Ik snap niet dat je er serieus op in ging, wilde er alleen mee aangeven dat het weinig boeit. Ze weten dat als ze op FOK komen gluren het vaak zo is dat een personage over het algemeen er niet positeif af komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom dat nichtje niet meer komt lijkt mij logisch en dat was volgens mij
de vraag, dat dus.
Mij boeit het ook voor geen meterquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je er serieus op in ging, wilde er alleen mee aangeven dat het weinig boeit. Ze weten dat als ze op FOK komen gluren het vaak zo is dat een personage over het algemeen er niet positeif af komt.
Ik ook niet johquote:
Ik zit te wachten op Faalex in zijn welkomstopique.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik snap niet dat je er serieus op in ging, wilde er alleen mee aangeven dat het weinig boeit. Ze weten dat als ze op FOK komen gluren het vaak zo is dat een personage over het algemeen er niet positeif af komt.
Ik ook Genialex!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Faalex in zijn welkomstopique.
Wat zeggen ze dan. Heb streams wel aan maar mag geen geluid erop zettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat een jankbekken zijn die Sjerren en Jo zegze zijn nog erger dan Mo...
Staat inderdaad heel groot op de voorpagina van alle kranten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
BAM! And again,... I rest my case,... for nowquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Staat inderdaad heel groot op de voorpagina van alle kranten.
quote:
Village People,nou geweldigquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef Niki.P het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar het feest van vanavond...!!!!
Foute Party
5 april om 22.20
Jullie hebben besloten.
Zaterdag krijgen de bewoners een spetterend feest van De Stem. Tijdens deze 'Foute Party' zullen alle bewoners een optreden moeten geven. Jullie hebben via Qmusic gekozen op welk liedje er gedanst en geplaybackt gaat worden. De vrouwen zullen hun girlpower naar boven moeten halen, want zij gaan zaterdag los op het nummer 'Wannabe' van de Spice Girls. Maar liefst 72,3% van de stemmen ging uit naar dit liedje. Bij de mannen zullen er vast en zeker geweldige outfits aan te pas komen, zij mogen namelijk een spetterend optreden weg gaan geven op 'YMCA' van The Village People. 81,3% van de stemmers koos voor dit nummer. Het belooft nu al een geweldig feest te worden.
ik wil je wel in de ring zien dan, of op de matquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ook niet johheb vanaf mijn 7e tot mijn 21e o.a. Judo gedaan, ja ook wedstrijden dus wat weet ik erover (geasi-wasa).
Over dat de stem eerlijk moet doen en dat ze niet verloren hadden moeten hebben...dat de rest te fanatiek is...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan. Heb streams wel aan maar mag geen geluid erop zetten
Oke, tenksquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Over dat de stem eerlijk moet doen en dat ze niet verloren hadden moeten hebben...dat de rest te fanatiek is...
En terecht. Het gaat om noninaties.quote:
Ik zou me zelf ook graag nog in de ring zien als mijn gezondheid dat toe zou laten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik wil je wel in de ring zien dan, of op de mat
houdt er rekening mee dat zelfs fedor verloren heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik zou me zelf ook graag nog in de ring zien als mijn gezondheid dat toe zou laten.
JA!, maar ze spellen het volgens mij eerlijker dan het andere team (als Sharon echt heeft geprobeerd Laura's broekje uittetrekken)quote:
Dat moeten we eerst nog afwachten ( alhoewel met dat wel een Sharon actie lijkt)quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
JA!, maar ze spellen het volgens mij eerlijker dan het andere team (als Sharon echt heeft geprobeerd Laura's broekje uittetrekken)
Het is allemaal net gebeurd, wat moet die man anders? En burgemeesters geven altijd politiek correcte antwoorden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik zap weer terug van 1 naar 15,... God wat een ontzettende boterletter is die Eenhoorn zeg.
Tegen bepaalde ziektes verliest iedereen, geld of geen geld, hoe sterk dan ook. Kunnen we nu weer gewoon cossen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
houdt er rekening mee dat zelfs fedor verloren heeft
Ach, als ze niet fanatiek waren zou je nou lezen dat ze te lamlendig zijn om zich voor hun team in te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:07 schreef henkvandetillaart het volgende:
Inderdaad Lau en Mo zijn super fanatiek, ik vind niet dat ze te ver gaan...ik bedoel het is een spel en ze doen alles om te winnen. Dat zou ik ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |