Niet zonder reden:quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt tegen. Als je ziet wat er nog bij zit, dit moet hij toch aankunnen.
quote:Voor de start was het even schrikken geblazen in het Rabokamp. Luis Léon Sanchez moest op weg naar de start uitwijken voor een pardoes overstekend meisje en viel vervolgens aan tegen een volgwagen van Euskaltel. Daarbij bezeerde hij zijn schouder. "Tijdens de koers heeft Luis Léon daar veel hinder van ondervonden en hij moest zich laten behandelen door de rondedokter", verklaarde ploegleider Adri van Houwelngen, die na de finish zag dat bij de Spanjaard een flinke rode striem over de voorkant van zijn schouder liep. "Dat zag er pijnlijk uit. Onze teamarts zal hem nog onderzoeken."
Dat zullen de meeste van de klassementrenners wel niet zijn m.u.v. types als Klöden die in de grote rondes niet voor de zege gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef marcodej het volgende:
En dan te bedenken dat Gesink dus nog niet top is.
Mwah, niet echt een kwestie van geluk of pech. In Parijs-Nice liet ie zich verrassen in de afdaling. In Zwitserland zakte Gees door het ijs tijdens de slottijdrit. In de Tirreno was het gewoon de verdienste van Evans.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:16 schreef marcodej het volgende:
Hoeveel ereplaatsen heeft Gesink al wel niet in kleine rittenkoersen behaald en hoeveel had hij er met net wat meer geluk kunnen winnen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef wimderon het volgende:
Niet om de stemming te bederven, maar deze tijdrit van Gesink is eigenlijk niet echt beter dan wat hij in voorgaande edities liet zien hier.
hij staat er beter voor als schleck en beide hebben tour als einddoelquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef wimderon het volgende:
Niet om de stemming te bederven, maar deze tijdrit van Gesink is eigenlijk niet echt beter dan wat hij in voorgaande edities liet zien hier.
Dat kan kloppen. Je kunt moeilijk een oordeel vellen op basis van 1 tijdrit, maar Gesink reed ook goede chrono's in de Tirreno en Oman. Hij laat daarin een redelijk constante lijn zien, hoewel te zien valt wat voor graadmeter dat is voor de grote rondes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef wimderon het volgende:
Ook, dat is geen nieuws. Andy heeft voor zijn doen zelfs een prima vormpeil te pakken schijnbaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:30 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
hij staat er beter voor als schleck en beide hebben tour als einddoel
Vorig seizoen werd hij in tijdritten naar huis gereden. Nu doet hij gewoon met de beteren mee...quote:
vorig jaar 16e;)quote:
Kan zijn maar tot nu toe in het seizoen kun je niet ontervreden zijn over zijn tijdritten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef wimderon het volgende:
Ik heb het gewoon over de tijdritten die hij jaarlijks in het Baskenland rijdt, ik noem nergens andere koersen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd hij in tijdritten naar huis gereden. Nu doet hij gewoon met de beteren mee...
Een Horner en een Intxausti die hij nu ruim achter zich laat en in de buurt bij Montfort eindigt. Alleen Klöden eindigt nog ruim voor hem maar die is nu al in topvorm lijkt me.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:34 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
vorig jaar 16e;)
1 Chris Horner Radioshack 32:33
2 Alejandro Valverde Caisse d'Epargne +8
3 Maxime Monfort Columbia +13
4 Michael Rogers Columbia +18
5 Beńat Intxausti Elorriaga Euskaltel +21
6 Samuel Sanchez Gonzalez Euskaltel +23
7 Marco Pinotti Columbia +25
8 Joaquim Rodriguez Olivier Katusha +33
9 Jean-Christophe Peraud Omega Pharma-Lotto +33
10 Andreas Klöden Radioshack +34
11 Peter Velits Columbia +39
12 Bradley Wiggins Team Sky +41
13 Jakob Fuglsang Saxo Bank +47
14 Sandy Casar Française des Jeux +54
15 Sergio Paulinho Radioshack +1:03
16 Robert Gesink Rabobank +1:06
Dit jaar wordt hij 7e; vorig seizoen 16e. Dat lijkt me een aardige verbetering.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over de tijdritten die hij jaarlijks in het Baskenland rijdt, ik noem nergens andere koersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |