Relativeren maar ik voel je.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:15 schreef Mokum020 het volgende:
Rare tekst als je net de persconferentie zit te kijken over Alphen
Laurakont!quote:
kun jij niet restreamenquote:
WOOOOOOOW TERING WOOOOOOWquote:
kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
gerard kan goed schieten toch? volgens mij zit hij op een schietvereniging , maar weet het niet zeker
quote:
Omdat het kanquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
Waarom streamlock? Wij kijken toch wel naar de dailies!!
Om Renate te citeren: een streamlock hier of daar moeten we niet om huuuuiiillllleeeen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
omdat er een rambo in zit met schietvergunningquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
Gok dat ie dat al gedaan heeft, of gebruikt ie nog steeds condoomsquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef Dark het volgende:
Gaat Maik zijn Mo vol blauwe plekken schieten of gaat hij zij team opzettelijk laten verliezen?
alweerquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:19 schreef Flashbox het volgende:
Van mij mogen ze daar bij die regie vanavond allemaal rattegif te vreten krijgen
precies en dat gaat het.... stel idioten daar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef Flow3r het volgende:
Streamlock voor het geval het helemaal fout gaat
Klopt, maar nog niet zo lang hoor. Maar hij kon wel goed schieten vonden ze bij de club, zonder ervaring. Ben benieuwd..quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
gerard kan goed schieten toch? volgens mij zit hij op een schietvereniging , maar weet het niet zeker
juist een beeldje meer of minder moeten we niet om lullenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om Renate te citeren: een streamlock hier of daar moeten we niet om huuuuiiillllleeeen.
Dit ga je niet menen toch? Ik neem aan dat je wist dat dit eigenlijk al rond wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWS
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=4884
Zullen wij hem kopen, ik heb nog wel 50 euro liggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWS
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=4884
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |