Naja, ik heb daar ook vrij abstracte ideeën over kennelijk; ik heb na mijn 14e sowieso nooit gezoend zonder dat er (een vorm van) seks op volgde.quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Ik ga niet om 15.00u smiddags als iedereen aan z'n Italiaanse bol carpaccio zit even met een date staan te lebberen aan de bar. Maar snachts om 3u staat de hele tent toch met elkaar te bekken. Alsof ik dan zin heb om dat buiten te doen als het 8 graden is. Gewoon regelen en dicht bij je vrienden en de bar blijven.
Ja dat laatste is inderdaad smerig, zeker als je de tong erbij ziet. Duw haar/hem/het dan gewoon richting een hoek waardoor de medemens geen last heeft van het gesmek.quote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Mij boeit het meestal op zo'n moment niet meer. laat mij maar gewoon zoenen als ik daar zin in heb. Maar dan wel gewoon in een hoekje. Vind het ook niks als iemand anders het voor mijn neus doet.
Daarbij is de dansvloer voor de mensen die dansen. Dus die zoeners staan dan gewoon irritant in de weg!!quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:
Ja dat laatste is inderdaad smerig, zeker als je de tong erbij ziet. Duw haar/hem/het dan gewoon richting een hoek waardoor de medemens geen last heeft van het gesmek.
Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Toiletneuken vind ik trouwens pas echt not-done, zijn er nu mensen die echt geil worden van die schmützige kaklucht en tl-buizen?
Naja, misschien ben ik dan wel gewoon nooit ver genoeg heen..quote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Vanaf 3 uur in de kroeg hier is het toch redelijk standaard dat iedereen of zit te zoenen of op zoek is naar materiaal
Mij boeit het meestal op zo'n moment niet meer. laat mij maar gewoon zoenen als ik daar zin in heb. Maar dan wel gewoon in een hoekje. Vind het ook niks als iemand anders het voor mijn neus doet.
Nah... Als je net een flinke bolus hebt zitten duwen, ga je toch ook niet lopen miepen als je vriendin vervolgens op de wasmachine gaat zitten om genomen wil worden?quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat laatste is inderdaad smerig, zeker als je de tong erbij ziet. Duw haar/hem/het dan gewoon richting een hoek waardoor de medemens geen last heeft van het gesmek.
Toiletneuken vind ik trouwens pas echt not-done, zijn er nu mensen die echt geil worden van die schmützige kaklucht en tl-buizen?
Denk dat het ook een beetje afhankelijk is van wat voor kroeg het is (voor mij dan). Waar ik het over heb is echt met dansvloer en alles en dan zit iedereen toch op een gegeven moment al te schuren en te doen. En net als in discotheken kruipen mensen dan al snel een hoekje in of tegen de muur.quote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef kastanova het volgende:
Naja, misschien ben ik dan wel gewoon nooit ver genoeg heen..
Tegen 40-jarige mannen beweren dat ze erwten in hun kut hebben, geen probleem...
Maar tongen in een kroeg, dat beschouw ik zelfs in beschonken toestand als een baby in de bek schijten; dat dóe je gewoon niet, in welke toestand je ook bent.
Ja maar dat bedoelde ik dus ook... Komen jullie uberhaupt nog in kroegen/discotheken waar zich dergelijke skihut-taferelen afspelen?quote:Op maandag 11 april 2011 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het ook een beetje afhankelijk is van wat voor kroeg het is (voor mij dan). Waar ik het over heb is echt met dansvloer en alles en dan zit iedereen toch op een gegeven moment al te schuren en te doen. En net als in discotheken kruipen mensen dan al snel een hoekje in of tegen de muur.
Als je gewoon een standaard kroeg hebt met tafeltjes of mensen staand aan de bar / tafels. dan ben ik er niet van.
Tja hier heb je maar twee kroegen waar je kan dansen (op t bolke na dan) en daar gebeurd dat. En afhankelijk van de man, mijn humeur, de drank en het weer buiten doe ik het de ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef kastanova het volgende:
Ja maar dat bedoelde ik dus ook... Komen jullie uberhaupt nog in kroegen/discotheken waar zich dergelijke skihut-taferelen afspelen?
En zo ja, die ene keer kun je je toch wel even inhouden? Stelletje primaten.
Natuurlijk! Forevah young! En daarbij heb je in steden (groter dan Groesbeek) genoeg tenten waar een wat ouder publiek komt om te dansen en evt. wat te hosselen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef kastanova het volgende:
Komen jullie uberhaupt nog in kroegen/discotheken waar zich dergelijke skihut-taferelen afspelen?
Dikke kans maar ik kan hem nu niet meer bellen, dat scheeltquote:Op maandag 11 april 2011 07:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
We weten denk ik allebei al wel dat je op dit besluit terug gaat komen toch?
Paddy's en de Kater? Tja, dat zijn inderdaad vrij ranzige kroegen wat dat betreft ja, zelfs achteraf aan de bar wordt je lastig gevallen door vadsige kampwijven die zich nog net niet wijdbeens aanbieden.quote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja hier heb je maar twee kroegen waar je kan dansen (op t bolke na dan) en daar gebeurd dat. En afhankelijk van de man, mijn humeur, de drank en het weer buiten doe ik het de ene keer wel, de andere keer niet.
Ik heb een tijdje in zowel Rotterdam, Groningen, Utrecht, Arnhem, Enschede als Nijmegen mogen rondhuppelen, maar de plekken waar ik, naast niet-Nederlandstalige muziek, een ietwat volwassener publiek aantrof werd er toch echt niet getongd op een niveautje skihut.quote:Op maandag 11 april 2011 11:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk! Forevah young! En daarbij heb je in steden (groter dan Groesbeek) genoeg tenten waar een wat ouder publiek komt om te dansen en evt. wat te hosselen.
Ik ga niet over een tafeltje buigen om met iemand te zoenen ofzo. Maar in die situatie zit ik nooit na 23u savonds.
Beetje dubbel; waarom doe je dat dan immers niet wat betreft neuken?quote:Op maandag 11 april 2011 11:59 schreef Seven. het volgende:
En trouwens, kroegzoenen. Interesseert mij geen fuck hoor. Als ik zin heb om iemand te zoenen, dan doe ik dat gewoon.
Da's appels en peren vergelijken.quote:Op maandag 11 april 2011 12:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beetje dubbel; waarom doe je dat dan immers niet wat betreft neuken?
Hoezo?quote:
Er komt geen naakt bij kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo?
Immers, eveneens iets wat niet iedereen wil zien tijdens het bier drinken en ook iets waar je spontaan zin in kunt krijgen.
De kans dat je iets oploopt van een gemiddelde vrouw in een dergelijke kroeg is toch echt aanzienlijk groter dan dat je iets oploopt van de betreffende toilet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toiletten zijn doorgaans te smerig om op te neuken. Niet mijn ding.
Openbare schennigspleging is strafbaar en openbaar zoenen niet?quote:Op maandag 11 april 2011 12:07 schreef kastanova het volgende:
Hoezo?
Immers, eveneens iets wat niet iedereen wil zien tijdens het bier drinken en ook iets waar je spontaan zin in kunt krijgen.
Ik weet het maar ik vind het tóch geen lekker idee om tussen de urine-resten van de hele kroeg te batsen. Die van desbetreffend persoon vind ik dan weer een ander verhaal, daar kies je voor.quote:Op maandag 11 april 2011 12:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
De kans dat je iets oploopt van een gemiddelde vrouw in een dergelijke kroeg is toch echt aanzienlijk groter dan dat je iets oploopt van de betreffende toilet.
Paddy's en Aspen Valleyquote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef kastanova het volgende:
Paddy's en de Kater? Tja, dat zijn inderdaad vrij ranzige kroegen wat dat betreft ja, zelfs achteraf aan de bar wordt je lastig gevallen door vadsige kampwijven die zich nog net niet wijdbeens aanbieden.
That reminds me trouwens, 't Bolke is nog het dichtst in de buurt gekomen wat betreft Kasta en openbaar gelebber, maar dat betrof een vriendin en een gozer in m'n nek waarbij ik zelf geen tong gebruikt heb.
Dan bij deze een gratis tip. Invaliden toilet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toiletten zijn doorgaans te smerig om op te neuken. Niet mijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |