunnen, dat is alleen het centrum, maar wel helemaal vol met bandjes dan. Maar wij hebben carnaval al. Dat is nog veel groter dan jullie zomerfeesten.quote:Op maandag 11 april 2011 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ziet er wel nice uit
Maar ik denk niet dat de omvang van dat festival ook maar ergens in de buurt komt van de zomerfeesten
Maar carnaval is landelijkquote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, dat is alleen het centrum, maar wel helemaal vol met bandjes dan. Maar wij hebben carnaval al. Dat is nog veel groter dan jullie zomerfeesten.
Mag jij mij uitleggen waarom het halve land naar het zuiden afreist met carnaval.quote:
Blijf dan maar lekker carnaval vieren mafkees. Niet welkom in mijn Nijmegen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen waarom het halve land naar het zuiden afreist met carnaval.
Omdat er in het zuiden van Nederland ooit veel meer gelovigen (katholieken in dit geval) woonden dan in de rest van Nederland. Iedereen weet natuurlijk dat carnaval (zoals wij het kennen) van oorsprong een katholiek feest is. Op een aantal enclaves in Nederland na (denk achterhoek e.d.) was vooral het zuiden katholiek.quote:Op maandag 11 april 2011 13:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen waarom het halve land naar het zuiden afreist met carnaval.
Ja, maar het is niet landelijk dus. Het is eerder regionaal. In de randstad bijvoorbeeld wordt het niet gevierd. Niet landelijk dus.quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat er in het zuiden van Nederland ooit veel meer gelovigen (katholieken in dit geval) woonden dan in de rest van Nederland. Iedereen weet natuurlijk dat carnaval (zoals wij het kennen) van oorsprong een katholiek feest is. Op een aantal enclaves in Nederland na (denk achterhoek e.d.) was vooral het zuiden katholiek.
Tevens is carnaval een pauperfeest en slaat het nergens op, er is niemand die nog vast na het carnavallen, zoals het ooit écht bedoeld was.
Carnaval mag je van mij houden.
Jammer dan.quote:Op maandag 11 april 2011 13:31 schreef Parvus het volgende:
[..]
Blijf dan maar lekker carnaval vieren mafkees. Niet welkom in mijn Nijmegen.
Nee, het is wel landelijk, en niet regionaal. Het gaat hier namelijk om een religie, en religie is nóóit plaatsgebonden.quote:Op maandag 11 april 2011 13:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet landelijk dus. Het is eerder regionaal. In de randstad bijvoorbeeld wordt het niet gevierd. Niet landelijk dus.
Ik klaag niet hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef Frankii het volgende:
Ik hoor heel erg vaak niet-zuiderlingen klagen over carnaval. Waarom is dat toch? Tis toch gewoon een gezellig feest waarin je lekker los kan gaan in vette kostuums? Ik snap niet wat je er niet leuk aan kunt vinden.
Net zoals elk feest wat geboren is vanuit de kerkquote:Op maandag 11 april 2011 13:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, het is wel landelijk, en niet regionaal. Het gaat hier namelijk om een religie, en religie is nóóit plaatsgebonden.
[..]
Ik klaag niet hoor
Het is alleen een feest dat nergens op slaat, de hele essentie is verloren gegaan.
Vergeet sinterklaas niet. De decadentie ten top is dat. Maar mij hoor je verder niet klagen hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net zoals elk feest wat geboren is vanuit de kerkSinds wanneer betekent pasen dat je jezelf volpropt met chocola en je huis geel maakt? Waarom draait kerst om cadeautjes krijgen en kerstbomen die niets met originele feest te maken hebben?
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 april 2011 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net zoals elk feest wat geboren is vanuit de kerkSinds wanneer betekent pasen dat je jezelf volpropt met chocola en je huis geel maakt? Waarom draait kerst om cadeautjes krijgen en kerstbomen die niets met originele feest te maken hebben?
Waarom weet ik niet precies. Dat het zo is is iig een goede zaak.quote:Op maandag 11 april 2011 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vier zelf ook geen pasen en sinterklaas. Kerst kan me ook gestolen worden. Maar carnaval is gewoon een leuk excuus om jezelf in een leuk pak te hijsen en met je vrienden bier te gaan drinken in een stad die helemaal op z'n kop staat.quote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb afgelopen kerst een gigantisch verhaal lopen typen, ben er een uur mee bezig geweest, over wat er allemaal mis is met kerst. Ik vier dan ook geen kerst, ik vier geen pasen, ik vier geen carnaval enz. enz.
Vanwaar die verbittering?quote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
Willen jullie het verhaal hebben? Dan kunnen jullie zien hoe erg ik kots op kerst.
Ditquote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik vier zelf ook geen pasen en sinterklaas. Kerst kan me ook gestolen worden. Maar carnaval is gewoon een leuk excuus om jezelf in een leuk pak te hijsen en met je vrienden bier te gaan drinken in een stad die helemaal op z'n kop staat.
QFT. Koniginnedag idem dito. En dan doen ze in het noorden ineens wel mee.quote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik vier zelf ook geen pasen en sinterklaas. Kerst kan me ook gestolen worden. Maar carnaval is gewoon een leuk excuus om jezelf in een leuk pak te hijsen en met je vrienden bier te gaan drinken in een stad die helemaal op z'n kop staat.
Je zegt het zelf al. Het is een fucking excuus. Onzin, om jezelf beter te laten voelen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, Michhas, en elaboreer vooral op punten die nog niet goed zijn uitgewerkt!11quote:Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
Willen jullie het verhaal hebben? Dan kunnen jullie zien hoe erg ik kots op kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, Michhas, en elaboreer vooral op punten die nog niet goed zijn uitgewerkt!11
1!Holy shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Dat komt omdat we allemaal autistische gamers zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef Michhas het volgende:
Ik ga het niet posten denk ik, het is een emotioneel verhaal en daar kunnen jullie helemaal niet mee omgaan
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allemaal autistische gamers zijn natuurlijk.
Tijdens carnaval kun je alles doen wat je maar wil, alle mensen zijn extreem vrolijk tegen elkaar, iedereen is happy, overal feest, fantastisch toch?quote:Op maandag 11 april 2011 14:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Het is een fucking excuus. Onzin, om jezelf beter te laten voelen.
Wedstrijden van RKC.quote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijdens kun je alles doen wat je maar wil, alle mensen zijn extreem vrolijk tegen elkaar, iedereen is happy, overal feest, fantastisch toch?
Zie je de ene week mensen elkaar de hersens in staan slaan bij een voetbalwedstrijd, de week daarna lopen ze gezamenlijk in polonaiseCarnaval verbroedert
Is dat niet een beetje een omgekeerde wereld jongens?quote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijdens carnaval kun je alles doen wat je maar wil, alle mensen zijn extreem vrolijk tegen elkaar, iedereen is happy, overal feest, fantastisch toch?
Zie je de ene week mensen elkaar de hersens in staan slaan bij een voetbalwedstrijd, de week daarna lopen ze gezamenlijk in polonaiseCarnaval verbroedert
Heb ik dat ooit gevraagd dan?quote:Op maandag 11 april 2011 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stel dan ook de vraag niet waarom ik carnaval kut vindt
quote:Op maandag 11 april 2011 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stel dan ook de vraag niet waarom ik carnaval kut vindt
syntax error unexpected, stopped readingquote:Lieve mensen,
De maand december is weer aangebroken.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
syntax error unexpected, stopped reading
Je spreekt jezelf zo erg tegen, make up your mind little girlquote:Op maandag 11 april 2011 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk teveel na manquote:Op maandag 11 april 2011 14:25 schreef Parvus het volgende:
Ik durf Michhas nooit meer om zijn mening te vragen
Ach joh, je typt gewoon 2 regels en de rest kopieer je van internet.quote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf zo erg tegen, make up your mind little girl
[..]
Ik denk teveel na man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |