*meldt zich*quote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef kastanova het volgende:
Ben ik dan de enige 20+er die tongen in de kroeg not done vindt.
Nee ik ook niet. Het is gewoon niet mogelijk in de tenten waar ik kom ivm toiletjuffrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou serieus de enige die nog nooit seks op een toilet heeft gehad?
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou serieus de enige die nog nooit seks op een toilet heeft gehad?
Ik begrijp het even niet trouwens. Jij hebt verschillende dates tegelijkertijd uitgenodigd of zo?quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef edraket31 het volgende:
Gisteravond met een paar mensen in de kroeg afgesproken, echter bijna niemand kwam opdagen![]()
Slechts 1 dame was komen opdagen, kende haar alleen v/e foto maar we hebben zowaar een hele gezellige avond gehad. Op 't eind nog een beetje liggen rommelen maar het had eerder iets puberaals, dus bewaren we het "echte werk" wel voor een volgende keer.
Meegaan naar haar huis was geen optie: oppas zat er en het was ook nog eens 13km fietsen![]()
Mijn eerste scharrel na beslissing om te gaan scheiden is een feit![]()
Geen potentieel relatiemateriaal, maar wel een mooie sexy vrouw om nog eens vaker mee op stap te gaan
Nee, een kennis van me had nog 3 anderen gevraagd mee te gaan. Uiteindelijk was alleen deze dame komen opdagen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begrijp het even niet trouwens. Jij hebt verschillende dates tegelijkertijd uitgenodigd of zo?
Ah come on, you must be kiddingquote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
one night stands tot daaraan toe, maar dat is wel heul cheap...
Ik mag toch hopen dat je niet voor SOA's kiest?quote:Op maandag 11 april 2011 12:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik vind het tóch geen lekker idee om tussen de urine-resten van de hele kroeg te batsen. Die van desbetreffend persoon vind ik dan weer een ander verhaal, daar kies je voor.
Moet jij zeggen, jij neukt toch nooit met condoom?quote:Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet voor SOA's kiest?
Absoluut niet. Even snel in het toilet.. why?! Heb liever een hele nacht de tijd voor elkaar in een comfortabler omgeving. Sorry, maar ik voel echt totaal de behoefte niet om mezelf even snel tussendoor op een goor toilet te laten nemen als één of andere goedkope hoerquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij neukt toch nooit met condoom?
Kom, kom meisje, nu geen vragen beantwoorden met wedervragen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij neukt toch nooit met condoom?
Naja, als je die comfortabelere omgeving dan toch al op gaat zoeken, wacht dan ook even met aflebberen tot je er bent.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Even snel in het toilet.. why?! Heb liever een hele nacht de tijd voor elkaar in een comfortabler omgeving. Sorry, maar ik voel echt totaal de behoefte niet om mezelf even snel tussendoor op een goor toilet te laten nemen als één of andere goedkope hoer
Ben je überhaupt wel eens op een invalidentoilet geweest?quote:Op maandag 11 april 2011 12:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Dan bij deze een gratis tip. Invaliden toilet.
• Altijd schoon, zelden in gebruik
• Ruimte zat voor twee personen
• Je kan je overal aan vasthouden door de voorzieningen aldaar
• Alle tijd van de wereld, staat niemand te wachten op je daar
Je mag het vast ook wel tegen de muur van het toilet doen.. hoeft niet perse op dat ding zelf te zijnquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag het vast ook wel tegen de muur van het toilet doen.. hoeft niet perse op dat ding zelf te zijn
Aflebberenquote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als je die comfortabelere omgeving dan toch al op gaat zoeken, wacht dan ook even met aflebberen tot je er bent.
Euhm, schat, ik denk dat het er meer om gaat wiens bacteriën en het zijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef kastanova het volgende:
Euhm mensen, nu wil ik jullie niet van je wolkje stoten hoor, maar jullie weten dat het gemiddelde bed meer bacteriën bevat dan de toilet?
Hell, zelfs je toetsenbord en de muis bevat 400 keer zoveel bacteriën dan je ontlastingskamertje.
Maar ach, feiten zijn ook maar overrated.
Euhm kasta.. dat weet iedereen. Net als dat het schoonmaakdoekje het smerigste is vaak binnen een huis.quote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef kastanova het volgende:
Euhm mensen, nu wil ik jullie niet van je wolkje stoten hoor, maar jullie weten dat het gemiddelde bed meer bacteriën bevat dan de toilet?
Hell, zelfs je toetsenbord en de muis bevat 400 keer zoveel bacteriën dan je ontlastingskamertje.
Maar ach, feiten zijn ook maar overrated.
En speeksel uitwisselen met @random vreemden terwijl je daarmee (wederom feitelijkheid) gezien een grotere risico loopt op ziektes/infecties/aandoeningen noem je dan "schoner" dan neuken op een toilet?quote:Op maandag 11 april 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
AflebberenIk zei al eerder dat ik iemand écht niet en plein public half op ga eten. Maar een kus kan prima vind ik. En zoenen is gewoon superlekker
Ben eigenlijk altijd met vrienden/vriendinnen dus ik ga echt niet eerder naar huis dan ik in eerste instantie van plan was omdat ik toevallig een leuke man tegen ben gekomen. Tussendoor een kus stelen is dan juist leuk
Het is wel weer handig als je d'r in de kont neemt. Mocht je wat losbeuken, dan kan het meteen in de plee gedumpt worden zonder het bed vies te maken.quote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Euhm kasta.. dat weet iedereen. Net als dat het schoonmaakdoekje het smerigste is vaak binnen een huis.
Maar het gaat gewoon om het idee (en vaak de geur). Je wilt niet dat je tijdens het seksen andere mensen hoort schijten/pissen en vooral ook niet die geur hebt. Of het idee dat iemand daarvoor al bezig is geweest, maakt het ook niet lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |