Meldtquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef kastanova het volgende:
Ben ik dan de enige 20+er die tongen in de kroeg not done vindt.
Pfeifer heb ik al gehadquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
En speeksel uitwisselen met @random vreemden terwijl je daarmee (wederom feitelijkheid) gezien een grotere risico loopt op ziektes/infecties/aandoeningen noem je dan "schoner" dan neuken op een toilet?
Aha, het is dus niet zozeer de gelegenheid, maar de naïviteit die de kroegzoeners onderscheid van de rest.
Want bij het oraal tot je nemen van speeksel van een wildvreemde man aan de bar loop je uiteraard veel minder risico dat je iets van hem overneemt dan wanneer je op een toilet zit.quote:Op maandag 11 april 2011 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Euhm, schat, ik denk dat het er meer om gaat wiens bacteriën en het zijn
Je hebt me nergens horen beweren dat glazen, servies of zelfs ijsblokjes wel bacterievrij zijn hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pfeifer heb ik al gehadMaar als je zo gaat beginnen kun je ook wel stoppen met een drankje drinken in de kroeg, want die glazen zijn ook echt goooorrr!! Stel je voor dat je wat oploopt omdat je uit een glas drinkt waar iemand anders al uit heeft gedronken!
(zou niet weten wat je op kan lopen, maar ok).
Lief, je weet zelf ook prima dat er een groot verschil zit tussen een zoen en seks. Maargoed, als jij liever aan een wcbril likt dan iemand een tongzoen geeft... be my guest!
Het gaat niet om iets al dan niet oplopen, het gaat om het idee. Uberhaupt, al was het een schoon toilet, dan nog hoef ik er geen seks te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 14:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Want bij het oraal tot je nemen van speeksel van een wildvreemde man aan de bar loop je uiteraard veel minder risico dat je iets van hem overneemt dan wanneer je op een toilet zit.
Ah okay.
Oh moet je het in het hokje doen?quote:Op maandag 11 april 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso al die mensen die daar dan staan te wachten omdat jij het hokje bezet houdt..
Aaaah kijk, nu komt de aap uit de mouw; het gaat niet om feitelijkheden maar om het idééquote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het gaat niet om iets al dan niet oplopen, het gaat om het idee. Uberhaupt, al was het een schoon toilet, dan nog hoef ik er geen seks te hebben.
Spirit benoemde niet alleen het vieze karakter van het toilet, maar ook het feit dat het niet comfortabel is en je geen tijd voor elkaar kan nemen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt me nergens horen beweren dat glazen, servies of zelfs ijsblokjes wel bacterievrij zijn hoor.
Het ging mij er om dat je stelde dat vrouwen die zich op wc's laten neuken "goedkope hoeren" vindt omdat toiletten smerig zijn.
Hetgeen dus feitelijkheid gezien een ridicule bewering is aangezien je dan zelf een goedkopere hoer bent als je het in je eigen bed doet.
En de stelling dat neuken op een toilet gelijk staat aan het likken van de toiletbril is dan uiteraard wel een heel mager zwaktebod.
Vertel vertel, waar wou je het dan doen?quote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Oh moet je het in het hokje doen?
Ik kijk nog altijd liever naar een gesloten wc-deur dan naar twee elkaar gezicht aflikkende pubers. Laat staan likkende volwassenen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso al die mensen die daar dan staan te wachten omdat jij het hokje bezet houdt..
Ik vind het toch jammer dat je zelf de meest bizarre conclusies trekt, maar wel meteen bovenop iemand springt die een, in jouw ogen, ridicule vergelijking maakt. Je doet zelf niet anders (zo ook hier weer)! Grow up joh.quote:Op maandag 11 april 2011 14:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Aaaah kijk, nu komt de aap uit de mouw; het gaat niet om feitelijkheden maar om het idéé.
Ej pssst, mocht je ooit nog eens gaan varen, je hoeft niet bang te zijn dat je van de aarde afvalt hoor.
Nee, een kwartiertje later seks met diezelfde wildvreemde kerel in bacterierijkere slaapkamer maakt het inderdaad veel minder goedkoop.quote:Op maandag 11 april 2011 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Quote doet stom. Maar Kasta, al was het een schoon toilet... Ik vind het gewoon cheap om seks op een toilet te hebben met een volslagen onbekende in een kroeg. Zoenen vind ik een wat andere gradatie. En al was het mijn vriend, dan hoeft ik ook geen seks met hem op een toilet.
Ik vind seks op een toilet vergelijken met zoenen het zelfde als seks op een toilet vergelijken met het likken van een wcbril. Dus het zwaktebod is geheel aan u.
Maargoed, ik weet ook prima dat je alleen loopt te provoceren om een discussie uit te lokken, dus who cares.
Tja, afhankelijk van de hoeveelheid wc's in de kroeg stem ik toch voor de aflikkende pubers/volwassenen die ergens in een hoekjes staan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:26 schreef kastanova het volgende:
Ik kijk nog altijd liever naar een gesloten wc-deur dan naar twee elkaar gezicht aflikkende pubers. Laat staan likkende volwassenen.
En in de kroeg bevinden zich toch echt meer mensen dan in de rij van de toilet...
Ik geef het op. Weet niet hoe ik het duidelijker kan maken en volgens mij doe je het er gewoon om.quote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, een kwartiertje later seks met diezelfde wildvreemde kerel in bacterierijkere slaapkamer maakt het inderdaad veel minder goedkoop.
Kom op zeg, doe eens niet zo naïef.
Ik trek geen bizarre conclusies, dat hebben de wetenschappers al voor me gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat je zelf de meest bizarre conclusies trekt, maar wel meteen bovenop iemand springt die een, in jouw ogen, ridicule vergelijking maakt. Je doet zelf niet anders (zo ook hier weer)! Grow up joh.
Dus, op basis van de wetenschap, vind jij het smeriger om in je bed te neuken dan op een openbaar toilet?quote:Op maandag 11 april 2011 14:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik trek geen bizarre conclusies, dat hebben de wetenschappers al voor me gaan.
Ik herhaal slechts de feiten waar zij mee kwamen tegenover de mensen die kennelijk niet beter weten en daarom maar "op hun idee af gaan."
In dit geval een beetje spijtig dat die ideeën haaks op de werkelijkheid staan.
Maar hé, om dan direct maar even zo'n andere gekke man te citeren, in dit geval Thomas Gray: ignorance is bliss.
Ik heb het over jouw vergelijking van zoenen met seks op het toilet. Niet over het aantal bacteriën waar dan ook, dat geloof ik allemaal wel. Als jij vindt dat dit mij ignorant maakt, so be it.quote:Op maandag 11 april 2011 14:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik trek geen bizarre conclusies, dat hebben de wetenschappers al voor me gaan.
Ik herhaal slechts de feiten waar zij mee kwamen tegenover de mensen die kennelijk niet beter weten en daarom maar "op hun idee af gaan."
In dit geval een beetje spijtig dat die ideeën haaks op de werkelijkheid staan.
Maar hé, om dan direct maar even zo'n andere gekke man te citeren, in dit geval Thomas Gray: ignorance is bliss.
Nah, kom op zeg...quote:Op maandag 11 april 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geef het op. Weet niet hoe ik het duidelijker kan maken en volgens mij doe je het er gewoon om.
Dus jij neukt liever op het toilet dan in de slaapkamer omdat daar minder bacterien zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, kom op zeg...
Geef een peuter de volgende keuze:
1. Hij moet een kamer met speelgoed in waar 400 punaises op de grond liggen.
2. Hij moet een kamer met speelgoed in waar 1 punaise op de grond ligt.
Hoe simpel kan het zijn?
Ben benieuwd of jij wel antwoord krijgtquote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij neukt liever op het toilet dan in de slaapkamer omdat daar minder bacterien zijn?
Heb je mij ook nergens horen beweren, we hadden het immers over het "goedkope hoer"-gehalte.quote:Op maandag 11 april 2011 14:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus, op basis van de wetenschap, vind jij het smeriger om in je bed te neuken dan op een openbaar toilet?
quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, kom op zeg...
Geef een peuter de volgende keuze:
1. Hij moet een kamer met speelgoed in waar 400 punaises op de grond liggen.
2. Hij moet een kamer met speelgoed in waar 1 punaise op de grond ligt.
Hoe simpel kan het zijn?
quote:Op maandag 11 april 2011 14:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw vergelijking van zoenen met seks op het toilet. Niet over het aantal bacteriën waar dan ook, dat geloof ik allemaal wel. Als jij vindt dat dit mij ignorant maakt, so be it.
Vierhonderd punaises op de grond maak een goedkope hoerquote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je mij ook nergens horen beweren, we hadden het immers over het "goedkope hoer"-gehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |