sexy hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd je al de hele dag in de gaten.
Zeker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef kutkabouter het volgende:
Ik ben net begonnen met de serie spartacus. Wat een vette serie.
Ik kom zometeen wel ff.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
heb ik homefront.
speelt er niemand meer van fok.
Ik vind het goed dat zulke dingen zo snel mogelijk geridiculiseerd worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Tauchmeister het volgende:
https://twitter.com/sshurandy_/status/56742089555324929#
Klapjosti
Net of hij die film na speelde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Dat komt vast door al die games die hij speelde
quote:
Dan ben je ook echt een mongoolquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oi_weer_%282%29.html
bozz ligt in het ziekenhuis.
Denk gewoon alsof er een horde kutkabouters op je af komt lopen. Lukt het dan wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef tliciouz het volgende:
Ja jongens ik zou het nooit doen.Kom op ik durf geen eens een geweer vast te houden. Maar toen ik die film zag ging ik er wel over na denken.
Had de berichten net verwijderd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Denk gewoon alsof er een horde kutkabouters op je af komt lopen. Lukt het dan wel?
[/zelfspot]
Gewoon niet antwoorden op m'n leuke/matige garp.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had de berichten net verwijderd.had het allemaal iets verkeerd geformuleerd.
Vind je het gek als je hipfired zonder steady aim, dan raak je altijd de vreemdste dingen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef tliciouz het volgende:
Maar hij heeft gewoon ook kleine kindjes geraakt lees ik net, zit nu op een forum te lezen van Alphen zelf, mensen die er bij waren enz. Behoorlijk heftig.
In soviet russia, people kill guns!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef KoningStoma het volgende:
People don't kill guns. People gun kills.
Geloof me alles wat ik vast heb of bestuur is eng.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef Bozz187 het volgende:
iig tliz een wapen vast houden en schieten is niet eng hoor
konijnen schieten is net als blikjes schieten hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me alles wat ik vast heb of bestuur is eng.op de fiets ben ik al een gevaar voor andere.
Ik zou het misschien wel durven, maar dan gericht op blikjes etc.![]()
Ahw geen nijntjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
konijnen schieten is net als blikjes schieten hoor
quote:"De dader was geïnspireerd door de missie "No Russian" in MW2"
en zoals stoma al zei geinspireerd door....quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:27 schreef tliciouz het volgende:
Lol. Blijkbaar is er net dit gezegd ergens in het nieuws. Donder toch eens op met die bullshit.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |